Tracer 700

Bok ljudi, bliži se servis na 20 tkm pa me zanima jedan detalj. Na servisu su mi rekli osim standardnih stvari da se radi i sinkronizacija. Zanima me sinkronizacija čega i način na koji se to radi ? Pretpostavljam ventila? Onak cijena servisa je dupla nego inače, ok tu idu i nove svjećice pa pretpostavljam da treba dosta toga raskopati.
 
Bok ljudi, bliži se servis na 20 tkm pa me zanima jedan detalj. Na servisu su mi rekli osim standardnih stvari da se radi i sinkronizacija. Zanima me sinkronizacija čega i način na koji se to radi ? Pretpostavljam ventila? Onak cijena servisa je dupla nego inače, ok tu idu i nove svjećice pa pretpostavljam da treba dosta toga raskopati.
Na 20 samo provjera,na 40 je štelanje...na 20 ti idu samo svjecice uz ovo redovito
 
Bok ljudi, bliži se servis na 20 tkm pa me zanima jedan detalj. Na servisu su mi rekli osim standardnih stvari da se radi i sinkronizacija. Zanima me sinkronizacija čega i način na koji se to radi ? Pretpostavljam ventila? Onak cijena servisa je dupla nego inače, ok tu idu i nove svjećice pa pretpostavljam da treba dosta toga raskopati.
Sinkronizacija usisnih tijela, po manualu se radi čak svakih 10, relativno jednostavna procedura, ali treba “pol motora” raskopat…
Znači najčešće se to radi dok se mijenja filter zraka i svjećice, dok rezervar ionako mora dolje 🙃
 
  • Like
Reactions: Lovro
Bok ljudi, sa koje web stranice inače naručujute OEM dijelove, vjerujem da su vani povoljniji ?
 
Bok ljudi, bliži se servis na 20 tkm pa me zanima jedan detalj. Na servisu su mi rekli osim standardnih stvari da se radi i sinkronizacija. Zanima me sinkronizacija čega i način na koji se to radi ? Pretpostavljam ventila? Onak cijena servisa je dupla nego inače, ok tu idu i nove svjećice pa pretpostavljam da treba dosta toga raskopati.

usisnih tijela vjerovatno, ako se radi o servisu na 20k km

kontrola ventila ne prije 40k km, a može se to i produžiti malo

znači na 20 bi trebalo osim ulja i filtera, svjećice, po potrebi filter zraka (uglavnom bude potreba nakon 20k) i podešavanje usisa na vakume - malo mirnije opet radi nakon toga

osim redovnog servisa na tom motoru gdje se mjenja ulja + filter ulja, što košta red veličine 100€ (zavisno jeli ulje polu ili ful sint i zavisno jel ide oem filter ulja ili zamjenski - ako je zamjenski opet je pitanje koji, klasični su jeftiniji, oni sa "maticom" malo skuplji), dodatno znači 2 svjećice, filter zraka i usluga rada za to zamjeniti, okvirno dodatno za uslugu rada se uzme 35-50 € kako na kojem motoru + ovi dijelovi (dvije svjećice i filter zraka), neznam napamet cijenu svjećica ali vjv su oko 10-13 €/kom i filter zraka 30-40, znači sve skupa sa uljem i filterom red veličine 200-250 €

ak je prošlo 3 godine nebi bilo loše kočiono ulje i rashladnu zamjeniti, što je maltene beznačajan trošak...

lanac na toj sedmici će oko 25-30k km vjerovatno biti za mjenjati i to je to
na 40 opet ovo iznad + kontrola ventila...
 
Novi vizir,malo niži i meni baš paše
IMG_20230912_185614.jpg
 
  • Like
Reactions: diesel power
Bok ljudi,
već od prošle sezone me zeza indikator stupnja prijenosa koji se pokazuje na displeju, malo pokazuje u kojoj sam brzini pa malo
treperi i to najviše se deševa u 5 i 6 brzini. Gledao sam klipiće na Youtube kako to škvadra rješava i čini mi se vrlo jednostavno pa me zanima
jel tko imao sličan problem i probao na taj način riješiti i kakvi su bili razultati?

Snimka zaslona 2024-04-11 085626.jpg
 
Meni nije pokazivao ler kad se zagrije. Najprije sam pobrusio kontakte, ali to nije dalo rezultate. Onda sam lemilicom popravio lem i bilo je dobro do neki dan. Trebao bi skinuti indikator i pošteno to napraviti. Lemio sam na motoru.
 
da, kao treba lagano prebrusiti, pošpricati kontakt sprejom, obrisati i onda premazati uljem.
Mislim novi dio košta cca 60 eur, ali zašto bi davao ako ovo funkcionira.
 
Pozdrav ljubitelji motora, bikeri i ostali.
Novi sam na forumu, također i kao vozač Tracera 7, 2022 godište.

Nakon prijeđenih cca 1300 km u dva dana vožnje imao sam problem na motoru tijekom vožnje točnije s udarima bočnih vjetrova koji su nenormalni tako što ispada da me skoro i odbace s asfalta. Zanima me vaše iskustvo na koji način ste riješili taj problem?

Za navedeno sam dobio svakakvih načina rješenja, od načina odijevanja, znači da obučem kožnu jaknu a ne tkaninu, stavljanje "Givi" vjetrobrana koji je nešto širi i drugačije oblikovan od originalnog. Dok jednom prilikom sam imao djevojku kao suvozačicu prilikom vjetra te tada nisam osjetio udare bočnog vjetra da me zanose, tako da mi je u tom trenutku vožnje prošlo kroz glavu kao da vozim BMW '98 godište sa blokovima u prtljažniku na snijegu (malo šale) :)

Mogu reći da nisam vozio motor oko 10 godina, pa je možda i u meni problem s načinom upravljanja i sjedenja a može biti i borbom s vjetrom. Prije sam vozio Yamahu Fazera S2 s koji nisam imao problema nikakvih oko bilo kakve spomena vjetra kao da nije ni postojao.
Svaki savjet mi je dobro došao i unaprijed zahvaljujem.
 
To je do visine motora (a naravno i težine), npr ja sam isti jako vjetroviti dan vozio cb500x, te testirao africu twin, rebel 1100 i adv350. Razlika je nebo i zemlja, na rebelu nisam skoro ništa osjetio jer je jako nizak, širi je, užitak na autoputu, drugo mjesto je bio skuter, sve pohvale za 350 hondicu, a moj cb i africa je bilo kao da me netko na momente udara i pokušava srušiti sa motora. Isti problem frend ima sa svojom yamahom t7 kada su jaki udari vjetra, vjv isto zbog dizajna motocikla. Nije ni čudo da one niske krstarice od 400 kg nemaju problema i mogu se voziti satima i satima po autoputu jer je potpuno drugi osjećaj od adv ili enduro motocikla.
 
80-85 kg, kilaža varira zavisi o godišnjem dobu :ROFLMAO: visina 181 cm
Znaci motor i ti 270 kila + vise teziste motora....nece ti tu uza jakna pomoci.

Za primjer motor i ja 330 kila (naked je i ima jako nisko teziste), nemam nikakvih problema ni pri jacim bocnim udarima vjetra, malo zatrese ali ni blizu osjecaju da bi me izbacilo iz putanje.