trese vilica

tsolina said:
naglo je skrenuo ulijevo. Udario sam ga pod kutem u njegov prednji lijevi kotac...

na mjestu prihvata osovine kotaca je vidljiv "oziljak" na desnom stapu vilice (svijetla tocka na slici), volan stoji malo ulijevo

meni to djeluje baš kao da si udario negdje u predjelu diska..možda i nije dobio direktan udarac, ali moguće da se nešto mizerno popigao jer dosta je velikog promjera a opet nosači koji ga drže.. nisu ih radili vojni projektanti :mrgreen: ak je sa vilicama sve ok mora da je disk..a mozda je i nešto do čeljusti :misli:
 
tsolina said:
ipak da se i ja ukljucim,

prvo cu ponoviti, mozda sam bio nejasan. trese prilikom laganijeg kocenja u desnim zavojima, ponekad zatrese i pri voznji ravno, u lijevima je sve mirno!

Disk je originalni, plivajuci s radijalnim klijestima!

Tijek prometne je bio sljedeci:

vozio sam iza auta i u raskrizju krenuo u pretjecanje, bio je full spor i vec je prosao apex zavoja, medutim kad sam bio 2m od njega, naglo je skrenuo ulijevo. Udario sam ga pod kutem u njegov prednji lijevi kotac brzinom manjom od 40km/h. motor je promjenio putanju i odletio u mekanu, zicanu ogradu.

nakon svega bila su primjetna ova ostecenja:

na mjestu prihvata osovine kotaca je vidljiv "oziljak" na desnom stapu vilice (svijetla tocka na slici), volan stoji malo ulijevo, <10°, pukao je hladnjak, desno dolje, desni granicnik na donjem trokutu i naravno oklopi. Prozujala je getriba, u svakoj brzini razlicito.

Tribaju ti oba nova trokuta i moli :moli: boga da su ti štapovi i tubovi ravni.
Jos jedino nisan skuzija kakve veze ima getriba i kako je ona "prozujala"

 
SM rules said:
možda je guma!
ne budi smjesan

tsolina said:
na mjestu prihvata osovine kotaca je vidljiv "oziljak" na desnom stapu vilice (svijetla tocka na slici), volan stoji malo ulijevo, <10°, pukao je hladnjak, desno dolje, desni granicnik na donjem trokutu i naravno oklopi. Prozujala je getriba, u svakoj brzini razlicito.
koliko vidim sa slike i iz opisa drzim da bi ipak mogao biti disk,ali i desni stap od vilice. Ne vidi se dobro,ali ako je jace udubljenje u stapu moze biti da smeta kod pritiska,ali ipak mislim da je disk!
 
za početak, ako već sumnjaš u disk, postavi motor na prednji štender i zavrti prednji kotač što brže možeš i probaj se koncentrirat na disk (vidi jel pleše)..

nemora bit da se to može vidjet, ali ako se vidi, znači da je dobro dobio.

možeš ga skinut i stavit na 100% ravnu površinu da provjeriš koliko je ravan.


druga stvar, ako i kad ćeš već to radit, fino odšarafiš i gornji i donji trokut i ponovno sve to namjestiš u centar i polako.

p.s. usput, kad je to sve već dole, možeš provjerit i štapove - vilice
 
On ti nije napisa pa cu ja, ako nisi zna:

Za disk: najravnije površine koje mozes nac su ti obicno stakla Pa ga prisloni na staklo i vidi.
Za vilice: ako budeš skida štapove/tubove vilica jedan kraj prisloni na pod i nagni ih pu sebe (neki kut od 50ak stupnjeva) a drugi vrti rukom, pa ćeš najlakše vidit je li ravna ili nije...

Pošto si reka da ti volan stoji ukoso 10° i da ti je platija desni graničnik na trokutu, pretpostavljan da je to bija jak udarac. Na RSu su ka i na drugin R-ovima ručke uvaćene za gornji trokut ili direktno za štapove vilica, tako da ako ti volan stoji ukoso skrivija si trokute 100%.
 
VypeRS said:
On ti nije napisa pa cu ja, ako nisi zna:

Za disk: najravnije površine koje mozes nac su ti obicno stakla Pa ga prisloni na staklo i vidi.
Za vilice: ako budeš skida štapove/tubove vilica jedan kraj prisloni na pod i nagni ih pu sebe (neki kut od 50ak stupnjeva) a drugi vrti rukom, pa ćeš najlakše vidit je li ravna ili nije...

Pošto si reka da ti volan stoji ukoso 10° i da ti je platija desni graničnik na trokutu, pretpostavljan da je to bija jak udarac. Na RSu su ka i na drugin R-ovima ručke uvaćene za gornji trokut ili direktno za štapove vilica, tako da ako ti volan stoji ukoso skrivija si trokute 100%.

nemora bit.. šarafi koji stežu trokute nikad nisu bili toliko jaki da izdrže udarac i da se štapovi ne pomaknu.. tako da ne treba odmah mislit na najgore..

p.s. dobro si mu objasnio kako da provjeri disk i štapove  (y)
 
SM rules said:
možda je guma!
i ja bih krenuo od te pretpostavke,čak sam vrlo uvjeren da je u ovom slučaju u pitanju guma koja je prilikom udarca dobila po boku i deformirala se na tom mjestu.....prvo to pa ako nije onda bih uzroke tražio dalje..... felga,diskovi itd...
 
..ne vidim baš na slici..ali disk takvog promjera trebao bi biti plivajući pa kad ga prisloni na neku kolkotolko ravnu površinu na nju neće sjest disk nego pipci između nosača i diska :mrgreen:      ..dajte ljudi kakvo staklo i daske za rezanje špeka, to je eventualno ravno na oko..a to kaj ćeš doma provjeravat ravninu na takav način uzalud ti skidanje i vrijeme koje ćeš potrošit na to, a pogotovo ako je disk neznatno popigan!! doma ti preostaje jedino da zavrtiš felgu i vidiš odstupanje. za neku preciznost tu je eventuaplo planski pobrušena ploča ili da se disk na neki način strpa u amerikaner pa vidjet odstupanje sa komparatorom, a onda opet tu su risevi od pločica itd.. :misli:
 
cdawg said:
nemora bit.. šarafi koji stežu trokute nikad nisu bili toliko jaki da izdrže udarac i da se štapovi ne pomaknu.. tako da ne treba odmah mislit na najgore..

p.s. dobro si mu objasnio kako da provjeri disk i štapove  (y)

Istina, sad san se sitija, vide (šarafi) na trokutima su stisnute da drže štapove, ali se od udarca mogu zarotirati štapovi pa volan stoji ukoso, tako da se samo vide laškaju štapovi se centriraju tj. okrenu kako triba i zategne nazad.
 
grgaSH said:
..ne vidim baš na slici..ali disk takvog promjera trebao bi biti plivajući pa kad ga prisloni na neku kolkotolko ravnu površinu na nju neće sjest disk nego pipci između nosača i diska :mrgreen:      ..dajte ljudi kakvo staklo i daske za rezanje špeka, to je eventualno ravno na oko..a to kaj ćeš doma provjeravat ravninu na takav način uzalud ti skidanje i vrijeme koje ćeš potrošit na to, a pogotovo ako je disk neznatno popigan!! doma ti preostaje jedino da zavrtiš felgu i vidiš odstupanje. za neku preciznost tu je eventuaplo planski pobrušena ploča ili da se disk na neki način strpa u amerikaner pa vidjet odstupanje sa komparatorom, a onda opet tu su risevi od pločica itd.. :misli:

Moga mu se isto tako disk skrivit na mistu di se vata za felgu pa može prislonit drugu stranu da provjeri je li kriva, ja san reka ako ce provjeravat kako da provjeri, ako nece nemora - njegov izbor...