Triumph Rocket

ZP1993

Well-known member
Pozdrav ekipa :hello:
Primjetio sam da na forumu nema tema o Triumphu Rocket,pa iako ga osobno nemam,valjda nije problem ak je otvorim.Koliko znam,radi se o serijskom motoru s najvećom kubikažom (nakon Boss Hossa),sa trocilindraškom mašinom s 2294 ccm u starom modelu i 2458 ccm u novom modelu.Jel ga tko na forumu ima,jel ga tko provozao,kakva su iskustva?
Stari model:
44767.jpg

Novi model,GT verzija:
71078711.jpg

Novi model,R verzija:
112119-2020-triumph-rocket-3-review-f.jpg
 
Mislim da je VN2000 bio motor s najviše kubika sa mašinom s dva cilindra.A opet,čuo sam da ima i neki NSU jednocilindraš sa 2000 kubika,tak da... :mrgreen:
 
ZP1993 said:
Mislim da je VN2000 bio motor s najviše kubika sa mašinom s dva cilindra.A opet,čuo sam da ima i neki NSU jednocilindraš sa 2000 kubika,tak da... :mrgreen:

...je_o  maj_u....to bi volio vidjet...2000 kubika i jedan cilindar..kako ga pali :)
Ili to dobiješ upaljenog iz tvornice i nikad ga ne gasiš (za tržište Sibira) ??
 
Rodjo je uzeo 1 cilindar od radialnog avi motora i zaglavio ga u moto sasiju

Sta se tice rocket-a vozi ga Vice Grabovac vec skoro 7-8 godina a to je bivsi motor Dina Radje i on je skroz zadovoljan
Ja sam osobno samo sidio na njemu i da pravo kazem meni se svidja

Evo jedan video di je rocket tuniran od strane Carpenter Racing -a koji stvarno imaju iskustva sa tuningom svega zivog protiv jedno relativno sporog motora

https://carpenterracing.com/sbp_TRIII.htm

https://www.youtube.com/watch?v=Wef1rcgaUsM
 
Vice je bia zadovoljan i sa Srdelićevin Kawasakijem, nije on od gasa, sin mu je žešći šta se toga tiće, ono šta me iznenadilo je da je pitura nanovo motor jer mu Rađin air brush nije pasa.
 
Rachau said:
Vice je bia zadovoljan i sa Srdelićevin Kawasakijem, nije on od gasa, sin mu je žešći šta se toga tiće, ono šta me iznenadilo je da je pitura nanovo motor jer mu Rađin air brush nije pasa.

Radja mu nije tija prodat motor sa rezervarom di je nacrtan tovar nego se proda motor bez njega i Mirko je priko ebay-a nasa drugi rezervar i motor se vratio u tvornicko stanje
jer su i stafne bile pomaknute prema naprid.

Nisam govorio o gasu nego o motoru generalno i on je sritan sa njim a Eliminator mi je uteka jer sam bio na brodu   
 
Napier said:
Radja mu nije tija prodat motor sa rezervarom di je nacrtan tovar nego se proda motor bez njega i Mirko je priko ebay-a nasa drugi rezervar i motor se vratio u tvornicko stanje
jer su i stafne bile pomaknute prema naprid.

Nisam govorio o gasu nego o motoru generalno i on je sritan sa njim a Eliminator mi je uteka jer sam bio na brodu 
Jel Okuka(Mirko) jos na S10


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Napier said:
Radja mu nije tija prodat motor sa rezervarom di je nacrtan tovar nego se proda motor bez njega i Mirko je priko ebay-a nasa drugi rezervar i motor se vratio u tvornicko stanje
jer su i stafne bile pomaknute prema naprid.

Nisam govorio o gasu nego o motoru generalno i on je sritan sa njim a Eliminator mi je uteka jer sam bio na brodu 

Kako se vratia u tvorničko stanje, ako me pamet dobro služi na felgama su bila obilježja Hajduka?
 
seki22 said:
Jel Okuka(Mirko) jos na S10


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ne znam, nisam tog čovika vidia sigurno 2-3 godine, zadnje šta znam da ga je pucalo je bia down hill.
 
nije baš da me zanima,
ali kako nikada nisam vozio tako nešto - volio bih probati (y)

 
Last edited:
  • Like
Reactions: roberto
Taj motor je impresivan u svakom pogledu
Izgledom, zapreminom i cijenom i svaka cast sta je netko u ovoj krizi odrisio kesu

Gustaj i sritno