Triumph Tiger 1050

tommy71k

Well-known member
Bok svima. Kao što neki znaju, osim Bonnevilla imam i Tigera iz 2007 godine. Imam ga već godinu dana, prošao sam s njim već 9000km.Udoban,brz,ne pretežak, možda malo preagresivan za moj ukus ali kvalitetan.
IMG_20220927_173350.jpg
Do sada nikakvih problema osim do prošlog tjedna kada sam doživio da mi je ispraznio bateriju. Promijenio sam bateriju, ali ništa, promijenio sam regulator napona ali ništa da bi na kraju razmontirao i alternator i skužio da je došlo do kratkog i da je izgorio. Motor ima 57.000 km i rekli su mi da je to bolna točka moga Triumpha. Ovih dana ću ga naručiti i promijeniti. Eto, toliko.
IMG_20220927_092621.jpg
IMG_20220927_093136.jpg
 
  • Like
Reactions: Mr.steady and ttboy
Staro ulje je puno kiselina koje nastaju prilikom izgaranja.
Kad motor dugo stoji, žice alternatora se kupaju u tom starom kiselom ulju i pomalo odlazi izolacija.
Friško ulje ne jede žice.
 
Interesantno… Bar meni jer prvi put cujem (obicno je preporuka kontra). Ima li neki konkretan razlog za ovo ?

Although there are some disagreements among enthusiasts on whether to change your motorcycle oil before storage, there’s a very strong argument in favor of it. As you probably know, the normal combustion action during engine operation creates a number of byproducts, including moisture and acids.

When you run your engine regularly, these byproducts get burned off before they have time to settle in and do any damage. However, when your engine sits cold for weeks or months, these byproducts have the chance to eat away at the inside of your engine and cause corrosion.

When you start your bike up again in the spring, this rust and corrosion can flake off into your engine and cause other problems.
 
Ima smisla (y) Ali vjerujem da se i to da prevenirati, npr svakih 15-20 dana upaliti motor da odradi 15 minuta i trebalo bi biti ok
 
To je još i najgore.
Samo probjeniš ulje i izvadiš bateriju, kad startaš sezonu, bateriju spojiš i gas do kraja sezone.
 
  • Like
Reactions: tommy71k
LIjep motor. Imam pitanje vezano uz tvoju karakterizaciju da je preagresivan. Na što točno misliš? Naime i ja ramišljam o proširenju voznog parka, prvenstveno me zaniima nešto na čemu mogu odguliti većibroj kilometara bez patnje. A istovremeno da se ne izgubi zabava u zavojima. Triupmhov triple mi je zanimljiv. Pa eto, kako preagresivan? U usporedbi s drugim motorom okoji voziš?
 
Pa gle, nisam vozio baš previše motora sa puno konja, probao sam V4 Ducati, Diavela, ali su to bile sve kratke vožnje. Moj Bonnie T120 ima "već" 80 KS i meni izgleda ko da imam Ferrarija pod guzicom, ali ovaj ipak ima 117 KS i osjetiš ih čim dirneš gas. Nije težak, niti fizički niti za vožnju ali uvijek moram malo ipak dozirati, pogotovo kad smo u dvoje. Žena osjeti jako kad okrenem gas, veli da joj hoću kičmu uništiti.Ali moram ti priznati da je udoban, imam dobru poziciju sjedenja na njemu, vjetrobran je čisto ok iako sam visok 1,87,sve u svemu ok motor. Zadovoljan sam.
 
Čestitam onda i hvala na odgovoru.. Meni slično, vozim SV650 76 KS, i čista zajebancija na u brdima. I sa SV-om sam znao biti po tjedan dana u alpama. Bude super, ali se osječa da nije motor za duge relacije. Neki sportski adventure ili Tiger 660, na žalost još nema jeftinih polovnih, bi me zanimao za ta putovanja od 7-10 dana. Pa eto, čisto radi informacije kako se tebi čini. Zadnje pitanje, koliko si platio?
 
4000€ nije imao niti 50.000 km.
Čestitam onda i hvala na odgovoru.. Meni slično, vozim SV650 76 KS, i čista zajebancija na u brdima. I sa SV-om sam znao biti po tjedan dana u alpama. Bude super, ali se osječa da nije motor za duge relacije. Neki sportski adventure ili Tiger 660, na žalost još nema jeftinih polovnih, bi me zanimao za ta putovanja od 7-10 dana. Pa eto, čisto radi informacije kako se tebi čini. Zadnje pitanje, koliko si platio?

Evo, jedan od mojih kratkodnevnih putovanja..
 
@ tommy71k: Ovo su original namotaji?
Svejedno jeftini, meni za Hondu bili zamjenski 1800 kn, original 3150 kn.
 
Ima smisla (y) Ali vjerujem da se i to da prevenirati, npr svakih 15-20 dana upaliti motor da odradi 15 minuta i trebalo bi biti ok

Ne, to je još gore, samo nepotrebni hladni startovi sa kojima samo dodatno razbijaš staro ulje. Nikakve koristi od tog paljuckanja nema,
eventualno tako samo malo dopuniš accu i ništa više.