Triumph Tiger 800

toecutter

Well-known member
Vidim da nea tema o njemu, a sve mi nekako više upada u oko pa da vidim ako netko tu vozi to čudo?
Koliko vidim osnovne razlike između dva modela su da je jedan s podešavajućim ovjesom i žbicani felgama, a drugi s aluminiskim felgama i "običnim" ovjesom.
U svakom slučaju mota mi se po glavi...a to nije dobro... :mrgreen:
 
Tiger 800 je poznat da previše grije, pogotovo u predjelu jaja. Ja imam Triumpha, ne Tigera već T120. Probao sam ga u više navrata. Dobar je ali ako imaš mogućnost onda novi 900 GT ili stariji 1200Xr, alu felge, ako voliš žbice onda 900 Rally ili 1200 XCa. 800xc je sa žbicama a 800Xrx je sa aluminijskim felgama.
Tiger 800 je najjeftiniji od ova 3 modela ali ponavljam, unatoč širenja topline jako je udoban i za kratke i za duge vožnje.
Gle, visok sam 187cm i 102 kg i taman mi je[emoji106]
Možda ti i to može pomoći.
Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk
a51d4592912ad0b66cf147ed18eb2a15.jpg
 
  • Like
Reactions: maredo
Hvala Tommy, najviše cijenim ovakve savjete iz prve ruke (y)
 
toecutter said:
Hvala Tommy, najviše cijenim ovakve savjete iz prve ruke (y)
Pomognem koliko mogu i koliko znam[emoji106]

Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk

 
I meni je tiha patnja...ne Tommy, nego Tiger [emoji16][emoji16]
Probao sam ga voziti, 30-ak km i zaljubio se nakon parsto metara kao da ga godinama voziš, inače vozim Versysa koji je na glasu kao vozan motoali ovo je divota
Vozio sam 800 XRT, full oprema sa blagodatima kao što je grijanje guzica, ručki, tempomat, dodatnim svjetlima...model nakon 2017 ima i krasan TFT display sa puno informacija, lijepa dnevna led svjetla...super je zvuk 3cyl sa Arrow ispuhom...vrlo rado bih ga udomio [emoji41]
 
Vjerujem ti. Ja volim Triumpha.trebao sam probati i Tiger 900 ovih dana ali nažalost, zbog virusa, otpao mi test drive[emoji3519][emoji17]
2a50d60512bd08b40bdd48e01ea33804.jpg


Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk

 
1200 je čudo od motora ali nažalost apsolutno izvan mog price rangea [emoji17]
Najbolje mi izgleda u klasi [emoji41]
 
maredo said:
1200 je čudo od motora ali nažalost apsolutno izvan mog price rangea [emoji17]
Najbolje mi izgleda u klasi [emoji41]
Edo, a ni tvoj nije loš. Nisam baš ekspert za motore ali kad vidim ljude sa čime putuju po svijetu mislim na sve one koji kažu da ak nemaš GS onda nemreš nigdje, da samo prde bezveze

Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk
 
Dobar motor, zabavan, los ovjes za offroad, udoban i za vise ljude. Relativno dobro trpi padove.
 
EnduroLab said:
Dobar motor, zabavan, los ovjes za offroad, udoban i za vise ljude. Relativno dobro trpi padove.
[emoji106][emoji106][emoji106][emoji106]

Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk

 
tommy71k said:
Edo, a ni tvoj nije loš. Nisam baš ekspert za motore ali kad vidim ljude sa čime putuju po svijetu mislim na sve one koji kažu da ak nemaš GS onda nemreš nigdje, da samo prde bezveze

Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk
Kaj bi bil loš, već sam si snjim priuštil puno lijepih vožnji i trenutaka [emoji4]
 
maredo said:
Kaj bi bil loš, već sam si snjim priuštil puno lijepih vožnji i trenutaka [emoji4]
[emoji106][emoji106][emoji106][emoji106]To Edo. Bravo[emoji122][emoji122][emoji122][emoji122]

Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk

 
Meni se osobno jako svidio mali Tiger XRT, čak puno više od Explorera 1200. Jednostavno, puno mi je pogođeniji, upravljiviji i više sam uživao na njemu. Vozio sam i XC od Paleta tu na forumu i osjeti se razlika zbog većeg kotača ali motor je bomba. Zvuk usisa i ispuha na višim okretajima je divota, a motor toliko linearno razvija snagu kao da je elektromotor. Mekana spojka, mekan i precizan mjenjač, užitak za voziti. Lako se vidim na takvom stroju onoga dana kad siđem s lude grane na kojoj trenutno jesam.

:mrgreen:

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Meni se osobno jako svidio mali Tiger XRT, čak puno više od Explorera 1200. Jednostavno, puno mi je pogođeniji, upravljiviji i više sam uživao na njemu. Vozio sam i XC od Paleta tu na forumu i osjeti se razlika zbog većeg kotača ali motor je bomba. Zvuk usisa i ispuha na višim okretajima je divota, a motor toliko linearno razvija snagu kao da je elektromotor. Mekana spojka, mekan i precizan mjenjač, užitak za voziti. Lako se vidim na takvom stroju onoga dana kad siđem s lude grane na kojoj trenutno jesam.

:mrgreen:

Sent from my MI 9 using Tapatalk
Dobro si to opisao, ja nikako ne bih[emoji106][emoji106]

Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Meni se osobno jako svidio mali Tiger XRT, čak puno više od Explorera 1200. Jednostavno, puno mi je pogođeniji, upravljiviji i više sam uživao na njemu. Vozio sam i XC od Paleta tu na forumu i osjeti se razlika zbog većeg kotača ali motor je bomba. Zvuk usisa i ispuha na višim okretajima je divota, a motor toliko linearno razvija snagu kao da je elektromotor. Mekana spojka, mekan i precizan mjenjač, užitak za voziti. Lako se vidim na takvom stroju onoga dana kad siđem s lude grane na kojoj trenutno jesam.

:mrgreen:

Sent from my MI 9 using Tapatalk

lude grane :LOL: :LOL:  (y)
 
Evo ovaj vikend sam odradio malo dužu vožnju, nekih 1000km s Tigerom 800 i mogu reći da sam jako zadovoljan.
Po meni samo jedan nedostatak, a to je previše nizak volan. To se posebno osjeti na vožnji po makadamu kada sam htjeo voziti na nogama.

Moram kupiti risere za volan , pa da vidim dali je netko kupio / montirao na Tigera pa da da neki savjet ?
 
Malo je Tigeraša ovdje ali evo ako bude kome kada trebalo. Postoji više opcija za risere volana, ima od Rox-a par tipova i u Motormaniji se može kupiti 2cm podloška baš za Triumph za dignuti postojeće nosače volana.
No, ja sam dobio preporuku od jednog Tigar vlasnika iz Kotora da stavim original nosače od Tigera XC koji su višlji. Imao sam sreće da sam ih našao na ebay-u jer se rijetko nađu.
Naručeni su i na putu pa kada ih montiram i isprobam javim utiske.
 
Uzeo sam ga prije 2 mj. cca.
Tiger 800 cestovni, 2011 g. s 33 tkm.
Motor je održavan i u odličnom stanju, no svejedno ide sada na jedan veći servis da se sve kontrolira i zamjeni što treba.

Napravio sam do sada 1500 km i jako sam zadovoljan, osim s ovim što sam spomenuo (nizak volan).

Interesantan je trocilindraš, poteže lijepo od niskih (ne kao 2 cil. ali solidno) i da ga se i rastegnut (ne kao 4 cil. ali solidno), tako da mi se čini kao odličan spoj 2 i 4 cilindra.

Nema onih problema trzavice kao kod 2 cil. i to mi je najvažnije. Znači možeš ući u kružni u 4-toj bez problema ili voziti u 6-toj na 50 km/h i dati gas bez da trese.

Potrošnja je po gradu 6 lit/100km , a otvorena cesta laganini (100-120 km/h) ide 0,5 lit ispod.

Što se tiče upravljivosti tu nemam zamjerki, jako vozan motor i udoban.
Kočnice mi se čine dosta slabe, ali vidjeti ću kako će se ponašati sada kad zamjenim pakne.
 
  • Like
Reactions: Nike11
Evo ovaj vikend sam odradio malo dužu vožnju, nekih 1000km s Tigerom 800 i mogu reći da sam jako zadovoljan.
Po meni samo jedan nedostatak, a to je previše nizak volan. To se posebno osjeti na vožnji po makadamu kada sam htjeo voziti na nogama.

Moram kupiti risere za volan , pa da vidim dali je netko kupio / montirao na Tigera pa da da neki savjet ?
Evo Slažem se! i ja imam Tigera xrx 2017 god, i baš se i meni desilo da fali taj riser volana..al možda i onaj nakošeni iako imam 185 cm nekad imam feeling da bi mi vožnja bila ugodnija da mi je volan bliže..ostalo sve super, stvarno kvalitetan motor.. i meni lijep..sad mi čak baca i na nekog enduro klasika..
 
  • Like
Reactions: toecutter