Turbo 2t (nastavak)

josko

Well-known member
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,133442.0.html  - vrlo zanimljiva tema , međutim krenula je krivim putem  :? pa je kasnije zaključana

nastavak.....

http://aerocharger.com/kits_polaris_dragon.php  - što kažete na ovo  :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=WTeufdhZSak&feature=related  :shock:

 
Nekoć mislio da je nemoguće,a onda sam saznao da je većina starih kamiona bila Turbo2T,te da je dobar dio brodova Turbo2TDiesel.

E sad sumnjam da bi multimilijunske kompanije prednabijale 2T motore radi sira,mora i tu bit učinka nekakvog  :)

U svakom slučaju naježim se od pomisli što bi nekakva moderna 2T 500CC turbo cvaja mogla raditi,pa nijedna 4T litrenka joj nebi ni prismrdit mogla!
 
turbo radi na principu tlačenja smjese a karburator radi na principu venturijeve cijevi, usisaje gorivo iz karburatora...neda mi se čitat onu temu...
ili bi trebalo cijelu mašinu presložit na injection, ili iskemijat nekakav karburator kao na renaultu 5gtt, lanciji delti 1.6hf turbo...

u svakom slučaju puno posla...i triba bit genije za složit tako nešto kako triba :mrgreen:
 
http://web.archive.org/web/20051030042941/http://www.godsspeed.ca/ sastrane na turbo project
 
ktm977 said:
http://web.archive.org/web/20051030042941/http://www.godsspeed.ca/ sastrane na turbo project

to je bio projekt i to je jedini nacin kako bi mogao (jedva) raditi
pitaj ih jeli im to funkcionira?..ja mislim da ne

 
2t diesel i 2t ovaj kaj je danas u flaksericama i tomosima i skuterima i ostalim vozilicama.. nije bas ono isti drek al oke.
al ljudi, daj pogledajte princip rada tih motora pa onda se odlucite jel moguce ili ne..

moguce je, daje performanse, ali da je isplativo i efikasno.. to zakljucite sami..

i pogledajte primejnu svih tih turbo 2t (tipa ove saonice)

ona masina u provoj temi je pogonila motor (izgleda ko space shutle) koji je sa 50ccm (da ta masinica ima 50ccm) postigla 233kmh i to je sluzbeno svjetski rekord u brzini 50ccm motorica..
 
  Turbo RZ Bike Specs 




* 1983 RZ 350, Banshee cylinders
    * Stock bore 347cc
    * Aerodyne variable vane turbo
    * Dyno-port 2 into 1 pipe.
    * Modified stock 27mm carbs.
    * Methonal fuel
    * 81 RD350 LC Ingnition, Arctic Cat ZRT800 coils
    * Hinson billet clutch basket with MRE lock-up
    * 5 speed over-ride transmision
    * 133.2 HP, 78.4 lbs torque at 9000 rpm 15 lbs boost.
    * Motor built by A & S Racing. Mason, Michigan
    * Preformance Machine rims and brakes
    * Moly frame by Jerry Gordon
    * Bike weight 278lbs
    * Rider weight 195lbs with suit & helmet
 
ktm977 said:
   Turbo RZ Bike Specs 




* 1983 RZ 350, Banshee cylinders
    * Stock bore 347cc
    * Aerodyne variable vane turbo
    * Dyno-port 2 into 1 pipe.
    * Modified stock 27mm carbs.
    * Methonal fuel
    * 81 RD350 LC Ingnition, Arctic Cat ZRT800 coils
    * Hinson billet clutch basket with MRE lock-up
    * 5 speed over-ride transmision
    * 133.2 HP, 78.4 lbs torque at 9000 rpm 15 lbs boost.
    * Motor built by A & S Racing. Mason, Michigan
    * Preformance Machine rims and brakes
    * Moly frame by Jerry Gordon
    * Bike weight 278lbs
    * Rider weight 195lbs with suit & helmet

Ilitiga 126 kg  :shock: sa 133.2 KS,vjerojatno mjereno na točku  :shock:
 
ktm977 said:
   Turbo RZ Bike Specs 




* 1983 RZ 350, Banshee cylinders
    * Stock bore 347cc
    * Aerodyne variable vane turbo
    * Dyno-port 2 into 1 pipe.
    * Modified stock 27mm carbs.
    * Methonal fuel
    * 81 RD350 LC Ingnition, Arctic Cat ZRT800 coils
    * Hinson billet clutch basket with MRE lock-up
    * 5 speed over-ride transmision
    * 133.2 HP, 78.4 lbs torque at 9000 rpm 15 lbs boost.
    * Motor built by A & S Racing. Mason, Michigan
    * Preformance Machine rims and brakes
    * Moly frame by Jerry Gordon
    * Bike weight 278lbs
    * Rider weight 195lbs with suit & helmet

i kad to sve podijelimo sa tri:
350:3= 115ccm
130:3= 43ks

dobijemo da iz 115ccm izvlaci 43 ks.. sto po meni nije nista vrijedno hvale za taj turbo jer jedna 125 2t na stazi ima po 40-50ks.. (tako sam negjde procitao, navodno neke i vise) a siguran sam da te 125 2t trose manje goriva i ulja nego jedan 115ccm turbo motor (ovo je samo primjerno receno)

bilo bi zanimljivo da se iz tog obujma izvuce 200 ks.. jer nsr500 je imala oko 200 ks mislim.. 
 
Angie said:
Nekoć mislio da je nemoguće,a onda sam saznao da je većina starih kamiona bila Turbo2T,te da je dobar dio brodova Turbo2TDiesel.

Wartsila-Sulzer RTA96-C turbo dvotaktni dizel motor najjači je i najučinkovitiji stapni stroj na svijetu. Kompanija Aioi Works Japan´s Diesel United, Ltd izradila je prve motore, koji rade na tešku pogonsku naftu. Visok je pet katova (13,5 m), dugačak 27 m i teži 2300 tona u svojoj najvećoj 14-cilindričnoj verziji snage veće od 114.000 KS. Projekt je baziran na starijem RTA-96C motoru, ali je revolucionarna Common Rail tehnologija uklonila tradicionalnu bregastu osovinu, lančani prijenos, pumpe za gorivo i hidraulične aktivatore. Rezultat su bolje performanse kod manjeg broja okretaja, manja potrošnja goriva i manje štetne emisije.
Dostupni su u verzijama od 6 do 14 cilindara, projektirani primarno za vrlo velike kontejnerske brodove. Brodovlasnici vole brodove s jednim motorom i propelerom, a nova generacija većih kontejnerskih brodova trebala je veći porivni stroj.
Iako je to najučinkovitiji motor (50% energije nafte pretvara u kretanje – za usporedbu, većina motora u automobilima i malim avionima ima iskoristivost od 25-30%), veliki 14 troši 6.275 litara teške nafte na sat. :mrgreen:

 
koss said:
Wartsila-Sulzer RTA96-C turbo dvotaktni dizel motor najjači je i najučinkovitiji stapni stroj na svijetu. Kompanija Aioi Works Japan´s Diesel United, Ltd izradila je prve motore, koji rade na tešku pogonsku naftu. Visok je pet katova (13,5 m), dugačak 27 m i teži 2300 tona u svojoj najvećoj 14-cilindričnoj verziji snage veće od 114.000 KS. Projekt je baziran na starijem RTA-96C motoru, ali je revolucionarna Common Rail tehnologija uklonila tradicionalnu bregastu osovinu, lančani prijenos, pumpe za gorivo i hidraulične aktivatore. Rezultat su bolje performanse kod manjeg broja okretaja, manja potrošnja goriva i manje štetne emisije.
Dostupni su u verzijama od 6 do 14 cilindara, projektirani primarno za vrlo velike kontejnerske brodove. Brodovlasnici vole brodove s jednim motorom i propelerom, a nova generacija većih kontejnerskih brodova trebala je veći porivni stroj.
Iako je to najučinkovitiji motor (50% energije nafte pretvara u kretanje – za usporedbu, većina motora u automobilima i malim avionima ima iskoristivost od 25-30%), veliki 14 troši 6.275 litara teške nafte na sat. :mrgreen:
pa ne koristi bas 50% HFO (heavy fuel oil) u kretanje..totalna iskoristivost je 50%..jer se toplina ispusnih plinova koristi za generiranje pare koja sluzi za grijanje tog goriva i obradu itd..
 
čudno  :misli:
a zasto se jos niste posvađali?????
:mrgreen:
 
koss said:
Wartsila-Sulzer RTA96-C turbo dvotaktni dizel motor najjači je i najučinkovitiji stapni stroj na svijetu. Kompanija Aioi Works Japan´s Diesel United, Ltd izradila je prve motore, koji rade na tešku pogonsku naftu. Visok je pet katova (13,5 m), dugačak 27 m i teži 2300 tona u svojoj najvećoj 14-cilindričnoj verziji snage veće od 114.000 KS. Projekt je baziran na starijem RTA-96C motoru, ali je revolucionarna Common Rail tehnologija uklonila tradicionalnu bregastu osovinu, lančani prijenos, pumpe za gorivo i hidraulične aktivatore. Rezultat su bolje performanse kod manjeg broja okretaja, manja potrošnja goriva i manje štetne emisije.
Dostupni su u verzijama od 6 do 14 cilindara, projektirani primarno za vrlo velike kontejnerske brodove. Brodovlasnici vole brodove s jednim motorom i propelerom, a nova generacija većih kontejnerskih brodova trebala je veći porivni stroj.
Iako je to najučinkovitiji motor (50% energije nafte pretvara u kretanje – za usporedbu, većina motora u automobilima i malim avionima ima iskoristivost od 25-30%), veliki 14 troši 6.275 litara teške nafte na sat. :mrgreen:


Disesel 2t i benzinac imaju jako malo slicnosti .Btw cemu sluzi bregasta kod 2t diesela    :mrgreen:
 
veliki 2t dieseli znaju imat ispušni ventil
 
vickodu said:
Disesel 2t i benzinac imaju jako malo slicnosti .

Ja bih se usudio reći da je koncept diesel 2T motora kod brodova
potpuno neupotrebljiv za pokretanje vozila poput motocikla.
 
vickodu said:
Disesel 2t i benzinac imaju jako malo slicnosti .Btw cemu sluzi bregasta kod 2t diesela    :mrgreen:
Eto Vicko da i ti nešto ne znaš :jesus:
 
koss said:
Eto Vicko da i ti nešto ne znaš :jesus:

Naucit cu nesto novo  :mrgreen: Btw jeli Detroit diesel 2 t  :misli:
 
vickodu said:
Naucit cu nesto novo  :mrgreen: Btw jeli Detroit diesel 2 t  :misli:
vecina detroit diesela je 2t
ja tvrdim da bi se 2T diesel mogao itekako upotrijebiti na motociklima zbog vece specificne snage po kili
danas se vise ne proizvode 2T dieseli bez ispusnog/ispusnih ventila jer  se koristi tangencijalno ispiranje/prednabijanje koje je najucinkovitije i nemoze se izvest ako nema ispusnog?ispusnih ventila