Turbo na karburatore

gastajbarter said:
googlaj XJ 650 turbo :mrgreen:

evo ih zuje oko mene ko rojevi komaraca...  :jesus: :jesus:

OldBoy said:
      ...je, ali karburatore koji su za takav rad predviđeni...

to znam .. ;)

zanimalo me nešto konkretnije ...  (y)
 
Mocippaldi said:
Bilo je i drugih japanaca u tom periodu sa turbom  :wink:

strasilo je pito mozel turbo sa karburatorima..znaci moze, a ti ostali su imali ubrizgavanje tvz ajnspric :mrgreen:
 
Skrušeno moram priznat da je nažalost yamaha imala najbolji motor u toj klasi,još danas drži velku cijenu u Europi,
 
gastajbarter said:
strasilo je pito mozel turbo sa karburatorima..znaci moze, a ti ostali su imali ubrizgavanje tvz ajnspric :mrgreen:
Nešto si tu opasno pobrkao ,ubrizgavanje  :misli: ,
 
strasilo said:
to znam .. ;)

zanimalo me nešto konkretnije ...  (y)

imaš turbonabijene sustave di kompresor vuče iz karburatora ("mokri turbo"), i sustave di kompresor puše kroz karburatore ("suhi turbo")

jedan od "jednostavnijih" načina (da se što manje drka po karburatorima, pogotovo ako se radi o karburatorima s vakumskim aktuatorom) je da kompresor nabija zrak u airbox, di se nalazi i karburator. tako će se karb ponašati ko da radi s atmosferkim tlakom, pa jedino preostaje štelanje ili zamjena karburatora za većeg.

ako imaš karburator sa šiberima, stvar je jednostavnija ( dakle može biti i "suhi" i "mokri" turbo ) jer te ne brine razlika tlakova s jedne i s druge strane membrane(jer je nema :mrgreen:) nego treba "samo" štelati karburator (odnosno najlakše stavit veći)

druga stvar na koju se mora paziti je može li turbokompresor tlačiti smjesu gorivo/zrak ili samo zrak (benzin stvara probleme kod običnog podmazivanja)
 
znači turbo spojim na airbox i to je to ?!?  :misli:
 
strasilo said:
znači turbo spojim na airbox i to je to ?!?  :misli:
a kakve karbove imaš, s membranom ili šibere? u svakom slučaju, moraš lijepo sve zadihtati da strujanje ide isključivo kroz difuzor, treba više goriva dolaziti u čašicu jer će se brže trošiti, itd
nije to samo tako.

ako ćeš staviti turbo poslije karburatora, stvar je malo jednostavnija samo nema intercoolera ni waste gate onda
 
trenutno s membranom ... ali bih riješio neke šibere..  :mrgreen:
 
gastajbarter said:
drzi se VFR,nahrani kerove i ne mjesaj se :mrgreen:
Naravno da se držim, ti modeli su bili pokušaj tih godina da se nekaj napravi ali sve su to bili više manje promašaji za sve tvornice , cijene su bile neopravdano velike kolko su ti motori zapravo davali ,previše su se pregrijavali pogotovo kawasaki ,teško su se vozili, mnogi su na njima nažalost skončali prerano,ponavljam teška srca da je yamaha tu napravila najbolji posao i danas je nekakav raritet koji drži največu cijenu samo neznam zašto,osobno kawac mi je najljepši ali velim svi su bili jedan veliki promašaj koji je sve tvornice bacio i minuse tak da su svi brzo odustali od proizvodnje i daljnjeg usavršavanja ,
 
jolly the roger said:
ako ćeš staviti turbo poslije karburatora, stvar je malo jednostavnija samo nema intercoolera ni waste gate onda
         
Šta ti se ne sviđaju plamenovi iz ispušne grane ?????????           
Samo spojiš višak na ispušnu granu pa da vidiš,ko reaktor !!!!!!!!
 
barba said:
         
Šta ti se ne sviđaju plamenovi iz ispušne grane ?????????           
Samo spojiš višak na ispušnu granu pa da vidiš,ko reaktor !!!!!!!!
Jedan jako stari majstor mi je odavno toplo preporučil da se klonim tih motora ,čovjek valjda zna šta govori,u životu ih se vani našarafal i nažalost puno poznanika sahranil ,
 
barba said:
         
Šta ti se ne sviđaju plamenovi iz ispušne grane ?????????           
Samo spojiš višak na ispušnu granu pa da vidiš,ko reaktor !!!!!!!!
a vjerujem da bi radilo vrlo slično kao i ALS na rally autima...

strasilo said:
trenutno s membranom ... ali bih riješio neke šibere..  :mrgreen:
ak imaš s membranom, a ne želiš previše drkati oko karburatora(glede dihtanja itd) onda brijem da ti igra samo "suhi" turbo (turbo ide prije karburatora), i to tako da premjestiš karburatore u airbox, odnosno turbokompresor druka zrak u airbox  i karbosi su u cijelosti pod povećanim tlakom. naravno, štelanje karburatora će i dalje bit potrebno.
 
merlin68 said:
Jedan jako stari majstor mi je odavno toplo preporučil da se klonim tih motora ,čovjek valjda zna šta govori,u životu ih se vani našarafal i nažalost puno poznanika sahranil ,
       
Razumin te ali nije to  "stvar" za svake ruke.Žao mi onih koji su loše prošli ali zna se da su ti motori "nepredvidivi" tako da je ista stvar dati im u ruke novu Kawu sa 200 ps.Ili respektiraš (i upotrebljavaš)
ili plačaš za neopreznost.       
Ja sam samo spomenuo kako je lijepo vidit plamen u fazi oduzimanja gasa.O ukusima se ne raspravlja.
  (y)