Tvornica motora SWM,Italija

tommy71k

Well-known member
Danas sam bio u posjeti talijanske tvornice motora SWM.
Nekada su se u toj tvornici proizvodili Cagiva,Fantic,SWM i Husquarna od 1971 do 1984 kada je 1984 sve otkupio BMW da bi 5 godina kasnije sav taj trud propao.
2015 jedan od vlasnika SWM grupe je u Kini nasao ulagaca koji je ulozio puno love i od onda se racuna kao povratak SWM motora na trziste.
Trude se,dobar su tim iako moraju jos napredovati.Sada su u fazi otkrivanja trzista pa imaju dosta modela od klasicnih 125 i 500 cc,preko cestovnih(naked) 125 i 400 cc,Cross i motard 125,300 i 500 cc pa cak i Crosturer od 600cc,svi sa 1 cilindrom.Proizvode otprilike 30 motora dnevno koji su uglavnom namjenjeni talijanskom,francuskom ali i americkom trzistu.
Danas im je bila 5 godisnjica rodjenja nove tvornice pa se moglo prosetati po cijelom pogonu,naravno uz vodica i probati sve njihove motore.
Pa evo par slicica.
DSCF3002.JPG
DSCF3001.JPG
DSCF3006.JPG
DSCF3010.JPG
DSCF3011.JPG
DSCF3012.JPG
DSCF3015.JPG
DSCF3017.JPG
DSCF3019.JPG
DSCF3030.JPG
 
Last edited:
Baš mi se dopada ovaj osvrt,zanimljivi strojevi ,a autoru i začetniku teme čestitke na trudu. Sviđaju mi se svm uradci ,najviše ovo igranje sa živim bojama,dosta kontrasta naspram crnih i srebrnih nijansi . 👍 :cool::coffee:
 
  • Like
Reactions: tommy71k
U trenutku zatvaranja tamo su se proizvodile Husqvarne i ovo je zapravo bio nastavak istih modela pod drugim nazivom. Kasnije vise nisam imao direktnih saznanja ali koliko sam uspio uloviti, radi se o korektnim motorima.
 
  • Like
Reactions: triumf and tommy71k
Baš mi se dopada ovaj osvrt,zanimljivi strojevi ,a autoru i začetniku teme čestitke na trudu. Sviđaju mi se svm uradci ,najviše ovo igranje sa živim bojama,dosta kontrasta naspram crnih i srebrnih nijansi . 👍 :cool::coffee:
Hvala ti. Volim svijet motora, ne toliko trke koliko sama kultura koja se vrti oko 2 kotača. Ovaj svijet je non stop u nekoj evoluciji od prvih motora stvorenih za utrke, pa onda 50te,Marlon Brando i James Dean, pa onda su se pojavili Hells Angels i ostale bande, Cafe Raceri u Londonu, utrke Island of Man, rekordi na Salt Flatu, Grand Prix i Superbike, Motocross, Vlogeri i putopisi(videopisi) na GSovima oko svijeta ali i pojava naizgled krhkih žena koje osim putovanja kustomiziraju svoje motore i sudjeluju na raznim zabavnim natjecanjima kao npr. Sultans of Sprint ili Punks Peak u Biarritzu(Fr), zatim Dirt Track Race, pa potražnja i restauracija starih motocikala i najzadnje pojava električnih motora. Tko zna što nas još čeka..Volio bih još dugo živjeti da vidim i budem dio te evolucije.
 
Last edited:
Super! Daj mi reci jesi probao koji model?
Probao sam:
Varez 125cc
Varez125cc.JPG


Outlaw 125cc
SWM-Outlaw-125-sx.jpg

i SM 500 R Motard
SWM-SM-500-sx-lat.jpg



Probao sam i SM 125 R..znaci isti kao ovaj Motard ali 125 cc i mogu ti reci da se krece puno brze nego Varez(onaj Naked).
Ovaj 500 cc ide ko grom.
Motori nisu losi,moraju jos dosta raditi na njima.Recimo cesto sam znao zatrubiti umjesto stavit zmigavce,ne samo ja nego i dosta njih iz moje grupe.
Neke od njih nisam uspio upaliti odmah nego tek iz drugog ili treceg pokusaja.Sto se stabilnosti tice,ok su,lagani su i lako se upravljaju s njima.Nisu niti niski.Sic im je na dobroj visini.Pozicija sjedenja nije losa.Pedale kocnice i kvacila su mi malo sicusne.
Outlaw 125cc,estetski mi se jako svidja.
Visok sam 187,imam 104kg ali sam ove 125 uspio navuci na 110,115 km/h.90-95 km/h dodju bez problema.Nisam mogao brze jer sam se ipak vozio po cestama gdje je dozvoljeno 70.Rekli su mi da Varez 125cc i SM 125 R idu do 125km/h
 
Last edited:
motard neodoljivo podsjeća na drz sm, dojmovi?
 
motard neodoljivo podsjeća na drz sm, dojmovi?
Motard,iskreno,ne bih ga kupio,prvo,ne svidja mi se vrsta motocikla,drugo,za iste novce(7000E novi) kupio bih nesto iz druge ruke ali puno jace i kvalitetnije(KTM,Husquarna,Honda,Yamaha).
 
Na ovom sam sjedio u Sibeniku


A plan je kupiti ovog ( Korona je trenutacno poremetila planove )



Motori su izvrsno slozeni i sa vrhunskom opremom

SM kosta 56000 kn i mislim da za te novce ne mozes dobiti bolji paket

Isto tako masina je detaljno modificirana sa snaznijim komponentama , hladnjak ima ventilator i expanzionu posudu a u masinu stane skoro dvije litre ulja

Otvorena verzija ima 56 ks i pun oko 130 kg

Vec sam pisao o ovome na drugoj temi
 
Mislim da bi ti se savrseno slagali uz Fantic u prodajnoj gami 😎 😀


Razmišljao sam i o njima, ali još je rano..Fantic ima odlične prodajne rezultate u Italiji,a SWM se tek probija..Dosta su vezani uz kineski kapital, kao i Benelli..Onda se desi da u gami imaš generične motore koji se prodaju još pod nekim drugim brendom..Ili da često mjenjaju smjer poslovanja..
Imat ćemo mi još jedsn brend, ali polako..
U svakom slučaju SWM mi se sviđa..
 
Razmišljao sam i o njima, ali još je rano..Fantic ima odlične prodajne rezultate u Italiji,a SWM se tek probija..Dosta su vezani uz kineski kapital, kao i Benelli..Onda se desi da u gami imaš generične motore koji se prodaju još pod nekim drugim brendom..Ili da često mjenjaju smjer poslovanja..
Imat ćemo mi još jedsn brend, ali polako..
U svakom slučaju SWM mi se sviđa..
Pa kolio sam shvatio SWM je samo kineski kapital, ostalo je sve Italija, i proizvodnja i dijelovi. Oni imaju preradjene Husquarne iz doba BMWa iz tvornice u Italiji.
Mislim da je Benelli bas sve Kina, sa djelomicno generickim motorima. Ako je tako, to je onda velika razlika.
SWM mi je jako zanimljivi motor (najvise Superdual X), no zastupnik u HR (Talijan koji ni hrvatski ne zna) mi ne ulijeva bas neko povjerenje da bi se odlucio za kupnju.
 
Misliš ovaj ILS Motorsport? Ne znam uopće tko su. Stavljali su svašta na face(Swm, Fantic, Beta)a kad pogledaš lokaciju, daje neku privatnu kuću u Sesvetama..Kaže, mikropoduzetnik...
Bez dobrog i stabilnog uvoznika, nema ništa..