tommy71k
Well-known member
Danas sam bio u posjeti talijanske tvornice motora SWM.
Nekada su se u toj tvornici proizvodili Cagiva,Fantic,SWM i Husquarna od 1971 do 1984 kada je 1984 sve otkupio BMW da bi 5 godina kasnije sav taj trud propao.
2015 jedan od vlasnika SWM grupe je u Kini nasao ulagaca koji je ulozio puno love i od onda se racuna kao povratak SWM motora na trziste.
Trude se,dobar su tim iako moraju jos napredovati.Sada su u fazi otkrivanja trzista pa imaju dosta modela od klasicnih 125 i 500 cc,preko cestovnih(naked) 125 i 400 cc,Cross i motard 125,300 i 500 cc pa cak i Crosturer od 600cc,svi sa 1 cilindrom.Proizvode otprilike 30 motora dnevno koji su uglavnom namjenjeni talijanskom,francuskom ali i americkom trzistu.
Danas im je bila 5 godisnjica rodjenja nove tvornice pa se moglo prosetati po cijelom pogonu,naravno uz vodica i probati sve njihove motore.
Pa evo par slicica.
Nekada su se u toj tvornici proizvodili Cagiva,Fantic,SWM i Husquarna od 1971 do 1984 kada je 1984 sve otkupio BMW da bi 5 godina kasnije sav taj trud propao.
2015 jedan od vlasnika SWM grupe je u Kini nasao ulagaca koji je ulozio puno love i od onda se racuna kao povratak SWM motora na trziste.
Trude se,dobar su tim iako moraju jos napredovati.Sada su u fazi otkrivanja trzista pa imaju dosta modela od klasicnih 125 i 500 cc,preko cestovnih(naked) 125 i 400 cc,Cross i motard 125,300 i 500 cc pa cak i Crosturer od 600cc,svi sa 1 cilindrom.Proizvode otprilike 30 motora dnevno koji su uglavnom namjenjeni talijanskom,francuskom ali i americkom trzistu.
Danas im je bila 5 godisnjica rodjenja nove tvornice pa se moglo prosetati po cijelom pogonu,naravno uz vodica i probati sve njihove motore.
Pa evo par slicica.
Last edited: