Twist Of The Wrist DVD

Da li se to može staviti na bez_piratluka_molim (r.a.p.i.d.s.h.a.r.e.)? To je jedino što mi u firmi ne blokira srv.
 
Probaj preko vuze: www.vuze.com
On objedinjuje i torrente i svašta drugo. Ja jučer skinula za pol sata
 
robe said:
Evo pregledao sam Twist of...
Stvarno profesionalno napravljen materijal. Vidi se da su se ljudi istinski potrudili.
Tko želi naučiti (a iz djetinjstva ima strah od knjige  :mrgreen:), ovo je prava stvar!
osim djela o podesavanju ovjesa koji je totalni amaterizam
 
moj twist of the wrist II (dvd), pa i knjige iste škole (california superbike school, tri knjige) pročitane i dvd pregledan. kometari koje ovdje čitam su zanimljivi.Očito neki mislie kako neke svjetske face koje su sudjelovale u stvaranju i radu ove škole nisu baš neki frajeri za njih . Pa neka malo bolje pročitaju i informiraju se tko je sve prošao tu školu i bio instruktor. Samo kao info,  njihova podružnica u UK (ovi isječci na You tube-u) je jedina ovlaštena izdavati licence za trkače u UK, pa mislim da to i nije baš slaba referenca.A to nije najvažnije,važnije je po meni da postoji neka literatura po kojoj možeš za malo novaca imati informacije koje inače nije moguće dobiti na tako neutralan način. Svatko može birat svoj način učenja i kako će postići nešto, ali iskustvo koje su oni stekli u učenju i treniranju drugih je ogromno i trebali bi ga cijenit.Moj klinac mi je rekao za dvd da sam bacio pare jer sve te stvari ionako govorim već godinama, ali mislim kad se pažljivo gleda i (važnije!!!!)sluša može se uvijek učiti još.Meni doduše brzina nije toliko bitna koliko sigurnost ali se i to sigurno može nadogradit iz ove literature i smjernica. Zato mislim da nikad nije loše popratit tuđa iskustva pogotovo kad su dokazana i na stazi i u stvarnom napretku polaznika.
 
zaprudanec said:
osim djela o podesavanju ovjesa koji je totalni amaterizam
slušati pažljivo ,ono što priča je početak svih drugih namještanja
 
Hvala na linku  (y)
Odličan materijal za učenje, već sam prije primjenio neke tehnike sa UK verzije i moram priznati da puno lakše, brže i kvalitetnije prolazim zavoje bez potrebe za korekcijama.
Zamolio bih da mi netko objasni onu tehniku kod kočenja i šaltanja u manju brzinu..nisam skužio zašto se naglo dodaje i zatim smanjuje gas kod šaltanja u nižu?? Dakle prikazali su da
se prvo koči,pa dodaje i smanjuje gas i  šalta u nižu.. to je od 01:21:40 do 01:24:50  ... a i koliko sam skužio frajer čak šalta u nižu i bez kuplunga!
 
Babylon-07 said:
Moja topla preporuka svima pa i onima iskusnima koji vec sve znaju  :D Uglavnom dobra ideja za Sasu i ekipu kada se DVD Grobnik zavrsi pa da snime nesto slicno, vjerujem da bi imalo jako dobru prodaju  (y)
brzo bi i taj DVD završio na ra-pid shareu i imao bi jako dobar download
 
Atua said:
Hvala na linku  (y)
Odličan materijal za učenje, već sam prije primjenio neke tehnike sa UK verzije i moram priznati da puno lakše, brže i kvalitetnije prolazim zavoje bez potrebe za korekcijama.
Zamolio bih da mi netko objasni onu tehniku kod kočenja i šaltanja u manju brzinu..nisam skužio zašto se naglo dodaje i zatim smanjuje gas kod šaltanja u nižu?? Dakle prikazali su da
se prvo koči,pa dodaje i smanjuje gas i  šalta u nižu.. to je od 01:21:40 do 01:24:50  ... a i koliko sam skužio frajer čak šalta u nižu i bez kuplunga!

meni je isto nejasno kako može u nižu bez kuplunga ali eto zato su oni pro a ja racer wannabe :mrgreen:

ono šta on radi, daje međugas kako bi stražnji kraj bio stabilniji na kočenju također kažu da u današnje vrijeme kliznih spojki to nije potrebno ali je gušt
 
da međugas, ko na autu heel and toe, u biti kad zašaltaš u nižu daš malo gasa da ne koči jako motor a istovremeno kočiš kočnicama,a u nižu šaltat be kumplunga, pa bez beda, samo naglo oduzmeš gas i zabiješ dolje menjač
 
ok, a do koliko okretaja ga digneš? Znaći onaj trenutak kad digneš okretaje zašaltaš u nižu jel?
 
Atua said:
ok, a do koliko okretaja ga digneš? Znaći onaj trenutak kad digneš okretaje zašaltaš u nižu jel?

Probaj pa ćeš skužit,nije bitno do koliko okretaja, samo daj gasa malo nabrzinu možda 1/4 ručice i onda zašaltaš u nižu jer kad ti ode u nižu brzinu skoče mu okretaji a ti mu ovako već daš okretaje pa ti ne koči puno motorom i mirnije je sve. To provaj bez kočnice za početak, lako kasnije dodaš prednju kočnicu
 
Upznas motor koliko idu okretaji u kojoj brzini i na temelju upoznatosti s motorom naucis se koliko gasa treba dodati kad saltas u nizu. Uglavnom vježba i nema vise trzanja zadnjeg kraja i kocenja masinom ukoliko ti to ne treba tog trenutka
 
Samo upoznat svoj motor!! Znat kad nesmiješ u nižu, odnosno kad si previsoko u okretajima.

Isto tako naučiti koristiti međugas kako bi kontrolirao kočenje mašinom, isto tako naučiti kako ubaciti u nižu visoko u okretajima bez međugasa, kako bi zadnji proklizao...... :mrgreen:

U nižu bez kuplunga je nezdravo, ali općenito kad se s nekim ideš naganjat a na slabijem motoru si to ti može donjeti određenu prednost.I u višu i u nižu.
 
stojednaseljačina said:
kao što rekoh davnih dana , znam dvojicu kaj su se lepo vozili , brzo i bez padova .... onda su završili tu školicu kod Keith-a , i počelo je padanje , padanje i lomljenje .... 8) 8) 8)  , a brzina na kalendar   :LOL: :LOL:
škola kvari đake ...  :misli:
 
možda glupo pitanje al dal je neko našel neki prevod? rado bi dal starome da si to pogleda, a on nezna eng. ni malo  :?