TWISTERI ZBOR - Kawasaki ER-5 generalni topic

Kod mnogih je sređen karb, jel im to neka mana, još kažu da je originalni jako skup ?
Ne bih rekao mana jer je tak sa svim karbovima. Potrebno ih je s vremenom očistiti i naštelati. Često se dogodi da u gorivu bude nečistoća pa i zbog toga zna zezati. Ja sam na svojeg stavio i filter goriva pa ne bi smjelo više to zezati.

Na početku dok sam ga kupio nisam imao pojma o tome. Baš ništa. Sad u pola godine sam baš puno toga polovio i stvarno nije neka znanost. Svi popravci su relativno jeftini i jednostavni. Da ima barem 20kw više ne bih ga uopće mijenjao. Baš mi je prirastao srcu sad, al jbg...2000€ mi je previše za nostalgiju🤣
 
a neki kazu da ih je bas nakon stavljanja filtera goriva pocelo zezati.... zasto,, to ne znam
al vise takvih slucajeva sam cuo
 
a neki kazu da ih je bas nakon stavljanja filtera goriva pocelo zezati.... zasto,, to ne znam
al vise takvih slucajeva sam cuo
U kojem smislu zezati? Da ne dobiva dosta?

Ja sam stavio filter, sva crijeva druga i još sam na kraju stavio običan ventil za benzin u slučaju da ode pipa ili se nešto dogodi pa da mogu zatvoriti gorivo. Za sad nisam primijetio da bi bilo šta zezalo
 
Zna li netko gdje se može napraviti ili preraditi sic ?
Iskreno, ovaj tvornički mi ne odgovara u potpunosti... imam osjećaj da non stop klizim, a da ne pričam kako mi je kad još nekoga vozim sa sobom.
Vidio sam puno fotki "kawića" sa sicevima koji su naizgled puno više "ergonomski" pa pitam ima li tko iskustva.
Hvala!
 
Zna li netko gdje se može napraviti ili preraditi sic ?
Iskreno, ovaj tvornički mi ne odgovara u potpunosti... imam osjećaj da non stop klizim, a da ne pričam kako mi je kad još nekoga vozim sa sobom.
Vidio sam puno fotki "kawića" sa sicevima koji su naizgled puno više "ergonomski" pa pitam ima li tko iskustva.
Hvala!

Pošto vidim da ste iz Zagreba, davno sam se raspitivao kod ovog gospodina. Cijena nije bila mala i treba mu donijeti staro sjedalo.
Na kraju sam našao tapetara kod sebe u Šibeniku koji mi je za 100E presvukao sic protukliznim materijalom i napravio skalu da suvozačica ne klizi na mene.
Uglavnom malo je osvježilo izgled motora. Suvozačica je nešto manje klizala, a ja bi opet završio na tanku.

ER-5.jpg
 
Last edited:
grupa je prilicno mrtva.... kolko ima aktivnih twisterasa ovdje
 
Twisteraši ako je tko zainteresiran za kupnju prodajem svog ljubimca. Postova kako izgleda ima unazad nekoliko stranica. Da ne idem offtopic, slobodno se javite u PM. Živjeli 🙃
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Imam par pitanja...
1. Događa se da sam kontakt, stisnem gumb za paljenje i čuje se samo klik...kad malo poguram u brzini nakon toga upali...četkice? Relej?...nešto treće?
2. Majstor u Zagrebu ili okolici da ga odveezem
3. S motorom nisam dobio nikakav alat...što sve ide serijski s motorom i ako neko ima viška za prodati
 
1. meni je tako bilo kad je aku riknuo... al moze biti puno toga
2./
3. motor je skoro punoljetan tak da se set sigurno pogubio po putu, a za set mislim da je najbolje da si sam slozis kaj ti treba jer je serijski basic basica
 
1. Relej anlasera zna zezati, to se može probati prespojiti direktno i ako zavergla znaš da je on, ako je i dalje klik zamijeniti četkice
2. Dudo -Mlaka, Coha Kustošija, kontakte potraži tu na forumu
3. Originalnog alata koji je nihtbogznakaj imaš po ebay-u ali su cijene paprene, bolje da kupiš po komadu sve što ti treba i to u puno boljoj kvaliteti za manje love
 
  • Like
Reactions: Blackdewill
I ovo prvo provjeri kako je snake123 napisao, da nije banalnost tipa akumulatora na izdisaju, jel pali normalno nakon 15-20 minuta vožnje ili je isto? Jel pali na kleme?
 
I ovo prvo provjeri kako je snake123 napisao, da nije banalnost tipa akumulatora na izdisaju, jel pali normalno nakon 15-20 minuta vožnje ili je isto? Jel pali na kleme?
Pali on bez klema nakon što ga cimnem malo na mjestu u brzini...nema pravila...nekad pali iz prve a nekad samo klik...
 
Na tim mašinama hoće zezati i freilauf, zavrti anlaser ali ne zakupla za osovinu radilice, ali to onda čuješ da anlaser zavrti u prazno, to pretpostavljam nije slučaj kod tebe.
 
kratko pitanjce
motor je sad neko vrijeme stajao vani bez voznje (jbg kisa stalno a nije vise ni toplo :))
neki dan ga malo zapalim da se dusa zagrije i izvrtim ga po parkingu i zadnja kocnica (bubanj) cvili da se cuje do drugog kvarta - strava
pretpostavljam da je do vlage i da ju treba samo razraditi al da provjerim jer cvili da psi zavijaju a vrane bjeze :ROFLMAO:
sredinom ljeta provhjereno i mesa jos ima i felga je podnosiljiva
 
Bude se otcvilila nakon par kočenja, ulovila se hrđa od vlage, motor više voli suhu garažu od stajanja vani na suncu i kiši.
 
Pozdrav ekipa.. kolega ima ER5 i otišla mu ona iglica i plovak ako sam dobro skužio.. 2 i pol mjeseca čeka dijelove. Jel ima ko kaj na lageru ili kakvu preporuku di to uzeti?