TWISTERI ZBOR - Kawasaki ER-5 generalni topic

Ekipa,
koje gume stavljate na svoje twistere?
Trenutno su gore Pirelli Angel City koje treba mijenjati.
Motor je već došao s njima i nisu u startu bile baš nešto tako da ne znam kakve su dok su nove i trebam li staviti iste ili neke druge?
Može neka preporuka?
I di ih nabavljate?
 
ja sam uzeo city proslo ljeto i za sad su mi ok, uzeo sam ga na nekim starim rasparenima tak da je bolje od toga
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Ekipa,
koje gume stavljate na svoje twistere?
Trenutno su gore Pirelli Angel City koje treba mijenjati.
Motor je već došao s njima i nisu u startu bile baš nešto tako da ne znam kakve su dok su nove i trebam li staviti iste ili neke druge?
Može neka preporuka?
I di ih nabavljate?
Ja sam uzeo Pirelli CitiAngel preko weba na motogume.hr....obje 964 kune s dostavom
 
e da, i moje cityangel prek motoboxa ... imali najbolju ponudu u tom trenu
za sad nema zamjerke
imao sam mijenjane dimenzije starih guma (tako ga uzeo) i sad se vratio na orginalnu i bolje je
 
Moraš za početak imati ispravnu pipu goriva na rezervoaru, rješava se novom pipom ili setom za reparaciju iste. Drugi problem su iglice plovaka u karburatorima koje ne zatvaraju 100%, na kraju preliju karburatori i benzin završi u mašini dok se motor ne vozi. Rješava se zamjenom iglica i dosjeda ili finim brušenjem i poliranjem. Nijedno od toga nije veliki kvar ali može uzrokovati havariju mašine jer benzin razrijedi ulje i bitno se smanji podmazivanje mašine. Takvo ulje odmah ispusti van iz mašine. Znači obično su dva povezana kvara u seriji kada se manifestira prelijevanje veće količine benzina u ulje.
 
Moraš za početak imati ispravnu pipu goriva na rezervoaru, rješava se novom pipom ili setom za reparaciju iste. Drugi problem su iglice plovaka u karburatorima koje ne zatvaraju 100%, na kraju preliju karburatori i benzin završi u mašini dok se motor ne vozi. Rješava se zamjenom iglica i dosjeda ili finim brušenjem i poliranjem. Nijedno od toga nije veliki kvar ali može uzrokovati havariju mašine jer benzin razrijedi ulje i bitno se smanji podmazivanje mašine. Takvo ulje odmah ispusti van iz mašine. Znači obično su dva povezana kvara u seriji kada se manifestira prelijevanje veće količine benzina u ulje.
Ok to mi je jasno. Pipu sam reparirao, ona drži, čak sam i poslije nje stavio dodatni ventil za zatvoriti u slučaju da opet propusti. Iglice će uskoro biti nove al me zanima mehanika iza toga. Kud benzin uđe u ulje? Kad mi se to dogodilo, primijetio sam da je i filter zraka bio u benzinu, kak to do njega dođe. Postoji li neki način da se spriječi ulijevanje benzina u ulje ako otkaže i pipa i iglice?
Razlog mome pitanju je jedan post na koji sam prije naletio di je neki lik iz eng napisao da se radi neka preinaka na kućištu filtera zraka i da tada ne može benzin do filtera ulja. To mi je malo čudno pa me zato zanima. Link naravno nisam spremio i više ne mogu naći post...
 
S obzirom da su karburatori ili ravni ili blago nagnuti prema cilindrima, pogledaj na motoru kamo ti slobodni pad vodi benzin iz karburatora.
Može ići ili u cilindre ili natrag prema filteru zraka, ili kad napuni kutiju filtera zraka onda krene prema cilindrima.
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Ekipa,
Motor mi ne želi uplatiti...
Dam kontakt, probam upaliti, nešto škljocne, ugase se lampice i ko da je mrtav..
Svi osigurači ispravni. Akumulator napon 12,81 V
Na guranac pali...
Što bi moglo biti?
 
Moglo bi biti više stvari, prvo kako su gore dečki napisali provjeri kleme da li su ok. Akumulator je možda dao svoje, probaj preko kablova upaliti (pazi samo da negdje ne napraviš kratki spoj, malo je mjesta za priključiti kleme. Na njima ti hoće zezati i relej anlasera, nekad se sav rastopi, ako znaš što radiš možeš probati direktno na releju premostiti šarafcigerom relej anlasera, trebao bi zaverglati. Ako ni to ne prođe a struje ima onda je možda problem u anlaseru, najvjerojatnije četkice za zamjenu.
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Hvala svima. Bio je akumulator. Nisam na njega uopće sumnjao zbog napona ali ispostavilo se da ipak ima i drugih faktora osim voltaže😂

Naravno. Poraste mu unutarnji otpor i struja koju moze dat je bitno smanjena. Ako nrmas tester akumulatora, mozes procjenit stanje akumulatora verglanjem (idealno da motor ne upali i da verglas 5+ sekundi) i pratis voltazu (njen pad). Zdrav aku ce tada imat preko 11V, 10V je donja granica gdje ako ne zelis problem u skoroj buducnosti trebas nabavit novi aku.
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Naravno. Poraste mu unutarnji otpor i struja koju moze dat je bitno smanjena. Ako nrmas tester akumulatora, mozes procjenit stanje akumulatora verglanjem (idealno da motor ne upali i da verglas 5+ sekundi) i pratis voltazu (njen pad). Zdrav aku ce tada imat preko 11V, 10V je donja granica gdje ako ne zelis problem u skoroj buducnosti trebas nabavit novi aku.
Hvala na ovako jasnom objašnjenju 😁
Ubuduće ću svakako to češće kontrolirati
 
Jel neko naletio negdje na nove il polovne crash barove za er5?