TWISTERI ZBOR - Kawasaki ER-5 generalni topic

Korisnik97 said:
Ekipa ima tko za prodati orginal volan? Za sad imam neki širi i sviđa mi se na prvu , ali na duže ture počnu me ruke boljeti i nakon kaj sam ga probao s originalnim sam skužio koliko je lakše voziti
Ajde probaj stavit siri ali dublji volan,dakle ne ravni siroki vec isti kao original samo siri. Tako ja kod mene bilo i fenomenalno je.Mislim da je volan bio za starog z900.

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
 
Novi na twisteru!
Pitanje dakle kupio motor prije cca 3 mj. probna vožnja dobra ništa ne trese,vuče.Stavio novu prednju gumu opet ništa .Stavio kofer probam voziti 100 nema trešnje.
Na kraju stavio puig vizir na 90 km/h motor leluja dosta probam malo podignuti brzinu (možda prođe) leluja još jače.Sada i na maloj brzini kad pustim governal vuče lagano u desno.Koji je uzrok ako sa neko slučajno susreo sa istim problemom?
 

Attachments

  • 0.jpg
    0.jpg
    125.7 KB · Views: 103
Mozda tko upoznat s ovim ?
Ovi su navodno za skuter, ali ima i jačih
Ni sam nisam pametan, da li ga posložiti kak se spada, pošto mi ne treba niti brže, niti jače, samo je malo mali.
Ili jednostavno prodati i kupiti zr 7 ili nekog bandita ...
Ili više nitko ne vozi twistera  :grin:
 

Attachments

  • Screenshot_20200308-172233_Chrome.jpg
    Screenshot_20200308-172233_Chrome.jpg
    239.6 KB · Views: 102
Vozi se vozi al meni su tvornički podešeni na prvi nivo tako da ni ne razmišljam o amortizerima.
 
makama said:
Vozi se vozi al meni su tvornički podešeni na prvi nivo tako da ni ne razmišljam o amortizerima.
Onda su tvrdi, pa kad sjednem sa sinom, to je nekih 180kg
 
Mislio sam na najmekše imam 75 kg meni dobro sa suvozačem cca 60 kg vjerovatno bi trebalo malo pojačati ali vozim 80% sam pa i nije tlaka.
 
vladof said:
Prodaje mozda tko širi volan, ili gdje ima novi ?
Imas orginal, ja bi se mijenjao
Kaj se tiče visine meni je na mojih 185 isto malo mali samo nezz jel se isplati podizati zbog ciklistike
 
Lijep pozdrav twisteraši 😎
Obzirom da sam novi na forumu, a i novi vlasnik e-er petice 2005. godište, pretpostavljam da je red se predstaviti 😄
Imam 31. godinu, živim u Rijeci, a motor je kupljen od poznanika koji je Kawu mazio i pazio 😄
Početnik sam u svijetu motora, A kategoriju polažem trenutno, a prethodno sam đirao cvaju skutera sa base kitom...
Ovog twistera sam kupio iz razloga što je motor provjeren, očuvan, pouzdan i ekonomičan za održavanje. Veliku dilemu sam imao kupiti takvu klasu motora ili neki maxi skuter u tom cjenovnom rangu (tipa nexus, x-max i sl.). Potreba dvokotača je odlazak u centar grada radi posla, ljeti odlazak na more sa suvozačicom, ali i jedva čekam jednodnevne đireve radit 😁
Skuter sa base kitom i oko 160kg tereta (cura i ja) je ipak ispalo mučenje mašine po brdovitom riječkom području, a što je bio osnovni razlog zašto uzeti nešto jače, bio to motor ili skuter...
Nadam se ugodnom forumskom druženju svama, a nadam se da ću sudjelovati i u nekom budućem meetu twisteraša 😁

Sada bih mogao malo motor predstaviti...
Dakle Kawasaki er5 2005. godište, trenutno 36 tkm na satu, 3. sam vlasnik, a poznanik od kojeg sam kupio motor je sve potrebno već zamijenio početkom ove godine poput lanca i lančanika, reparirana prednja vilica, sinkronizirani karburator itd. Tako da je meni prestalo zasad samo palit i vozit 😁
Pomalo opremam kawu pa sam tako uzeo prednji Givi vjetrobran koji je potpuno zatamnjen, naručen je i heed crashbar iz Poljske (znam da je ljepše bez ali ipak sam početnik i bilo bi mi žao da mi padne na bok i napravim štetu od par sto eura a crash bar košta 90 sa poštarinom), također mi je preostala nabava nosača i top boxa obzirom da sam ju uvijek imao na skuteru i postao sam ovisan o njoj gdje god da idem 😄
Naravno db killer je izvađen i zvuk je za moje uho odličan 😎

Evo da ubacim i pokoju sliku pile,
PS hvala na čitanju 😎
CF9761D1-19DC-41A1-8D84-07BF3F927C97.jpeg
F7FA0911-A8E8-4861-9345-8476093387B6.jpeg
5EE2DA4C-74EC-46EB-8309-E7A15580844B.jpeg
A60D62D1-B990-4BC6-9C2C-49AE5CF1307D.jpeg
7CFFD1D5-7D71-4C9B-A5D7-711952290E12.jpeg
 
Prije svega pozdrav.Jel može slika auspuha iz više kuteva zanima me kako je skinut db killer kad je auspuh u komadu i nije ga moguće rastaviti bez rezanja.
BTW imam istog takovoga.
 
  • Like
Reactions: Sokol89
Prije svega pozdrav.Jel može slika auspuha iz više kuteva zanima me kako je skinut db killer kad je auspuh u komadu i nije ga moguće rastaviti bez rezanja.
BTW imam istog takovoga.
Može poslikat ću ti kasnije, ne znam kako se točno vadi db jer sam ga takvog uzeo...
 
Tako sam i mislio da je napravljeno izrezan top pa na novo složen i povaren ponovo nadam se samo da nije preglasan da te nebudu zajebavali mali plavi.
 
Tako sam i mislio da je napravljeno izrezan top pa na novo složen i povaren ponovo nadam se samo da nije preglasan da te nebudu zajebavali mali plavi.
A solidno je glasan i pucketa lagano u vožnji na puštanje gasa 😄 više me brinu susjedi za buku 😬
Ali obzirom šta sve vozi po cesti od motora i njihovih spuhova, ovo je pitomo... Mislim da je više drečao rezonantni auspuh na skuteru pri 10k okretaja nego ovaj u normalnoj vožnji...
Želim eto reći da se isplati to skinut jer evo i serijski auspuh jako lijepo zvuči da ne namjeravam ga mijenjat za neki after market.
 
Naravno da se isplati bolje napraviti šuplju cijev nego platiti nečije ime a tak i tak dobro izgleda.
 
Ekipa imam pitanje vezano za montažu crash bara... Naime stigao mi je crash bar proizvođača heed a montaža se vrši tako da se skidaju dva vijka koji prolaze kroz hvatište samog motora za šasiju i zamjenjuje ih se za njihove koje sam dobio uz barove... Naime zanima ne da li je potrebno nešto podbaciti ispod recimo kartera obzirom da nisam siguran da li se može sam motor pomjerit od šasije u slučaju skidanja jednog po jednog vijka koji su dužine preko 20cm... I da li sam dobro proučio da se isti dotežu na 44 Nm?
O ovom se crash baru točno radi...
43926863-6591-40F7-ABD6-22EDF5AC76DB.jpeg
 
Evo jedan mali update kako izgleda crashbar od heed-a na twisteru, meni ne izgleda loše a cijena samog crashbara je bila 92 eura sa uključenom poštarinom iz Poljske. Paket stigao za nekih tjedan dana.
F3A0D0CA-D7E7-40C9-A676-F6F5941C7BF2.jpeg
D9491CDB-D4C9-48DC-85F1-E0B274372A87.jpeg
4D6E4DF2-02A0-477E-A1C8-9FEA1DE35181.jpeg
D5CC3823-1D60-41B3-A5F9-B359C17F155C.jpeg
 
  • Like
Reactions: makama
Iako je malo tema zamrla, povremeno ću objaviti updateove na twisteru za slučaj da netko bude imao ikada namjeru kupiti istu ili sličnu stvar pa da ima smjernicu kako to od prilike u živo izgleda...
Iako top box po mom mišljenju ne stoji lijepo na njemu kao ni većini drugih, jednostavno potreba za njim je prevelika bila obzirom da sam prethodno imao skuter sa top boxom. Odluka je pala na Givi trekker outback 42 u crnoj boji. Volim takav adventure stil, a imam i namjeru kod promjene motora sebi ga ostavit. Na "mršavom" twisteru po mom mišljenju ne izgleda loše i kvaliteta je definitivno viša nego na plastičnim. Također su retrovizori mijenjani, okrugli original su mi malo nepregledni bili desni mi se zbog malih vibracija "blurao" u vožnji.

5E97548A-B36F-4748-B03C-9623B503AE60.jpeg
12C62777-79DC-4F5B-9A1F-810A67C74A0D.jpeg
8D69724C-D082-4E07-95BA-B7C909D40AB9.jpeg
675E084D-4B70-47EB-867B-F6ADFCDF0398.jpeg