TWISTERI ZBOR - Kawasaki ER-5 generalni topic

Gdje bi mogao nabaviti ovu gumu?
Snimka zaslona 2022-03-23 214831.jpg
 
ekipa koja je imala vizir, kako ste ga nastelali, mislim na kut.
malo sam se igrao, al nije to to... trebalo bi na stotki se igrati s kutem i vidjeti osjecaj a to mi se bas i ne radi :mrgreen:
pa cisto prakticno, dal treba biti vise uspravan ili vise polozeniji, da bar neku startnu tocku imam za fine tuning.
ovak sistemom pokusaja i pogresaka mozda ga namjestim kroz jedno par godina 😬

imam puigov vizir (onak klasican oblik sto ide oko fara i gore - ne znam model)
 
Jako individualno - koliko si visok, koju kacigu imaš... Imbus u džep i testiraj :mrgreen: svog sam na kraju bio ostavio gotovo skroz vertikalnog uz napomenu da je bez obzira na položaj uvijek bilo više turbulencije nego bez vizira.
 
dobio sam ga s vizirom pa nisam isprobao bez.... dal pomaze (citao sam da da) al kad je malo veca brzina fino me lupa u prsa
probao sam ga malo naprije nazad al slican je efekt bio, pa zato pitam iz koje pozicije krenuti ... logika mi je uspravnije , al cudni su putevi strujanja zraka :mrgreen:
 
Ja nisam mogao nariktati dovoljno visoko pa je sav vjetar lupao u glavu nakraju skinuo vjetar lupa svuda ali jednako
 
Ja nisam mogao nariktati dovoljno visoko pa je sav vjetar lupao u glavu nakraju skinuo vjetar lupa svuda ali jednako
Ti mali viziri i nisu neka sreća općenito. Meni stoji jer mi osobno ljepše izgleda sa njim i štiti malo urice 😄
 
Kad već spominjete vizire, nedavno sam na svog stavio ovaj vizir. Primjetio sam da mi na 80 dosta vibrira prvi kraj, čak i počne tresti. Prije vizira nisam imao tih problema. Vidim i da mi vizir nije prevište stabilan, ko da je previše fleksibilan. To je do kvalitete plastike ili kuta ili nečeg trećeg?
 
moj je slican takav, samo puig, sa istim sistemom kopcanja.... nisam primijetio probleme sa vibracijama
 
Jesi vozio ove sezone taj isti motor bez vizira? Čisto pitam da ti se nije deformirala guma od stajanja preko zime?
 
Jesi vozio ove sezone taj isti motor bez vizira? Čisto pitam da ti se nije deformirala guma od stajanja preko zime?
Motor sam tek kupio na početku sezone. Onda nisam primijetio da bi se to događalo. Budem ga probao pritegnuti za početak jer cijeli far i vizir ko da nisu baš fiksni
 
Ma taj vizir mi je samo vrtlozio zrak ispred i napuhavao jaknu od naprijed...cudo jedno.Samo estetika.
 
napravio sam klasicnu gresku i postavio pitanje u otvoreni forum . ..koji amater 😬

pa da sad ovdje pitam, dal je neko stavljao displej za prikaz stupnjeva prijenosa?
iskustva?
 
  • Haha
Reactions: hondimir
Ekipa pitanje,
prije cca 200 km mi je majstor očistio i naštelao karburator.
Danas sam napravio cca 50 km i nakon kratke pauze kad sam krenuo voziti sam ga potjerao do crvenog. Nakon jedan km otprilike motor je dosta počeo pucati na auspuh. Kad sam stao, motor je jako nemirno radio, ko da se gušio, pali mu jako okretaji i sl. Povećao sam mu lergas na onaj crveni kotačić i onda malo bolje bilo al onda mi je gas ostajao na 3-3.5
Također onda kad bi ga sturirao malo bi bacio ko plavkast dim (valjda plavkast)
Na auspuh se jako osjeti miris benzina i na desnoj strani karburatora je mokro od benzina, kaplje odo ispod također.
Šta bi moglo biti? Šta provjeriti/napraviti?
 

Attachments

  • 1649698744845.jpg
    1649698744845.jpg
    952.8 KB · Views: 0
Vrati se k majstoru nek sad složi kako treba i dokaže da je majstor. Vjerojatno plovak nije zatvorio i prelijeva karburator. Prije slijedeće vožnje provjeri količinu ulja da se nije povećala i da ulje ne smrdi po benzinu. Iglice plovaka treba ili zamijeniti ili upolirati, obično s godinama više ne zatvaraju, možda ti uletjela i hrđa iz rezervoara ako nemaš filtera i blokirala plovak.
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Vrati se k majstoru nek sad složi kako treba i dokaže da je majstor. Vjerojatno plovak nije zatvorio i prelijeva karburator. Prije slijedeće vožnje provjeri količinu ulja da se nije povećala i da ulje ne smrdi po benzinu. Iglice plovaka treba ili zamijeniti ili upolirati, obično s godinama više ne zatvaraju, možda ti uletjela i hrđa iz rezervoara ako nemaš filtera i blokirala plovak.
Da li bi bilo pametno onda napraviti komplet reparaciju karburatora? Kako se kreću cijene dijelova za to?

Nema filtera da...to sam mu namjeravao reći da ugradi.

Rezervoar namjeravam sam skinuti, ispustiti gorivo i očistiti pa me zanima kak bi bilo najbolje da ga očistim?
samo sperem ili postoji kakva kemija za to?
 
Vrati se k majstoru nek sad složi kako treba i dokaže da je majstor. Vjerojatno plovak nije zatvorio i prelijeva karburator. Prije slijedeće vožnje provjeri količinu ulja da se nije povećala i da ulje ne smrdi po benzinu. Iglice plovaka treba ili zamijeniti ili upolirati, obično s godinama više ne zatvaraju, možda ti uletjela i hrđa iz rezervoara ako nemaš filtera i blokirala plovak.
bas provjerio ulje, izgleda da je pomjesao...bas jako smrdi po benzinu
 
Nemoj tako voziti, prelilo je kroz karb u mašinu i sad vjerojatno imaš ulje razrijeđeno benzinom.
Ti karbovi nisu zadnja riječ tehnike i ako si malo vičan s alatom i imaš volje, možeš to i sam srediti.
Setova za reparaturu tih karbova imaš kod nas U Tokić Motomike ili Motormania, a i na E Bayu po nžim cijenama.
Kad se otvore karburatori vidi se da li su za kompletnu reparaturu ili treba samo počistiti, ispolirati, zamijeniti plovak, teško ovako napamet reći.
Odmah provjeri i pipu goriva, čini mi se da ni ona ne drži gorivo kod ugašenog motora, set za reparaturu je jeftin i pomaže ako ti pipa curi.
Rezervoar ako je hrđav, imaš POR 15 ili neku drugu kemiju za plastifikaciju, ima sigurno i ovdje više tema o tome pa malo pretraži.
Filtar goriva pazi na protok, nisu svi isti, proguglaj koji je ok za EX500 mašinu, obično nije dobar od kosilice ili flakserice iako izgleda skoro isto.
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz