TWISTERI ZBOR - Kawasaki ER-5 generalni topic

Meni je bio prelio benzin u mašinu, samo je to kod mene bilo silovito da je sve iscurilo pa se nisam uopće vozio s tim uljem. Ako ti se to desi znači da ti nije plovak zatvorio kako su ti rekli. Meni su bile otišle iglice naručio nove u KMS došle iz Japana cifra oko 550kn i pipu goriva (koja je isto otišla) mi je na kraju poklonio jedan kolega s foruma kojemu nisam zaboravio, ali jednostavno nikako sreće da odem do Crikvenice da platim pošteno jesti i cugu.
A probaj i zategnuti šaraf na čašici od karburatora(to ti je ovaj imbus kaj si slikao) možda prestane kapati, ako kapa od tuda. Sve ostalo fino odpeljaj majstoru da napravi pošteno, bolje nego da sam isprobavaš ako ne znas
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Nemoj tako voziti, prelilo je kroz karb u mašinu i sad vjerojatno imaš ulje razrijeđeno benzinom.
Ti karbovi nisu zadnja riječ tehnike i ako si malo vičan s alatom i imaš volje, možeš to i sam srediti.
Setova za reparaturu tih karbova imaš kod nas U Tokić Motomike ili Motormania, a i na E Bayu po nžim cijenama.
Kad se otvore karburatori vidi se da li su za kompletnu reparaturu ili treba samo počistiti, ispolirati, zamijeniti plovak, teško ovako napamet reći.
Odmah provjeri i pipu goriva, čini mi se da ni ona ne drži gorivo kod ugašenog motora, set za reparaturu je jeftin i pomaže ako ti pipa curi.
Rezervoar ako je hrđav, imaš POR 15 ili neku drugu kemiju za plastifikaciju, ima sigurno i ovdje više tema o tome pa malo pretraži.
Filtar goriva pazi na protok, nisu svi isti, proguglaj koji je ok za EX500 mašinu, obično nije dobar od kosilice ili flakserice iako izgleda skoro isto.
Situacija je bila sljedeća.
Taj dan sam vozio nekih 30 km i stali smo na rundi. Nakon 15 min smo krenuli dalje, motor je radio nekih 3-4 min dok sam se oblacil, krenuli smo i nakon 300-400 m sam ga u 3. potjerao do ibera. Nakon 1 km od tog je počeo pucati svako malo i čudno se ponašati.
Do doma sam imao cca 10 km i dalje nije radio pa ne vjerujem da se šta lošeg desilo.
Motor je u vožnji normalno vukao. Benzin u ulju sam primijetio tek drugi dan nakon što je tu kolega to spomenuo. Vizualno i ne primjećujem da ga je više već se osjeti miris samo. Poslije toga ga nisam probao paliti, a zadnje što je radio, nije imao grublji zvuk ili šta.

Znači trebalo bi opet srediti karb i promijeniti filter i ulje?

Btw, si ti iz Zeline? Jer mislim da sam vidio tvoju profilnu na oglasu za ER-a?😁
 
Jesam jesam iz Zeline sam.
Ako je samo to malo radio s benzinom unutra nije strašno samo ga je malo pročistio🤣
E sad kaj znači nenormalno puca, cura, frend i ja smo imali i svima su pucali iz auspuha kad si pustio gas pogotovo nizbrijeg
 
Ovisi o auspuhu i da li je blindiran EGR. Neki pucketaju kod puštanja gasa ako je otvaran auspuh ili nije originalni auspuh, ništa zabrinjavajuće na toj mašini. Kad središ curenje benzina promijeni ulje i filter, zlu ne trebalo.
 
Jesam jesam iz Zeline sam.
Ako je samo to malo radio s benzinom unutra nije strašno samo ga je malo pročistio🤣
E sad kaj znači nenormalno puca, cura, frend i ja smo imali i svima su pucali iz auspuha kad si pustio gas pogotovo nizbrijeg
Auspuh je otvoren i kad mu pustiš gas normalno da pucketa, ali ovo je bilo 5 puta jače i glasnije, nije do tad nikad tak jako. Čak je i kod stlanog broja okretaja znao puknuti. Onda sam stao, čudno je radio, malo probao ler gas štelati i sl, par put ga sturirao i dalje je dobro bilo što se pucanja tiče.

Ovisi o auspuhu i da li je blindiran EGR. Neki pucketaju kod puštanja gasa ako je otvaran auspuh ili nije originalni auspuh, ništa zabrinjavajuće na toj mašini. Kad središ curenje benzina promijeni ulje i filter, zlu ne trebalo.
to je i plan...
Šteta mi ulja jedino, ni 100 km nije unutra :cry:
 
IMG_20220416_114226.jpg

Pozdrav od Twisteraša među većom braćom 😄
 
Bok,

jedno slično pitanjce kao gore u razgovoru.
Unazad tjedan dana sam počeo primijećivati da motor smrdi po bengi.

Pogotovo kod nešto duljih vožnji kad se pošteno ugrije.

Ispod motora nema vidljivih znakova curenja ili kapanja, niti sam na oči vidio da nešto kaplje kada stanem i pogledam po motoru, ali vidio sam s lijeve strane da po mašini kao da slini...

Ima netko ideje ili slična iskustva?
Lp
 
Natakneš prozirna crijevca dolje na čašicama, digneš ih u zrak, otvoriš šarafiće za ispust smeća iz čašica i pogledaš nivo goriva u čašicama karbova. Moguće da su dosjedi plovaka potrošeni pa ne zatvaraju na vrijeme i prelijevaju višak u motor. Imaš u service manualu koliko točno mora biti nivo goriva. Usput pomiriši ulje i provjeri nivo da nije benga prelila u karter.
 
da i ovdje pitam, dal netko ima viska straznji nosac kofear?
 
Pozdrav svima,novi sam na forumu pa ukratko da se predstavim. Zovem se Nino, iz Ri sam imam 37g i ponosni vlasnik er5 taman ce bit sad godinu dana. do sad motor sluzio ka mina! Svaki dan osim kad je kisa pređem oko 100 do 150km. U moto svijetu sam od 13te godine ali er5 mi je prvi ozbiljniji motor. U ovih godinu dana bogatiji sam za 2 iskustva pada. Srecom po mene nije bilo tesko. Prvi pad lik iz dvorista izletio u rikverc bez da se uvjerio moze li se ukljucit u promet sigurno te sam ja odreagirao naglim kocenjem i proklizavanjem (kontuzija desnog koljena) nis strasno. A drugi puta prosle godine u 9.mj naglo kocenje lika u autu ispred mene te mojom krivnjom zbog ne drzanja propisanog razmaka opet proklizavanje samo ovog puta ozljede su bile malo ozbiljnije. Lijevo koljeno kontuzija puknuce ligamenata istegnuce tetiva i nekoliko ogrebotinica. Nakon 3 mjeseca oporavka opet sam zajahao i jasem bolje nego ikad :) gume su bile nove na njemu neke michelin ali toliko tvrde da mi je frend rekao da su od drveta. Sada su bridgeston bt46 i ja sam odusevljen njima. U godini dana nisam imao ulaganja u motor sem redovitog servisa i guma. Lazem i akumulator kupio nedugo nakon kupovine er5. Nadam se dobrom druzenju ovdje a vidim da ima korisnih informacija more. Tako da sam super sretan sto forum o twisterima postoji. Toliko od mene za sad. uzdravlje!
 
Sreća je trajala punih 600 km, sad mi je pipica otišla + izgleda da je benzin otišao u ulje opet.
Nakon vožnje je stajao dva sata i skoro cijeli rezervoar mi je scurio s desnog karba.
Dal bi prelio u ulje ako je karb ispravan, tj ako iglica dobro zatvara? Ili je u ovom slučaju oboje?
Zna tko gdje nabaviti novu pipicu po normalnoj cijeni?
Skužio sam da kad udarim malo po njoj da nekad zatvori, nekad i dalje malo teče a nekad ništa....
Isplati li se uopće to reparirati?
 
Nabavi elektroventil za auto-instalaciju (bitno je da je predviđen za benzin, radi gumica) i stavi ga između te špine šta te zeza i karburatora.
Spojiš ga da radi na kontakt i miran si, gorivo ide samo kad treba.
Tako sam svojedobno na svom motoru rješija prilivanje karburatora (i zamalo hidroudara).
 
Nabavi elektroventil za auto-instalaciju (bitno je da je predviđen za benzin, radi gumica) i stavi ga između te špine šta te zeza i karburatora.
Spojiš ga da radi na kontakt i miran si, gorivo ide samo kad treba.
Tako sam svojedobno na svom motoru rješija prilivanje karburatora (i zamalo hidroudara).
Zar neće opet dobivati previše goriva i kad radi ako pipa nije ispravna? Zbog vakuma mislim.
Od jednog čovjeka sam čuo da i pogledam neke oduške na rezervoraru iako nisam siguran što misli pod tim, a i kaže da to može zezati čep rezervoara ako dobro ne dihta? Ste imali takvih slučajeva?
 
Vakuum služi samo da otvori membranu špine (pipe): 1 i 0, ne služi doziranju.
 
Imaš u Tokiću ili Motomaniji set za reparaturu pipe, nije neka lova, sat-dva posla uz pivicu ležerno. Nije samo pipa kriva, karbovi su trebali zatvoriti ali nisu. Skidanje frgića, poliranje dosjeda, poliranje igli ili zamjena igli i onda bude ok. Karbove kak zatvaraju provjeriti na stolu, možeš i s vodom da ne usmrdiš i sebe i garažu.
 
Imaš u Tokiću ili Motomaniji set za reparaturu pipe, nije neka lova, sat-dva posla uz pivicu ležerno. Nije samo pipa kriva, karbovi su trebali zatvoriti ali nisu. Skidanje frgića, poliranje dosjeda, poliranje igli ili zamjena igli i onda bude ok. Karbove kak zatvaraju provjeriti na stolu, možeš i s vodom da ne usmrdiš i sebe i garažu.
Nema nažalost... sve žive zvao i niko nema. Nova pipa je 690kn...
Prodaje možda tko rabljenu za ok lovu?
 
  • Like
Reactions: Xenomorph