TWISTERI ZBOR - Kawasaki ER-5 generalni topic

235 kuna -rabat na Tokić karticu
https://www.motomike.eu/tokic/hr2/category/10400000000/vehicle/kawasaki-er-500:31752/article/89437/
71 kunu, 2 komada ti trebaju, tak da ne stoji da nema, radil sam to prije par godina na KLE 500 što su identične mašine.
Ako se dobro upoliraju sicevi na fergazerima prilikom zamjene iglica i zamijeniš unutrašnjost pipe goriva, imaš dovod goriva riješen kao da je novi motor.
 
235 kuna -rabat na Tokić karticu
https://www.motomike.eu/tokic/hr2/category/10400000000/vehicle/kawasaki-er-500:31752/article/89437/
71 kunu, 2 komada ti trebaju, tak da ne stoji da nema, radil sam to prije par godina na KLE 500 što su identične mašine.
Ako se dobro upoliraju sicevi na fergazerima prilikom zamjene iglica i zamijeniš unutrašnjost pipe goriva, imaš dovod goriva riješen kao da je novi motor.
Hvala puno. Sad sam našao i ja. Kad sam tražio za 2004. ništa mi nije izbacivalo. Već sam naručio set za pipu.

Dovoljno je te iglice ili treba cijeli set? https://www.motomike.eu/tokic/hr2/c...ehicle/kawasaki-er-500:31752/article/1037261/ Imaš možda za preporuku nekog tko bi to napravio kak spada?
 
Last edited:
Sve sam na toj mašini sam radio pa mi majstor nije trebao. Malo pogledaj po tražilici na forumu, sigurno ima više majstora koji to znaju odraditi. Set ili samo iglice teško je reći dok se ne otvori ili barem kako su ti fergazeri dosad radili i koliko su potrošeni iznutra.
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Onda nađeš servisera koji je to voljan odraditi, na tebi je samo da platiš i nadaš se da za skoro vrijeme ne bude opet isti problem jer se njemu nije dalo gubiti puno vremena.
 
čitao nekoliko puta ali smatram da sam još zelen za takve stvari...

Sve zeleno i sazori (ili otpadne :ROFLMAO:) , ovo ti je prilika, ništa zahtjevno i ne traži puno alata i znanja, sve je doslovno nacrtano ;)
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Onda nađeš servisera koji je to voljan odraditi, na tebi je samo da platiš i nadaš se da za skoro vrijeme ne bude opet isti problem jer se njemu nije dalo gubiti puno vremena.
to je upravo ono što sam pitao haha

Sve zeleno i sazori (ili otpadne :ROFLMAO:) , ovo ti je prilika, ništa zahtjevno i ne traži puno alata i znanja, sve je doslovno nacrtano ;)
pokušati ću naći nekog tko to želi napraviti kak spada...ako ne uspijem slijedi mi proučavanje i samostalno to riješiti pa šta bude ...
U tom slučaju očekujte barem 5 posta dnevno 😂
 
ja imam orginal i meni je zvuk cisto ok...al o ukusima se ne raspravlja :mrgreen:
 
Kod ubrzavanja normalno al kad pustim gas umjesto pucketanja on svira...mozda se poremetilo nesto u samom topu jer mi nije tako od prvog dana,zadnjih 2 mijeseca se pojacao intenzitet. Sad mi je to nepodnosljivo postalo.
 
Kod ubrzavanja normalno al kad pustim gas umjesto pucketanja on svira...mozda se poremetilo nesto u samom topu jer mi nije tako od prvog dana,zadnjih 2 mijeseca se pojacao intenzitet. Sad mi je to nepodnosljivo postalo.
Ovisi koja godina 2005-a ima katalizator i potpuno cijeli auspuh od inoxa tu bi jedino mogao biti katalizator,kod starijih je moguće da ode neka pregrada ali ako si uporan kad pregori do kraja bude se bolje čuo
 
Pozdrav ekipo,

Friski povratnik na dva kotača, a ER5 je bio taman unutar financija.

Danas sam malo hvatao osjecaj preko Samobora do Jaske preko onih krasnih Plešivičkih bregi.

Osjecaj je dobar...bas je lagan motor za vozit.
I kao sto vidim kocnica nije bas naj, naj...ali funkcionira solidno ako ti mozak funkcionira.


Btw.
U potrazi sam za nosačima i bočnim koferima pa ako ima netko prijedlog, slobodno napisete ili posaljete link. Ja nisam nist mogao naci....


20220709_133227.jpg
 
Last edited:
Prodaje se jedan kod nas za 15k, 2003 god., 65k km-a na satu, je li to dobra cijena ?

Pitanje drugo, da li se može ugušiti da bi ga mogao vozit mladić s A2 kategorijom i što treba učinit ako može ?
 
Last edited:
Prodaje se jedan kod nas za 15k, 2003 god., 65k km-a na satu, je li to dobra cijena ?

Pitanje drugo, da li se može ugušiti da bi ga mogao vozit mladić s A2 kategorijom i što treba učinit ako može ?
to je trzisna cijena... 15k svi traze od 99 do 05.
ja bih zato gledao 05, al ak znas da je pouzdan prodavac i motor odrzavan ne cini razliku
 
  • Like
Reactions: hondimir
Ekipa, ja prodajem svojeg, za cijenu se lako dogovorimo, a kreće se oko tržišne.
2004. 62tkm, sređen karb, reparirana pipa, mali servis. Novi set lanca i lančanika (+ neke gume u stražnjem kotaču koje koštaju ko suho zlato) prije 50km
Regan je do 3/2023
Gledam nešto novije i jače tipa xj6 ili sl pa se možemo i tako dogovoriti
 
mislim da misli na stelanje karba?
a pipica goriva im zna zezati i prelijevati gorivo (ne zatvori se ) tak da se i ona cesto rjesava
 
  • Like
Reactions: lordalbatraoz
Da li netko zna gdje bi mogao kupiti orginalni auspuh za ER5?
Naime, na tehničkom su skužili da auspuh nije orginalan i da nemam nikakve papire za njega (MIVV-ov auspuh atestiran za Hondu CB600).

Ili ako je netko voljan prodati orginalni auspuh...