tzr 521

tn-592

New member
Evo da podijelim projekt
Kostur tzr 125
Zadnja vilica szr660
Masina rd 350
Zadnje plastike yzf 150
Uskoro kit na 521cc

I ovom prigodom prodajem duplu masinu i kostur od rd 350,takoder masinu i kostur od ktma 550.Ako ima zainteresiranih javite se na pm
 
miki 77 said:
Reci samo da neće bit prerada u streetfighter i da će motor imat oklope!

To mi je bila prva pomisao kada sam pogledao sliku.
Znaci, steta bi je bilo ostavit golu.
 
Bia zaboravia da sam otvorija temu  :mrgreen:

Uglavnom stavljen kit od 465cc cca 110rhp
Masina skoro pa gotova,sada se krece u izradu auspuha.
 

Attachments

  • Screenshot_20180122-160033_resized_1.png
    Screenshot_20180122-160033_resized_1.png
    656.3 KB · Views: 422
  • 20180121_180558_resized-1.jpg
    20180121_180558_resized-1.jpg
    306.3 KB · Views: 381
svaka cast na projektu!  (y) (y) (y)
drago mi je da ima jos ljudi koji se upustaju u takve projekte  :mrgreen:
ovo je moja zavrsena proslu jesen nakon 6 godina restauracije i nije mi zao ni lipe  :LOL:
nisam nikada vozio tzr125 ali ovaj jedan prednji disk mi ne uljeva povjerenje  :palacdolje: mozda se varam ? ...
uglavnom koji ces program koristiti za auspuhe ? ja sam radio po two stroke tuned pipe wizardu nije free ali zadovoljan sam
oce ic gore mikuni 32/34 ?  :mrgreen:

 

Attachments

  • 20171009_141435.jpg
    20171009_141435.jpg
    1.6 MB · Views: 329
  • 20171009_141351.jpg
    20171009_141351.jpg
    1.6 MB · Views: 392
hehe lipo da nas ima
wow auspusi su vam vrhunski ispali  (y) islo je tu dosta truda :mrgreen:
Kako su se pokazali u radu?
Mislim da cu kupit auspuhe originalne jer bi bila steta da upropastim ove skupe cilindre radi krivog proracuna ili tako nesto,tu cijena malo koci projekt ali evo izgleda da cu i to rjesit kroz dva tri dana.Istina prednji disk je u losem stanju..........mislim da ce gore ici keihin 38 a mikunija zaobilazim u sirokom luku(iman ga na novom ktm 300 uzas za nastelovat).....mora sam pilat siber,krivit latu od igle plovka i jos sto cuda da bi normalno radija a novi motor....
 
hvala hvala  :mrgreen:
odlicni su imao sam nekoliko primjedbi da su prekratki i da ce se previse vrtiti ali nije ni blizu istini  :LOL:
max snaga joj je negdi oko 10500 RPM ali nisu samo auspusi u pitanju  :jesus:
kanali su ostali standardni ali je usis sreden i pomaknuta je krivulja YPVS ventila tako da motor vuce po svim okretajima bez rupa  :mrgreen:
istina po meni isto najbolja solucija izrada auspuha jedino ako se misli mijenjat nesto po kanalima pa bi bolje odgovarali od originalnih
svi imaju svoje bube istina  :mrgreen: i ja sam se sa svojima morao pozabaviti dosta dok sam dobio dobru smjesu kroz cijeli raspon ...
ja sam iskombinirao set diskove i celjusti od thundercata 1000 i nemam zamjerki kak hocu tak stane
na tu ramu bi bio dobar ovjes od gamme 250 ili tzr250 3ma  (y)
paljenje nece biti original ? ti motori su jako osjetljivi na kut predpaljenja... lako se zavrsi sa rupom na celu klipa...
 

Attachments

  • 27.jpg
    27.jpg
    328.5 KB · Views: 279
  • 29.jpg
    29.jpg
    292.5 KB · Views: 215
Evo prosla sezona pa se projekt nastavlja.....stigli auspusi medutim potrebno je malo rezana i zavarivanja da bi sve sjelo na svoje misto
https://imgur.com/a/Mtk0YmN
 

Attachments

  • 20181106_160948_resized.jpg
    20181106_160948_resized.jpg
    1,008.8 KB · Views: 324
savjetujem karbonske usisne lamele
ja sam napravio doradu sa slika di se vidi usporedba sa originalnima i motor koji se vrtio do 9500rpm sada prelazi 12000rpm  (y)
karbon je 0.4mm i pod obavezno ovaj mali zarez na granicniku lamela.. na originalnim cilindrima blokira boost port za 40%  :shock:
ja sam sezonu odvozio sa quick shifterom  :LOL: sad na zimu ide remont šalica kvačila od kovanoga aluminija i tako dalje
ja sam pogrijesio i morat cu produzivat auspuhe jer u 5. i 6. nemoze doc u rezonancu ..
 

Attachments

  • IMG_20180808_205732.jpg
    IMG_20180808_205732.jpg
    1.4 MB · Views: 172
  • IMG_20180809_161922.jpg
    IMG_20180809_161922.jpg
    1.9 MB · Views: 150
:shock: sa 9500rpm na 12000 samo na racun karbonskih lamelica,jeste li sigurni da su samo lamelice zasluzne za to?
Evo i da podjelim iskustvo probne voznje....
Znaci prva probna voznja napravljena je sa starim 26mm mikuni karburatorima od rda a inace na ove cilindre idu karburatori od 38-42mm....
Nevjerovatno je koliko je eksplozivan,na male okretaje ga nema nigdi ali kad "otvori" vrti se u nedogled(snaga samo dolazi i dolazi) i pritom ima tako brutalnu eksploziju da sam jedva uspija iskontrolirat situaciju (nisam uspija pustit niti da se odvrti do kraja) i to sve sa karburatorima od 26mm...mislim sta je onda sa 40mm :shock:
Zna sam da ce bit brutalan ali bas ovako to ne.....sad vidim zasto su mi ovi iz amerike govorili da to nije bas za cestovni motor

Sudeci po ovome istustvu mislim da ovaj motor nije prikladan za normalnu upotrebu te bi moga na prodaju
 
Karbon od 0.4 je pre debeo
Ako dobro radi s 26icama ne znaci da ce dobro radit s 40icama
 
Proizvodac navodi 38-42mm za dane cilindre/kubikazu
Uostalom moram odvrtat gas do kraja da bi "otvorija"

A sta je sa tvojom rg 500,jeli vozi?