U CEMU JE TRIK?

dex

New member
eto u cemu je stvar,nasao sam gpz-a 500s kojeg bi isao pogledat,stvar je sljedeca,motor je 88 godina i trazi se za njega 1700eura s time da je po pricanju dobro ocuvan itd......ali....uvjek taj *ebeni ali.Lik kaze da mu tijekom voznje isprazni akomulator i da treba neko sranje zamjenit(cca 2000kn).sad me zanima u cemu bi SVE MOGAO biti kvar.Znaci ne puni mu akomulator tijekom voznje :shock:
Ako netko zna okvirno,molim pomoc i dal takav motor vrijedi te pare,slika je u motopulsu br.48

Znam da bi ovo trebalo stavit na tehnicka pitanja al mi je odgovor hitan pa sam pretpostavio da cu ga ovdje prije dobit.
HVALA!! :wink:
 
1. Najmanji kvar bi mogao bit AKOMULATOR ILI BATERIJA
2. Regler on ti je jedna mala kutija koja regulira napon koji dolazi do akomulatora
3. Altenator, moze se dogodit da je izgorio, ali se on moze namotat nanovo
Za sve to ispitat potrbno ti je: voltmetar i elektricar koji nesto zna :mrgreen: :mrgreen:
 
Ako ne puni znaci da mu je otisao regler ili altenator. Novi regler je oko 100 Eura, a ako znas nesto elektronike mozes ga sam sloziti za 50 kn.
Ako alternator nevalja onda ga treba ponovo namotati i sredit cetkice sto kosta otprilike isto...
 
Mene ti je zaj... punjenje i nikak to složti, kupil sam akumulator, četkice, provjeraval regler, namotaje... a nakraju sam skužil da se samo jedan kontak u ispravljaču odvojil... to sam zalemil i :bonk: .... kaj sam htel reči, moglo bi biti svašta i ništa.
 
GPZ 500 S je motor na kojem rikava alternator ! Znači namotaji ispod magneta ! Dobar auto ( moto ) električar to može namotati ! :!: :!:
 
dex said:
eto u cemu je stvar,nasao sam gpz-a 500s kojeg bi isao pogledat,stvar je sljedeca,motor je 88 godina i trazi se za njega 1700eura s time da je po pricanju dobro ocuvan itd......ali....uvjek taj *ebeni ali.Lik kaze da mu tijekom voznje isprazni akomulator i da treba neko sranje zamjenit(cca 2000kn).sad me zanima u cemu bi SVE MOGAO biti kvar.Znaci ne puni mu akomulator tijekom voznje :shock:
Ako netko zna okvirno,molim pomoc i dal takav motor vrijedi te pare,slika je u motopulsu br.48

Znam da bi ovo trebalo stavit na tehnicka pitanja al mi je odgovor hitan pa sam pretpostavio da cu ga ovdje prije dobit.
HVALA!! :wink:

Pusti priče, tak je i na mom bilo, to ti je alternator i novi u je dučanu koštao 1.400 dem prošle godine. Sve kaj nađeš ispod te love - dobro si prošao!

Pozdrav
 
Alen said:
Ako ne puni znaci da mu je otisao regler ili altenator. Novi regler je oko 100 Eura, a ako znas nesto elektronike mozes ga sam sloziti za 50 kn.
Ako alternator nevalja onda ga treba ponovo namotati i sredit cetkice sto kosta otprilike isto...

Što se tiće elektronike nije problem složit, ali treba imat shemu, a da se dijelovi mogu nabaviti kod nas. Znaš li možda nekog tko ima shemu ili može složit regler za DR 600 Sukana, a da nisu neki veliki novci???

Za prematanje alternatora imam čovjeka koji to radi za 400kn.
 
Prvo provjeri napon na regleru jer ako on daje jači napon to ti je razlog zašto se akumulator prazni. Možeš vidit jel radi i po tome jel ti ima tekućine u akumulatoru- ako fali to može značit da regler zeza i pregrijava!



Inače:
Samo prava raja je znala
U ČEMU JE TRIK
Ibro ti nije fukara
Ibro ti je defakto umjetnik!
Svačaš?
:p :D
 
shvacam :gitara:
Hvala svima na pomoci ipak sam odustao od doticnog,neda mi se bas odma sarafat po njemu,radjije uzmem nekaj drugo,pa da bar par dana vozim ko covjek :mrgreen: