u početku bijaše Z1

Krypton123 said:
upravo našao  THANKS
E sad i kupi jednog , prošlo ljeto sam se ganjao s jednim u SPA Franchoshampu ide mrcina nemožeš ga se rješit imaš i flimiće na Jubitou . Bilo bi ljepo da se možemo hvaliti da i u Hrvatskoj postoji jedan u dobrom stanju .
 
Krypton123 said:
Puno ti hvala na pomoći. Baš mi se čita 150 strana (u glavnom hvalospjeva o z-900).  Ja sam samo molio za pomoć ako neko nešto zna o z-1300, da li ga netko ima i je li na prodaju. A mislim ako netko negdje moli za neku pomoć sa jednim postom i ako mu netko istu pruži u dva-tri posta da se neće cijeli ovaj forum srušiti u nepovrat i da će se zamlja prestati okretati.
Naravno da ga ima kod nas ,prije par godina se prodavao za jedno 5000 eura i bio je brzo prodan  (y)
 
Onaj jedan zeleni izgleda kao iz dučana. 8500 eura  :misli: Možda, možda......
 
jota said:
E sad i kupi jednog , prošlo ljeto sam se ganjao s jednim u SPA Franchoshampu ide mrcina nemožeš ga se rješit imaš i flimiće na Jubitou . Bilo bi ljepo da se možemo hvaliti da i u Hrvatskoj postoji jedan u dobrom stanju .

Postoji jedan u Hrvatskoj, poznam vlasnika, motor je u orginalnom stanju ali nažalost, nema šanse da ga proda. :(
 
limit said:
Jeli to ovaj, mislim da je ovo slikano u okolici Sinja?

Koliko se sjecam taj je bio s nekakvim stranim papirima (BiH?)... :misli:
 
limit said:
Jeli to ovaj, mislim da je ovo slikano u okolici Sinja?


Mislim da je, koliko ja znam motor ima uredne papire, preko jednog prijatelja sam pitao vlasnika otprilike prije dva mjeseca da li je na prodaju, odgovor je bio negativan. (y)
 
Takav isti je bio ovaj kod mene nekad. 79-ta godina samo je imao Marvinga 6 u 1 i koštao je nevjerojatnih 42000 DM. To znam iz prve ruke, a točno tolko je u ono vrijeme koštao i novi Mercedes. Prodavala ih je Avtomontaža mislim al nisam siguran.
 
Krypton123 said:
Takav isti je bio ovaj kod mene nekad. 79-ta godina samo je imao Marvinga 6 u 1 i koštao je nevjerojatnih 42000 DM. To znam iz prve ruke, a točno tolko je u ono vrijeme koštao i novi Mercedes. Prodavala ih je Avtomontaža mislim al nisam siguran.

Pokušavam današnjoj djeci (mladim motoristima ) pojasniti što je u YU značilo voziti takav motor , novi TAS golf je koštao 12-13000DM a za cjenu tog motora si mogao kupiti kuću . Ljudi koji su tako nešto imali su imali status zvjezda u svojoj sredini .
bilo bi usporedivo npr da danas neko istrese za motor 200-300000€ .
 
Potpisujem
Danas da netko u grad dotjera Space Shutle ne bi bilo takva atrakcija kao što je nekad bio takav motor.
 
Od starijih kawa imao sam z1 73. z1300 79. 1100b2 81.(ovo su godista motora a ne vreme kada sam ih imao).Svaki od njih mi je ostavio i dobre i lose uspomene.z1 sam imao najduze s tim sto moram napomenuti da sam uvek pored njih imao i za to vreme savremen sportski motorcikl.Sredinom devedesetih sam prodao z1 kada sam po drugi put bezuspesno pokusao stati na semaforu.Mnogo kilometara na gsxr-u su mi pokvarili osecaj za z-ove kocnice.Prodao sam ga za simbolicnu cenu prijatelju koji je imao gs1000 i lako se prilagodio z-ovim kocnicama.z1300 je cudo.Moj kum je pao sa njim, ali ga je nekako dovezo do garaze.U toku voznje je iz motora sve vreme curilo ulje a on to nije video.Sutradan motor vise nije vrteo, a ja sam iz njega istoco samo pola litre ulja.Motor koji prima preko 4l. otkazao je tek tada.1100b2 je po performansama za brzine do 200 vrlo blizu savremenim sportskim motorima.Stabilnost nikakva,kocnice za ono vreme relativno dobre.Kawasaki je uvek pravio motore vrhunskih perfomansi, ali ih nije bilo briga sto ce o tome posle vise godina mali broj vozaca moci da iznese svoja iskustva. :(
 
sasa 402 said:
Od starijih kawa imao sam z1 73. z1300 79. 1100b2 81.(ovo su godista motora a ne vreme kada sam ih imao).Svaki od njih mi je ostavio i dobre i lose uspomene.z1 sam imao najduze s tim sto moram napomenuti da sam uvek pored njih imao i za to vreme savremen sportski motorcikl.Sredinom devedesetih sam prodao z1 kada sam po drugi put bezuspesno pokusao stati na semaforu.Mnogo kilometara na gsxr-u su mi pokvarili osecaj za z-ove kocnice.Prodao sam ga za simbolicnu cenu prijatelju koji je imao gs1000 i lako se prilagodio z-ovim kocnicama.z1300 je cudo.Moj kum je pao sa njim, ali ga je nekako dovezo do garaze.U toku voznje je iz motora sve vreme curilo ulje a on to nije video.Sutradan motor vise nije vrteo, a ja sam iz njega istoco samo pola litre ulja.Motor koji prima preko 4l. otkazao je tek tada.1100b2 je po performansama za brzine do 200 vrlo blizu savremenim sportskim motorima.Stabilnost nikakva,kocnice za ono vreme relativno dobre.Kawasaki je uvek pravio motore vrhunskih perfomansi, ali ih nije bilo briga sto ce o tome posle vise godina mali broj vozaca moci da iznese svoja iskustva. :(
Potpisujem u cijelosti.  Moj bratić poginuo 74-te na Z-750  pokoj mu vječni.
 
sasa 402 said:
Od starijih kawa imao sam z1 73. z1300 79. 1100b2 81.(ovo su godista motora a ne vreme kada sam ih imao).Svaki od njih mi je ostavio i dobre i lose uspomene.z1 sam imao najduze s tim sto moram napomenuti da sam uvek pored njih imao i za to vreme savremen sportski motorcikl.Sredinom devedesetih sam prodao z1 kada sam po drugi put bezuspesno pokusao stati na semaforu.Mnogo kilometara na gsxr-u su mi pokvarili osecaj za z-ove kocnice.Prodao sam ga za simbolicnu cenu prijatelju koji je imao gs1000 i lako se prilagodio z-ovim kocnicama.z1300 je cudo.Moj kum je pao sa njim, ali ga je nekako dovezo do garaze.U toku voznje je iz motora sve vreme curilo ulje a on to nije video.Sutradan motor vise nije vrteo, a ja sam iz njega istoco samo pola litre ulja.Motor koji prima preko 4l. otkazao je tek tada.1100b2 je po performansama za brzine do 200 vrlo blizu savremenim sportskim motorima.Stabilnost nikakva,kocnice za ono vreme relativno dobre.Kawasaki je uvek pravio motore vrhunskih perfomansi, ali ih nije bilo briga sto ce o tome posle vise godina mali broj vozaca moci da iznese svoja iskustva. :(

Neko je iz Niša otprilike 75-6 prodao Z900 u Zadar , bio je u orginal kosturu ali prerada Bimota crveno bjeli , poluoklop rezervar i sic Bimota , alu felge , marving , i frizirana mašina . znaš li čiji je to bio motor .
 
Siguran sam da taj motor nije bio vlasnistvo nikog iz Nisa.U to vreme su se kupovale uvozne dozvole, pa tablice obicno nisu odrazavale pravo stanje odakle je stvarno neki motor.Ja sam 81. bio u Zadru u vojsci, kao jedva punoletni klinac i nigde nisam video tu kawu.Ako imas neku sliku postavi je pa cu da se raspitam, zato sto se u precniku 100km. koriste niske tablice, pa mozda neko iz okoline zna za tu kawu. (y)
 
sasa 402 said:
Siguran sam da taj motor nije bio vlasnistvo nikog iz Nisa.U to vreme su se kupovale uvozne dozvole, pa tablice obicno nisu odrazavale pravo stanje odakle je stvarno neki motor.Ja sam 81. bio u Zadru u vojsci, kao jedva punoletni klinac i nigde nisam video tu kawu.Ako imas neku sliku postavi je pa cu da se raspitam, zato sto se u precniku 100km. koriste niske tablice, pa mozda neko iz okoline zna za tu kawu. (y)

Nažalost nemam sliku , čovjek koji je kupio taj motor je bio pomorac tako da ga poznajem s broda a motor sam par puta vidio . Prodao ga je u Zadru nekom svom prijatelju odatkle je prodan u Skošan pa nakon nešto godina u Šibenik a danas se nalazi u okolici Imotskog i nije baš u voznom stanju.
Uglavnom bio je bjelo crvena boja , poluoklop far je bio iza pleksiglasa , plastični duguljasti Bimota rezervar i Bimota sic tapeciran u crveni gamoš (tzv pačji rep) , crni marving , crno polirane alu felge , crveni Marchoci amortizeri , i motor gadno friziran motor je išao divlje . taj pomorac koji ga je doveu u ZD motor je bio možda godinu dana star mi je pričao da ga je kupio u Nišu i da je za njega istresao pravo bogatstvo , prodao ga je negdje 76-78 kupio novog GS1000 a 1-2 godine poslje Laverdu 1200 što mu je bio zadnji motor negdje 81 se oženio i nikad više nije imao motor .
 
.... ja bi mozda jos jednog z900- z1000 ili  Honda 500 four,.... cak meova hondica vise vuce,....  :misli:
 
http://www.google.hr/imgres?imgurl=http://www.kerstein.ch/occ/bilder/Honda%2520CB500/CB%2520500%2520Four%25202.jpg&imgrefurl=http://www.kerstein.ch/occ/Honda500.htm&usg=__b_XIZR7qiaDJlD-9OMGiHnkQaP4=&h=480&w=640&sz=82&hl=hr&start=14&sig2=BvUe5X5SYEJ66PiC6xQuzg&um=1&itbs=1&tbnid=HkrilFpnSHbvzM:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3DHonda%2Bcb%2B500%2Bfour%26um%3D1%26hl%3Dhr%26tbs%3Disch:1&ei=mFzlS4nmIsy6rAfPnNXhAQ

milina
 
Dobri slatkiši a još bolje gradivo  (y)