u početku bijaše Z1

limit said:
Povijest Kawasakija zabilježena na naslovnicama magazina...
Eh, dobra stara vremena... (y)
 
max23pig said:
  (y) .. ZAKON!!!! ... stvarno  sa užitkom  čita0...


I ja...,
 
anterr said:
Mislim da je, koliko ja znam motor ima uredne papire, preko jednog prijatelja sam pitao vlasnika otprilike prije dva mjeseca da li je na prodaju, odgovor je bio negativan. (y)

Koliko se sjećam ovaj motor Bih papira se vozao za vrijeme rata u Pločama(vlasnik Kordić),poslije je navodno prodan negdi u okolici Ljubuškog,navodno je i dan danas tamo
 
Kaj sam ja slinil tih sedamdesetih za Z 1000 sa 100ks (u ono vrijeme jako puno) :misli: i vozil Tomosakija. Nažalost, nisu bili tak česta pojava na cesti (u Samoboru je bil jedan jedini od Mataušića, nažalost nije ga dugo imal, saobraćajka u Bregani) . Kad sam išel u Opatiju na moto-utrke onda su Talijani masovno dolazili na Kavićima, a Bimota je radila prerade od Z 1000, koje su to onda pile bile !!??? (y) (y) Ove gore slike bude u meni nostalgiju, to su bili motori s "dušom" i nije svaku godinu izlazil novi model ko danas!! :misli:
 
mladen59 said:
Kaj sam ja slinil tih sedamdesetih za Z 1000 sa 100ks (u ono vrijeme jako puno) :misli: i vozil Tomosakija. Nažalost, nisu bili tak česta pojava na cesti (u Samoboru je bil jedan jedini od Mataušića, nažalost nije ga dugo imal, saobraćajka u Bregani) . Kad sam išel u Opatiju na moto-utrke onda su Talijani masovno dolazili na Kavićima, a Bimota je radila prerade od Z 1000, koje su to onda pile bile !!??? (y) (y) Ove gore slike bude u meni nostalgiju, to su bili motori s "dušom" i nije svaku godinu izlazil novi model ko danas!! :misli:
Ovisi o kojoj klasi pričaš. Npr. koliko dugo se proizvodio ZZR 1100, ZZR 600, mislim da bu se i ZZR 1400 isto tako dugo proizvodio. R-ovi se stalno mjenjaju,ali sport touring i toring modeli baš i ne.
 
jedan od motora koji bi volio imat u garaži pod obavetno (y)
 
ta skvadra iz Sanctuary-ja fakat zna slozit opak motor :shock: 8)
 
limit said:
Mala radionica zla  :mrgreen:  ...

"Japanci imaju vjerojatno najraznovrsniju motociklističku kulturu u svijetu. Oni vole monkey motocikle i mopede i 1800cc Harley-ije i sve u rasponu između toga.
I ništa nije pošteđeno kutne brusilice ili korištenja metalflake farbe. No, postoji nekoliko tvrtki koje izbjegavaju ovo pretjerivanje, a Sanctuary je jedna od njih.
Sa sjedištem u Tokiju, to je lanac radionica koji se specijalizirao za retro Superbike prerade iz 1970-ih, posebno za Kawasaki.

Ovaj Z1 je zadnji uradak ove kompanije, i zavrtit će vam se u glavi od cijene od vrtoglavih $37.700 nakon poreza. Dakle, što dobivate za taj novac? Koristeći
originalni Z1 iz ranih 70-ih kao polaznu točku, Sanctuary obnavlja i buši cilindre za 1.5mm veće klipove te time povećava radnu zapreminu sa 903 na 944cc. Okvir se
pojačava, jer nikad nije bio jaka točka na ovim motociklima, i instalira se masivnija prednja vilica od Yamahe XJR-1200. Točkovi su magnezijski 17" Dymag H3s koji
pojedinačno vrijede više od $3000. Ugrađuju se poboljšani kočioni sistemi sa čeljustima Sumitomo i glavnim kočionim cilindrom Nissin i a cijeli motocikl je doslovno
preplavljen sa Nitro Racing djelovima, uključujući novi ispušni sistem, hidraulično kvačilo i sportski fusrasteri. Mikuni TMR 36 je zadužen za raspodjelu
smjese a 13" uljni hladnjak drži pod kontrolom temperaturu. Ostatak motocikla je restauriran u stanje iznad salonskog ali u stilu niski-nos-visoki-rep, koji je trenutno
vrlo popularan u Japanu. "

vrlo nice  :mrgreen:
 
odličan je  (y)
moga bi svak od nas nešto prigovorit,u stilu ja nebi ovo onako,nebi ovako,ali ovakve stvari su skoro pa umjetničko dijelo.
 
old six pistons said:
odličan je  (y)
moga bi svak od nas nešto prigovorit,u stilu ja nebi ovo onako,nebi ovako,ali ovakve stvari su skoro pa umjetničko dijelo.
Apsolutno, cista umjetnost (y), samo da je love... :(
 
Pih, nema ni jednu udubinu...  :palacdolje: :mrgreen:
 
z-1000mk said:
Pih, nema ni jednu udubinu...  :palacdolje: :mrgreen:
To je bar lako rijesit. :LOL: