Eh, dobra stara vremena...limit said:Povijest Kawasakija zabilježena na naslovnicama magazina...
anterr said:Mislim da je, koliko ja znam motor ima uredne papire, preko jednog prijatelja sam pitao vlasnika otprilike prije dva mjeseca da li je na prodaju, odgovor je bio negativan.
Ovisi o kojoj klasi pričaš. Npr. koliko dugo se proizvodio ZZR 1100, ZZR 600, mislim da bu se i ZZR 1400 isto tako dugo proizvodio. R-ovi se stalno mjenjaju,ali sport touring i toring modeli baš i ne.mladen59 said:Kaj sam ja slinil tih sedamdesetih za Z 1000 sa 100ks (u ono vrijeme jako puno) :misli: i vozil Tomosakija. Nažalost, nisu bili tak česta pojava na cesti (u Samoboru je bil jedan jedini od Mataušića, nažalost nije ga dugo imal, saobraćajka u Bregani) . Kad sam išel u Opatiju na moto-utrke onda su Talijani masovno dolazili na Kavićima, a Bimota je radila prerade od Z 1000, koje su to onda pile bile !!??? Ove gore slike bude u meni nostalgiju, to su bili motori s "dušom" i nije svaku godinu izlazil novi model ko danas!! :misli:
limit said:Mala radionica zla ...
"Japanci imaju vjerojatno najraznovrsniju motociklističku kulturu u svijetu. Oni vole monkey motocikle i mopede i 1800cc Harley-ije i sve u rasponu između toga.
I ništa nije pošteđeno kutne brusilice ili korištenja metalflake farbe. No, postoji nekoliko tvrtki koje izbjegavaju ovo pretjerivanje, a Sanctuary je jedna od njih.
Sa sjedištem u Tokiju, to je lanac radionica koji se specijalizirao za retro Superbike prerade iz 1970-ih, posebno za Kawasaki.
Ovaj Z1 je zadnji uradak ove kompanije, i zavrtit će vam se u glavi od cijene od vrtoglavih $37.700 nakon poreza. Dakle, što dobivate za taj novac? Koristeći
originalni Z1 iz ranih 70-ih kao polaznu točku, Sanctuary obnavlja i buši cilindre za 1.5mm veće klipove te time povećava radnu zapreminu sa 903 na 944cc. Okvir se
pojačava, jer nikad nije bio jaka točka na ovim motociklima, i instalira se masivnija prednja vilica od Yamahe XJR-1200. Točkovi su magnezijski 17" Dymag H3s koji
pojedinačno vrijede više od $3000. Ugrađuju se poboljšani kočioni sistemi sa čeljustima Sumitomo i glavnim kočionim cilindrom Nissin i a cijeli motocikl je doslovno
preplavljen sa Nitro Racing djelovima, uključujući novi ispušni sistem, hidraulično kvačilo i sportski fusrasteri. Mikuni TMR 36 je zadužen za raspodjelu
smjese a 13" uljni hladnjak drži pod kontrolom temperaturu. Ostatak motocikla je restauriran u stanje iznad salonskog ali u stilu niski-nos-visoki-rep, koji je trenutno
vrlo popularan u Japanu. "
Apsolutno, cista umjetnost , samo da je love...old six pistons said:odličan je
moga bi svak od nas nešto prigovorit,u stilu ja nebi ovo onako,nebi ovako,ali ovakve stvari su skoro pa umjetničko dijelo.
To je bar lako rijesit.z-1000mk said:Pih, nema ni jednu udubinu... alacdolje: