Yamaha XT 700 Tenere

Jučer i danas 800km, od toga 100 makadama. Trebalo bi mi još vremena da se oslobodim na offroadu, na cesti su serijske gume malo počele valjati nakon ganjanja na magistrali na visokoj temperaturi. Nemam zamjerke mada nije tip motora koji preferiram ali za nekoga kome je, vjerujem da je best buy.


Jel se da vozit po makadamu?

Nemam nikakav osjećaj za motor i totalno sam nesposoban generalno, pogotovo kad je enduro u pitanju. Jedina dva ''velika'' motora koja sam probao offroad su bili Dominator 650 (koji mi je bio odličan) i Tenere 660 (koji mi je bio govno, prednji kraj težak i bez ikakava osjećaja).

Kako sam se naložio na taj neki glupi đir softića, sve više i više razmišljam o Teneri 700. Da je bar mogu probat prije kupnje.
 
I kod mene je prelazak na offroad bio katastrofa, nisam puštao prednju kočnicu, padao ko kruška, bojao se kamenčića većeg od šake... ma užas, maneken s R-a i odličan materijal za kameru. :mrgreen:Sreća jedino što sam krenuo sa hard endurom koji je relativno lagan i napravljen za padanje pa dozvoli da naučiš puno toga. Sa Tenere kreneš kao i sa svakim motorom dok ga ne upoznaš, lagano pa onda postepeno sve jače. Točno kužiš kako ga počneš sasvim pristojno navijati uzbrdo, jer stražnji kraj se da kontrolirati, ali prema dole već puno opreznije jer sad je tu teški prednji kraj, cestovna guma i opet, velika ukupna težina. Šteta što sam bio sam jer možda sam išao sasvim pristojno za takav motor a nemam osjećaja gdje sam.
Za učenje bi savjetovao neki hard enduro ili barem stariji motor jer padanje je neminovno, ali kod ovog je fora što odeš cestom na drugi dio HR i onda tamo blatariš. Čak i ako ne blatariš, sasvim je ugodan za vožnju a na cesti nećeš zaostajati za nikim. Baš sam jučer o tome razmišljao, s kojim god motorom se vozim brzina mi je ista samo se ponekad mijenjaju gasiranja na ravnom, veća ili manja sigurnost na tom motoru i vrijeme do početka umora.:mrgreen: Ako se odlučiš na tu klasu nećeš sigurno pogriješiti sa Tenerkom, ne govorim samo u svoje ime nego slušam i ljude oko sebe koji imaju puno više iskustva.
Načelno bi bilo ok da možeš probati iako je po meni i ta proba na sat vremena za takav motor zakurac kad realno ne vidiš ništa. Vrijedi ono staro pravilo, ako ti ga nema najbolji frend onda odriješiš kesu i riskiraš.:p
 
  • Like
Reactions: Nero
I kod mene je prelazak na offroad bio katastrofa, nisam puštao prednju kočnicu, padao ko kruška, bojao se kamenčića većeg od šake... ma užas, maneken s R-a i odličan materijal za kameru. :mrgreen:Sreća jedino što sam krenuo sa hard endurom koji je relativno lagan i napravljen za padanje pa dozvoli da naučiš puno toga. Sa Tenere kreneš kao i sa svakim motorom dok ga ne upoznaš, lagano pa onda postepeno sve jače. Točno kužiš kako ga počneš sasvim pristojno navijati uzbrdo, jer stražnji kraj se da kontrolirati, ali prema dole već puno opreznije jer sad je tu teški prednji kraj, cestovna guma i opet, velika ukupna težina. Šteta što sam bio sam jer možda sam išao sasvim pristojno za takav motor a nemam osjećaja gdje sam.
Za učenje bi savjetovao neki hard enduro ili barem stariji motor jer padanje je neminovno, ali kod ovog je fora što odeš cestom na drugi dio HR i onda tamo blatariš. Čak i ako ne blatariš, sasvim je ugodan za vožnju a na cesti nećeš zaostajati za nikim. Baš sam jučer o tome razmišljao, s kojim god motorom se vozim brzina mi je ista samo se ponekad mijenjaju gasiranja na ravnom, veća ili manja sigurnost na tom motoru i vrijeme do početka umora.:mrgreen: Ako se odlučiš na tu klasu nećeš sigurno pogriješiti sa Tenerkom, ne govorim samo u svoje ime nego slušam i ljude oko sebe koji imaju puno više iskustva.
Načelno bi bilo ok da možeš probati iako je po meni i ta proba na sat vremena za takav motor zakurac kad realno ne vidiš ništa. Vrijedi ono staro pravilo, ako ti ga nema najbolji frend onda odriješiš kesu i riskiraš.:p


Hardić sam probao(imao sam 4 lagana motora), tu mi nije frka. Imam duge noge, lagan motorić koji mi ulijeva povjerenje i nisam ima problema. Al s velikima, ne znam na čemu sam.
 
Onda smo u istim problemima. :mrgreen: Vjerujem da je stvar prilagodbe za što treba kilometara. Mislim da neću ići u tom smjeru.
 
  • Like
Reactions: Nero

Attachments

  • 116792317_858573868005157_2155897676554433329_n.jpg
    116792317_858573868005157_2155897676554433329_n.jpg
    307.2 KB · Views: 248
Imas i ti 1,5 metra oko struka?

Nemam tako dugačak metar da izmjerim... :-(

Ostalo mi je još spreja, pa sam upravo produžio godišnji za dodatni tjedan, možda smršavim koji centimetar.

Pamtim da sam "dužan" napisati nešto o tome kako sam posjetio AnteKa i provozao XTZ, al' to ću kad operem ADV i kofere i sve smrdljive majice i ostalo ... za sad još prljam sve navedeno. :)
 
  • Like
Reactions: ivan_m
Provoza je jučer, po terenu je Ok, nije loša, ali ne može pobjeć od svojih 200injak kila. Gume su gotove na ovoj, mislim da bi na terenu s nekom agresivnijom gumom bila dosta dobra.

Po asfaltu je vrhunska. Bas sam ugodno iznenađen.

Sve u svemu, odličan motor.
 
  • Like
Reactions: Elias
Njena jedina mana je sto je nema rabljene i boje na modelima iz 2019. tj. na obicnima. Rally verzija je prelijepa.
 
Danas godina,12000km
 

Attachments

  • IMG-20200622-WA0036_resize_58.jpg
    IMG-20200622-WA0036_resize_58.jpg
    267.6 KB · Views: 196
  • IMG-20200621-WA0054_resize_46.jpg
    IMG-20200621-WA0054_resize_46.jpg
    496 KB · Views: 181
  • IMG_20200620_185043_resize_83.jpg
    IMG_20200620_185043_resize_83.jpg
    347.3 KB · Views: 186
  • IMG-20200621-WA0054_resize_46.jpg
    IMG-20200621-WA0054_resize_46.jpg
    496 KB · Views: 171
  • IMG-20200622-WA0036_resize_58.jpg
    IMG-20200622-WA0036_resize_58.jpg
    267.6 KB · Views: 171
  • IMG_20200620_185043_resize_83.jpg
    IMG_20200620_185043_resize_83.jpg
    347.3 KB · Views: 166
  • IMG_20200517_123855_resize_38.jpg
    IMG_20200517_123855_resize_38.jpg
    731.1 KB · Views: 186
  • IMG_20200620_123605_resize_78.jpg
    IMG_20200620_123605_resize_78.jpg
    579.1 KB · Views: 179
  • IMG_20200512_174212_548_compress65.jpg
    IMG_20200512_174212_548_compress65.jpg
    262.4 KB · Views: 168
Odlicne slike. Bolje da dalje ne komentiram... govorio sam nikad skuter u kucu a sad bi radije dao bubreg nego beva, pa kakvo glupo blato i onda se valjao 10 godina. Jos samo fali reli sa nakazom i softicima da dodem do dna. :mrgreen:
 
Za osjecaj na nizbrdici vjerujem, taj paralel twin znacajno manje koci masinom od uobicajenijih motora te klase-singlova. S druge strane, to je zapravo vrlo brz motor, varljivo brz...

Ako je to govance jos kod tebe mozda bih razmislio da sutra upalim Tatu i da odemo na neki kraci djir...
 
To mi i je problem.
Na pocetku sezone, vozim se dominatorim na posao i silaz s autoputa na brdu i na semaforu crveno. Silaz i cesta na tom dijelu su zasalovani sa visokim zidovima, zvuvna izolacija gradica koje su tu nalazi, vjetar puse nenormalno. Te udar s jedne strane, te s druge i nema nego ispustit motor, posto samo s jedne strane mogu do poda prstima, kada su enduro kotaci gore.
Sad moram razvalt amortizer i ugradit 5 milimetara plocicu, to bi spustilo sjediste za 20 mm i smanjilo hod za isto toliko i prostekat stapove za 20 mm. Pa ce izgledat ko patkica.