Uber VFR 750 F 1986 by Merlin

Status
Not open for further replies.

merlin68

New member
Evo konačno uz veliku pomoć starog purgera OLD BOYA slikice uber labudice.
Limit evo konačno kak sam obećal slike su tu pa pošto sam ja totalni laik prenesi uz molbu slike i podatke u registar  (y) :police:

P3024039_cr.jpg


P3024015_800cr.jpg


P3024018_cr.jpg


P3024047_800cr.jpg


P3024027_cr.jpg


P3024026_cr.jpg


800.jpg


P3024038_800cr.jpg
 
Bas dobro da se netko sjetio stavit i ovaj "profinjeni" motor. Frend ga je imao davno i uzitak ga je bio voziti. Meni osobno se vise svidja americki model "interceptor"
 
Ja sam vec sumnjao da muljas kako uopce imas motor  :jesus: :mrgreen:
 
Meni govori da puno tipkam po tipkovnici a njemu zahrđali diskovi od neupotrebe.Merline ,uhvatio sam te. :mrgreen: :LOL: :LOL:
 
barba said:
Meni govori da puno tipkam po tipkovnici a njemu zahrđali diskovi od neupotrebe.Merline ,uhvatio sam te. :mrgreen: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:

on: jel nikako nije moglo proć bez onog štrumfa lijevo i one marame desno  :jesus:

dobra pila  (y)
 
xman69 said:
Bas dobro da se netko sjetio stavit i ovaj "profinjeni" motor. Frend ga je imao davno i uzitak ga je bio voziti. Meni osobno se vise svidja americki model "interceptor"

kak znaš da je ovo američki model u čemu je razlika  :misli:
 
merlin to je i dalje stara kanta  :jesus: :jesus: :jesus: daj odljepi ovu naljpnicu z jakuševca kaj si bočno naljepil 50% bu lijepši motor  :mrgreen: i  lijepo bi ti sjela ona felga od 600f  (y)
 
Jesi je konačno stavio  8)

Uživo izgleda još bolje ;)
 
bogami lijepa kanta....  (y) (y)

ali koji je to biser pravio nosač kofera jebote... gle kako stoji ...  :shock:
 
a vidi merlinovih patika.....adidas univerzal....to su nekada dobivali svi milicajci koji su isli u milicijske skole...za fiskulturu...  :LOL: :LOL: :LOL:


good old days.... :mrgreen:
 
xman69 said:
Mislim da nema puno razlika osim palete boja i imena "interceptor".......