Ubojstvo s predumišljajem

Radi o grupi ljudi koji sjede u redakciji tih novina/portala, svaki ima po desetke lažnih profila i jedini zadatak je komentarima isprovocirati klikove i nove komentare. A vi se ložite... :mrgreen:
Ja samo ponekad tamo pročitam komentare,al ne da mi se tamo registrirat i svađat sa debilima kao onaj Crni C/U Odlasku/Laderlappen/Wiga (ili koji već nadimak sad koristi) i sličnima
 
Opet se ponovilo!
Nastavljamo temu...
Htio sam preskoćiti, samo proći bez komentara, ali me se j... tiće.
Na kraju, j... glasnike, ali nitko za ništa nezna u ovoj tvorevini.
Očekujete li da možda policija nešto uradi?
Ili oni kerumovi suci?
A opet će netko nastradati.
I? Nemam pojma što reći osim svog očaja.
 
Piše da još nije ulovljen, a znam da sam negdje pročitao da je tip rekao da je unajmljen od vlasnice da štiti dio šume od krađe drva?

'Činjenica je, kažu nam pak drugi susjedi, da se sajla na tom dijelu šume nalazi već nekih pet godina; samo je vlasnici skidaju, pa postavljaju, ovisno kako idu u šumu. Riječ je o mjestu gdje se nalazi šuma u privatnom vlasništvu nekoliko obitelji koje međusobno još nisu riješile imovinske odnose, no neki članovi obitelji odlaze u šumu po drva za ogrjev i može se utvrditi tko je postavio sajlu koja je inače bila položena niže uz zemlju, u razini koljena, ali nikada ovako visoko.'


61950948.jpg61950949.jpg
 
Last edited:
".....Iz Policijske uprave primorsko-goranske na naš upit nisu – za sada – bili spremni (o)dati više detalja o slučaju, jer se po ovom događaju vodi kriminalističko istraživanje, pa bi svako preuranjeno objavljivanje nekih detalja moglo, potencijalno, naškoditi poduzetim istražnim radnjama...."

Eto tako se pisalo još u kolovozu … dakle , prošlo je 7 mjeseci , a oni još istražuju..istražuju...istražuju ….
Nije li vrijeme da konačno saznamo ishod istrage ubojstva….?
 
  • Like
Reactions: nigda_vz
Na ulazu u svoj teren imam rastegnut konop. Na nekih 1 metar visine. Na duljini od 6 metara ima 8 velikih, crvenih, traka širine 15 cm. Uočljiv je s velike daljine.
Te sajle svojom pozicijom i neuočljivošću pokazuju kako su postavljene s namjerom prouzročiti štetu i ozljediti nekoga.
 
  • Like
Reactions: nigda_vz and enduro
Piše da još nije ulovljen, a znam da sam negdje pročitao da je tip rekao da je unajmljen od vlasnice da štiti dio šume od krađe drva?

'Činjenica je, kažu nam pak drugi susjedi, da se sajla na tom dijelu šume nalazi već nekih pet godina; samo je vlasnici skidaju, pa postavljaju, ovisno kako idu u šumu. Riječ je o mjestu gdje se nalazi šuma u privatnom vlasništvu nekoliko obitelji koje međusobno još nisu riješile imovinske odnose, no neki članovi obitelji odlaze u šumu po drva za ogrjev i može se utvrditi tko je postavio sajlu koja je inače bila položena niže uz zemlju, u razini koljena, ali nikada ovako visoko.'

Očito se ipak zna tko je počinitelj(i), kao i što se zna da je onaj prvi uhićen i onda pušten (to radi sudac, ne policija).
Eto tako se pisalo još u kolovozu … dakle , prošlo je 7 mjeseci , a oni još istražuju..istražuju...istražuju ….
Nije li vrijeme da konačno saznamo ishod istrage ubojstva….?

Pa pitaj pravosuđe, jer je policija bila privela, a sud pustio na obranu sa slobode počinitelja... znači da sa policijom odavno nema ništa.
 
  • Like
Reactions: enduro
Mladić na motociklu u šumi naletio na žicu razapetu između stabala (Večernji list, 22. ožujka 2021. u 10:41)

Zakon o zaštiti prirode zabranjuje vožnju i parkiranje vozila izvan površina namijenjenih za vožnju ili parkiranje, a kazne su od 500 do 1000 kuna.

U šumi nedaleko od Malog Mihaljevca u Međimurskoj županiji 25-godišnjak je upravljao motociklom, tzv. crosserom, i naletio na metalnu žicu razapetu preko šumskog puta, između stabala. Srećom, žica je popustila i 25-godišnjak nije ozlijeđen. Oštećena mu je samo jakna.

– Dolaskom ljepšeg vremena šumske predjele na području Međimurske županije mnogobrojni rekreativci, biciklisti, šetači, motociklisti koriste za boravak u prirodi. Bez obzira na eventualne probleme i nesuglasice vezane uz korištenje šumskih predjela u privatnom i državnom vlasništvu, za rekreativne vožnje motociklima i četverociklima uvijek postoje načini da se izbjegnu neželjena stradavanja. Nipošto nije dobro da se u cilju rješavanja ove problematike pribjegne samoinicijativnim, ponekad i iznimno opasnim akcijama koje mogu dovesti do pogibeljnih situacija – kažu u PU međimurskoj. Svako neovlašteno korištenje i uništavanje posjeda potrebno je, pozivaju, prijaviti policiji. Ako se prilikom vožnje oštećuje i uništava imovina i prirodni okoliš, počinitelj krši zakon. – Svakako, nije ni potrebno posebno isticati kako osoba koja postavi žicu na šumskom putu i pritom se netko od rekreativaca ili drugih posjetitelja šume ozljedi ili smrtno strada, podliježe kaznenoj odgovornosti i može u sudskom postupku biti osuđena na zatvorsku kaznu – napominju u policiji. Zakon o zaštiti prirode zabranjuje vožnju i parkiranje vozila izvan površina namijenjenih za vožnju ili parkiranje, a kazne su od 500 do 1000 kuna. – Podsjećamo kako je početkom kolovoza prošle godine u sličnom događaju smrtno stradao 21-godišnji mladić. Prilikom upravljanja motociklom šumskim predjelom, nedaleko od naselja Lopača u Primorsko-goranskoj županiji, mladić je naletio na čelično uže postavljeno između stabala. Nažalost, 21-godišnjak preminuo je na mjestu događaja – navode u PU međimurskoj. Posljednjih nekoliko tjedana uočeno je da pojedini vozači enduro/cross motora i quadova iz razonode voze kroz zaštićeni spomenik prirode Bedekovićeve grabe, nedaleko od Lopatinca. Time uništavaju postojeće poljske i šumske puteve te ugrožavaju zaštićenu floru i faunu. – Takve vožnje ne samo što ugrožavaju i uništavaju prirodni okoliš već su potencijalno opasne i za same vozače. U sljedećem razdoblju policijski službenici Policijske uprave međimurske poduzet će sve raspoložive mjere i radnje iz svoje nadležnosti kako bi se spriječili ovakvi i slični događaji – najavila je PU međimurska.

Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/vijesti/mla...letio-na-zicu-razapetu-izmedu-stabala-1478170 - www.vecernji.hr
 
Okej, ajmo se onda složit da je država dužna osigurati šumske puteve sportske namjene, pa da se niko nemrem žalit da nema gdi...
 
  • Like
Reactions: enduro
Okej, ajmo se onda složit da je država dužna osigurati šumske puteve sportske namjene, pa da se niko nemrem žalit da nema gdi...

To je vrlo rastezljiv pojam i diskutabilna obveza države... koliko ja vidim, do sada je uvijek problem bio zbog vožnje tamo gdje se to, u biti, ne smije... to je donekle usporedivo sa korištenjem R-motora za sportsku vožnju po javnim prometnicama... jer sam nekako siguran da 99% njih koji voze R-ove nije nikada prismrdilo Grobniku i tamo pokušalo dokazati svoje stvarne potencijale jurnjave, kao što i masa tih crossera na 2 i 4 kotača nisu posjetili motocross staze tipa Savskog Marofa... slažem se da je tih staza premalo, no nemali problem ije i u velikim ulaganjima (od otkupa većinom privatnih zemljišta) do uređenja istih da bi se netko besplatno malo vozikao po uređenim terenskim stazama.
 
To je vrlo rastezljiv pojam i diskutabilna obveza države... koliko ja vidim, do sada je uvijek problem bio zbog vožnje tamo gdje se to, u biti, ne smije... to je donekle usporedivo sa korištenjem R-motora za sportsku vožnju po javnim prometnicama... jer sam nekako siguran da 99% njih koji voze R-ove nije nikada prismrdilo Grobniku i tamo pokušalo dokazati svoje stvarne potencijale jurnjave, kao što i masa tih crossera na 2 i 4 kotača nisu posjetili motocross staze tipa Savskog Marofa... slažem se da je tih staza premalo, no nemali problem ije i u velikim ulaganjima (od otkupa većinom privatnih zemljišta) do uređenja istih da bi se netko besplatno malo vozikao po uređenim terenskim stazama.
Mijesas enduro i motocross
 
  • Like
Reactions: enduro and Nero
Joj, i ovi s kroserima se voze po šumama i s endurima... Poanta je u tome da se ekipa želi vozit i pri tome odlazi na mjesta na kojima ne smije... razlozi nisu bitni...

Taj problem se nikada neće riješit, isto kao što će uvijek bit neko sa R-om ko liže asfalt sa lokalne obilaznice..

Taj moment, tj. promjena mora se dogoditi u ljudima tj. nama, a dogodit će se kad krenemo prestat filozofirat, što sa zakonskim odredbama, što sa ovim ne pisanim, i kad se svi počnemo normalno ponašat... poprilično sam siguran da ima neki dedek u svakoj općini koji ima šumu koju bi ustupio za vožnju dečkima ako mu pomognu pokosit prilaz, popiju rakijicu s njim itd itd...
 
  • Like
Reactions: Village
Joj, i ovi s kroserima se voze po šumama i s endurima... Poanta je u tome da se ekipa želi vozit i pri tome odlazi na mjesta na kojima ne smije... razlozi nisu bitni...

Taj problem se nikada neće riješit, isto kao što će uvijek bit neko sa R-om ko liže asfalt sa lokalne obilaznice..

Taj moment, tj. promjena mora se dogoditi u ljudima tj. nama, a dogodit će se kad krenemo prestat filozofirat, što sa zakonskim odredbama, što sa ovim ne pisanim, i kad se svi počnemo normalno ponašat... poprilično sam siguran da ima neki dedek u svakoj općini koji ima šumu koju bi ustupio za vožnju dečkima ako mu pomognu pokosit prilaz, popiju rakijicu s njim itd itd...

U pravu si, no mislim da nema ekipe koja bi nastupila na taj način, osobito ako bi trebalo šljakati da se uredi nečija šuma (pod uvjetom da uopće znaju čija je) i to samo zato da se smiju provozati kroz istu...

Enduro ili crosser - nebitno je, sve ovisi o vozaču koji odluči voziti se gdje mu se svidi, ja sam u to uvalio u quadove/ATVe, princip je isti... i uopće nije bitno koji je tip motora, već kršenje prava.
 
U pravu si, no mislim da nema ekipe koja bi nastupila na taj način, osobito ako bi trebalo šljakati da se uredi nečija šuma (pod uvjetom da uopće znaju čija je) i to samo zato da se smiju provozati kroz istu...

Enduro ili crosser - nebitno je, sve ovisi o vozaču koji odluči voziti se gdje mu se svidi, ja sam u to uvalio u quadove/ATVe, princip je isti... i uopće nije bitno koji je tip motora, već kršenje prava.

Ti si totalno u krivu.

Momci u mojoj okolici već uređuju neku šumu (u dogovoru s vlasnikom), da bi se samo vozili kroz nju.

Veći je problem kad je zemljište u vlasništvu maćehe (države) ili kada se uopće ne može doći do vlasnika. Mislim da bi većina ljudi bila spremna raditi, samo kad bi dobila mjesto gdje mogu u miru voziti enduro.
 
Ti si totalno u krivu.

Momci u mojoj okolici već uređuju neku šumu (u dogovoru s vlasnikom), da bi se samo vozili kroz nju.

Veći je problem kad je zemljište u vlasništvu maćehe (države) ili kada se uopće ne može doći do vlasnika. Mislim da bi većina ljudi bila spremna raditi, samo kad bi dobila mjesto gdje mogu u miru voziti enduro.

Bilo bi mi drago da se varam, no nekako doživljavam taj tvoj primjer prije kao usamljeni slučaj...
 
Primjer medunarodne enduro utrke u Klanjcu. Tih godina je stasao moto klub, entuzijazam na vrhu, ljudi su se nudili da bi dali svoju zemlju i sumu prilikom trasiranja staze. Nakon par godina entuzijazam je ocekivano splasnuo a nakon zadnje utrke u kojo su se vremenske prilike ruzno uplele, pljustale su tuzbe i veliki novci za sanaciju stete, utrke se vise nisu spominjale. Motori u sumi nikad nece biti dobro prihvaceni, iznimke samo potvrduju pravilo.
 
  • Like
Reactions: Village and Nero
Primjer medunarodne enduro utrke u Klanjcu. Tih godina je stasao moto klub, entuzijazam na vrhu, ljudi su se nudili da bi dali svoju zemlju i sumu prilikom trasiranja staze. Nakon par godina entuzijazam je ocekivano splasnuo a nakon zadnje utrke u kojo su se vremenske prilike ruzno uplele, pljustale su tuzbe i veliki novci za sanaciju stete, utrke se vise nisu spominjale. Motori u sumi nikad nece biti dobro prihvaceni, iznimke samo potvrduju pravilo.

dolazi do vremena kad motori opcenito nisu prihvaceni, ni suma ni cesta, pocevsi od kazni do misljenja ljudi. svi koji divljaju na motorima su relano danas divljaci. sve je manje i manje ljudi koji postuju motoriste
 
  • Like
Reactions: Nero
Za taj suživot, neku društvenu percepciju i općenito prihvaćanje i poštovanje me boli ona stvar. :mrgreen: Malo je sebično ali kao generacija mislim da smo imali otvorene ruke za puno veću prometnu slobodu, bilo u šumi ili na cesti. To je nešto za što se nove generacije moraju izboriti ili, po meni izglednije, prihvatiti i prilagoditi se.