Ubrizgavanje umjesto fergazera ,izvedivo ili ne ?

ja sam sve to na mojoj staroj yami radio u novom sadu kod drugara koji je zastupnik vemsa a priprema auta za kvoter majl ;p i znam da smo vadili svu masinu iz rama stavljali je na sto i onda redom isli od pumpe za gorivo bila sa auta jer je pasala odlicno visokog pritiska davanje i povrat goriva, onda throttle bodiji uzeli od drugog motora razbrusili na sirinu yame , zatim megasquirt pa na njemu harness sa svim sto treba senzor temperatura, o2 tps bla bla sve uzmes u k0mpletu , i senzor bregaste koji modifikujes od nekog slicnog modela kacenje je bitno sve ostalo stelas po tvom motoru , zatim coilovi i on je to startao i stelio posle sa nekakvim laptovoima skroz na skroz do jaja bila zajebancija nekih 2 dana posla i sad s mobitela podesavas telefon ;)

medjutim uzmi u obzir mi to srb cg radimo za smijesne pare, volimo da krpimo probamo i nalazimo nova rjesenja i kad nam ne treba pa se nama sve isplati


p.s. sad vidim ovaj odgovor upravo to zaboravi na ubacivanje i prekroj toga, to je ludost osim da zivis u usa imas sponorstvo discovery channela i one lude radionice da ti to sve naprave na masine vrijedne milion eura
 
Najveci minus karburatora je sta ga za 20 godina vise nitko nece znati postelovati kako treba  :(

Inace meni najmiliji :)

http://www.mikunipower.com/RS01.htm
 
jolly the roger said:
Jel ti znaš koliko vremena trebaš da napraviš usisno tijelo (kako ti kažeš "ubaciti injektor u usisni dio cijevi gdje je dosad bio jedan od fergazera")? Cijela znanost stoji iza toga, a ti bi samo ubacio komad cijevi, probušio rupu i zašerafio injektor? A leptir, a TPS, a MAF, a MAP??? Upiši faks i postdiplomski - tako ćeš najbrže saznati što ti sve treba da u garaži sklepaš svoje usisno tijelo, i da na kraju zaključiš da ti je bilo isplativije poslušati iskusnije i uzeti ga s polupanog motora i zašerafiti umjesto fergazera
            Toliko baš blesav nisam da ne razumijem kako ne dolazi u obzir nikakav komad cijevi niti bušenje rupe potrebne za instalaciju injektora.Faks sam završio ,doduše nije tehničkog smjera ali b.i mi dobro došao savjet kako instalirati usisno tijelo na mjesto četiri fergazera. Svaki konstruktivni prijedlog je dobrodošao,mislim da ovdje ima ljudi ,možda i mlađarije koja ima nekog untuzijazma a odrastaju u vremenu ubrizgavanja .Nekog vražjeg iskustva i ponešto znanja valjda imam i ja ... (y) 8) :021:
 
Kawah said:
            Toliko baš blesav nisam da ne razumijem kako ne dolazi u obzir nikakav komad cijevi niti bušenje rupe potrebne za instalaciju injektora.Faks sam završio ,doduše nije tehničkog smjera ali b.i mi dobro došao savjet kako instalirati usisno tijelo na mjesto četiri fergazera. Svaki konstruktivni prijedlog je dobrodošao,mislim da ovdje ima ljudi ,možda i mlađarije koja ima nekog untuzijazma a odrastaju u vremenu ubrizgavanja .Nekog vražjeg iskustva i ponešto znanja valjda imam i ja ... (y) 8) :021:
ako je u tom kvaka, onda najbezbolnije je ako nađeš ajnšpric verziju svog motora, pa su ti usisna tijela maltene bolt-on
Ako nemaš sreće ili hoćeš kemijat, ne gine ti modificiranje prirubnice usisnog(usisnih) tijela, ili stavljanje nekakve međuploče između ususnih tijela i bloka. I naravno prebacivanje ostatka sustava (ECU, pumpa itd)
 
E vidiš ,znam da znaš dati konstruktivan prijedlog ,nekako sam na istom tragu. (y) 8) :021:
 
E da, zaboravio sam napomenit da prilikom izbora ecu-a, tribaš tražit neki koji podržava TPS-MAP blending, što znači npr. da do nekih 8-10% TPS-a za load koristiš MAP senzor za računanje load-a, a nakon toga koristiš samo TPS. Jedino tako možeš upogonit motorić lera i imat stabilan ler.

Senzor na bregastoj ti ne treba, i jako ga je teško naknadno ugradit na motor.

Vems je jako glomazan, i općenito loš i nepouzdan. Jedina prednost mu je cijena. Evo jedan ecu iz Češke koji se ne čini loš, iako nemam iskustva sa njime:
http://www.ignitech.cz/en/vyrobky/ignijet/ignijet%2012/ignijet%2012.htm
 
Sve se moze naci samo treba odrisit kesu :)

Znaci koga interesira ( ali bez puno filozofiranja ) neka dobro prouci ovu stranicu jer ova gospoda
imaju sve sta treba ukljucujuci i kompletan EFI-swap i to ne samo za H-D traktore nego i za sve ostalo
ukljucujuci i turbo kit varijante za sve zivo.

https://www.rbracing-rsr.com/efimotorcycle.htm
 
Kawah, ako hoces bolji odaziv motora i direktnije primanje gasa, kupis bateriju Keihin FCR-a, oni su skoro kao einspritz.
Uz to izgledaju kul, a kostati ce te jeftinije.
Dao sam link od ecotrona zato sto su oni ostavili i howto na stranici.
Inace i moj je savjet, kupiti sve od motora sa ubrizgavanjem slicne ili iste kubikaze, ali bukvalno sve, od ecu, kompletne kablove, trotlebodies, injektore, lambdu.
 
A gdje bi je ti smjestio majstore ? Samo nemoj opet prepisivati s guglzna i yutub ima rješenje .Temperaturno ide čim bliže...ti objasni !  (y) 8) :021:
 
Vidim da se kužiš ,znači mogu je staviti (sondu naravno)u prednji far ,tamo se isto dobro ugrije ,ili možda imaš bolji prijedlog ?  :LOL: 8) :021:
 
Ne.
Nego da budes prvi koji je to uradio na forumu i da naucimo nesto.
Ako mislis da si jedini kojem je to proletjelo kroz glavu, varas se.


 
Naravno da nisam jedini ,ima tu ljudi potkovanih znanjem ali i iskustvom . (y) :021: