Ugradnja auto plina

Ima li tko plin i dieselu? Kako to ide?
 
nema tu kruha....ja bi reko da je to prodaja magle,pošto se plin dodaje smjesi dizela i zraka....dakle,eventualno da ti auto umjesto 7 litara dizela,nakon ugradnje troši 6litara dizela i litru plina.....tolko sam ja shvatio nabrzinu preletivši preko teksta....
 
Nisam gledao što je u linku ali ukratko je situacija...

Nije nemoguće ali nije ni ni jednostavno ni isplativo kao kod benzinca.
 
što se cijene tiče košta tu-negdje, znam čovjeka koji to ima na kamoionu i kaže da mu se isplati.

Mene je zanimalo da li je netko to probao.Moj stari  se godinama vozi na plin (trenutno Note 1,6, kupuje terenca (diesel) i u njega bi bubnuo plin!  :misli:
 
Gledao sam jednom na poljoprivrednoj emisiji reportažu gdje je lik ugradio LPG na neku mrcinu od traktora, uglavnom priča je bila da za isti učinak uštedi između 25 - 30% na cijeni goriva.
Vjerojatno to ne bi bilo isplativo za male diesel motore koji sami posebi ne troše naročito puno nego za motore velike snage kakvi se nalaza u kamionima ili radnim strojevima.

http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=%20ugradnja%20plina%20na%20traktor&source=web&cd=3&cad=rja&sqi=2&ved=0CDoQtwIwAg&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D2HpwG9fBcSM&ei=GzKXUYaQD6SC4gShiIDIAQ&usg=AFQjCNF6_kEjqus-N-aUHvaBEW0GSgvs8g
 
stvar funkcionira ali isplativa na velikim kubikazama
buraz mi zivi u Melbourne-u i na svom terencu 4.6D
ima ugrađen plin,
stvar funkcionira tako da se pri maksimalnom opterecenju od svog volumena usisanog zraka
dodaje max 30% (do tog postotka nedogađa se detonacija usljed kompresije jer je smjesa presiromasna) plina tad je ekonomija najmanja ali snaga je  :shock: jupiii

e sad kod ekonomicnog dodavanja plina oko5% dobiva se na ustedi jer tad nafta uspijeva kompletno izgorjeti itd. kolicinu naravno određuje ecu ovisi o opterecenju...

dolje se najvise koristi za agregate, dubinske pumpe za vodu, one kamione-vlakove, lokomotive itd.
Uglavnom na kapacitetnije motore
 
Kak vw v6 3,2 i bmw-ov (3)25 podnose plin ?
 
znam jednog 523 (2500) koji se dugo vozio na plin i tako prodao, nisam čuo da je imao nekih problema, a nije ga bogami ni štedio..
 
Sad sam primjetio temu pa da malo napravim preokret, mislio sam da se radi o ugradnji plina u motore  :misli:

Nabasao sam na netu na tipa koji je u VFR ugradio plin, spremnik je u koferu odostraga  :shock:

To mi se ne čini nekako "zdravo" za motore, kaj mislite o tome  :misli:
 
kolko bi me mogao koštati čep rezervara??
imam dosta problema s tankanjem zadnjih mjesec dana, pa sam pretpostavio da je u tome problem jer ide jaaaako sporo i trenutno mi još jedino na omv-u oče otvoriti od okolnih bengi s plinom, nakon 50 veselih tisuća km (vozim samo na plin) treba nešto i promijeniti osim ulja i filtera :mrgreen:
 
Plin je spas,za aute kao moj Mondeo 2.0 to je skoro obavezna oprema.
U Labinu su 2 pumpe plina,tako da sam pokriven sa tim
 
MOONSHIELD said:
kolko bi me mogao koštati čep rezervara??
imam dosta problema s tankanjem zadnjih mjesec dana, pa sam pretpostavio da je u tome problem jer ide jaaaako sporo i trenutno mi još jedino na omv-u oče otvoriti od okolnih bengi s plinom, nakon 50 veselih tisuća km (vozim samo na plin) treba nešto i promijeniti osim ulja i filtera :mrgreen:

ja kad ga izgubim uporno svaki dan pitam na pumpi dok mi ga ne poklone... inače na pumpama ih spremaju kad ih netko izgubi...
 
pero.l.a. said:
ja kad ga izgubim uporno svaki dan pitam na pumpi dok mi ga ne poklone... inače na pumpama ih spremaju kad ih netko izgubi...
..vjerojatno je mislio na onaj dio di se priključuje pištolj za punjenje plina..a ne na plastični poklopac  :wink:
..BTW. ne znam dali je itko imao problem kao ja.
Naime..večina auta (navodno ne svi) ako voze na plin nakon većeg broja prijeđenih KM..mogu sjebati ventile zbog suhoće samog plina u odnosu na benzin...što se meni desilo na Cliu 1,2 16v.
Problem je riješen sa podmazivačem (500 kn)
Nešto slično kao i scot oiler..samo što u posudu ide specijalno ulje za podmazivanje ventila..cijevčica se spoji na usisnu granu..i kapne jedna kap svakih 15-20 sec  (y)
 
Glede tog "vlaženja" i suhoće ventila, napravio sam na Mazdi 323 sa BRC-ovom instalacijom (za koju dr. Marušić tvrdi da strašno stradava od nepodmazivanja ventila) preko 220,000 km na plin i evo, japansko govno i dalje radi ko i prvi dan. Još čekam da ventil zariba.
 
Godinama vozim Accorde na plin i nikad problema. Bivsi Accord mi je imao preko 400 000 kilometara s tim da je plin u njemu bio godinama i nikad nista... stelanje ventila svakih 20 000 umjesto 40 000 kilometara i samo gas.
 
neznam jel  vec netko  spomenuo --Auto silvio  iz  svete nedjelje  ...imao  sam prije tempru  1.6 na plin  i tam sam ju  furo  ....za preporucit je ..