deny-zg
Well-known member
I ja sam kod njih ugradjivaomirko9 said:neznam jel vec netko spomenuo --Auto silvio iz svete nedjelje ...imao sam prije tempru 1.6 na plin i tam sam ju furo ....za preporucit je ..
I ja sam kod njih ugradjivaomirko9 said:neznam jel vec netko spomenuo --Auto silvio iz svete nedjelje ...imao sam prije tempru 1.6 na plin i tam sam ju furo ....za preporucit je ..
Ne radi se o podmazivanju niti o "suhoći" plina nego o tome da prilikom izgaranja plin stvara veću temperaturu nego benzin dok istovremeno benzin prilikom isparenja unutar cilindara (tekuće u plinovito) hladi motor iznutra, a kako plin već dolazi u plinovitom stanju jednostavno nema tog dodatnog efekta hlađenja cilindara.Zorro said:..vjerojatno je mislio na onaj dio di se priključuje pištolj za punjenje plina..a ne na plastični poklopac :wink:
..BTW. ne znam dali je itko imao problem kao ja.
Naime..večina auta (navodno ne svi) ako voze na plin nakon većeg broja prijeđenih KM..mogu sjebati ventile zbog suhoće samog plina u odnosu na benzin...što se meni desilo na Cliu 1,2 16v.
Problem je riješen sa podmazivačem (500 kn)
Nešto slično kao i scot oiler..samo što u posudu ide specijalno ulje za podmazivanje ventila..cijevčica se spoji na usisnu granu..i kapne jedna kap svakih 15-20 sec
Koliko sam skuzio, taj Marusic je vrhunski forum mehanicar koji radionicu vidi samo kad mu netko posalje sliku od svog pokvarenog auta....Gjuro said:Glede tog "vlaženja" i suhoće ventila, napravio sam na Mazdi 323 sa BRC-ovom instalacijom (za koju dr. Marušić tvrdi da strašno stradava od nepodmazivanja ventila) preko 220,000 km na plin i evo, japansko govno i dalje radi ko i prvi dan. Još čekam da ventil zariba.
..uprav to ..malo sam se krivo odrazio ..u biti..princip je isti..sve su ostalo nijanseMIK0 said:Ne radi se o podmazivanju niti o "suhoći" plina nego o tome da prilikom izgaranja plin stvara veću temperaturu nego benzin dok istovremeno benzin prilikom isparenja unutar cilindara (tekuće u plinovito) hladi motor iznutra, a kako plin već dolazi u plinovitom stanju jednostavno nema tog dodatnog efekta hlađenja cilindara.
Zapravo LPG plin ima veću oktansku vrijednost od benzina, s obzirom da je LPG zapravo mješavina plinova oktanski broj je promjenjiv ovisno o udjelu plinova, a to je pogotovo izraženo ako promatramo smjesu ljeto/zima.Gjuro said:Plin ima manju oktansku vrijednost od benzina, koliko znam. Možda griješim, ispravite me.
MIK0 said:istina je i da auto gubi nešto snage kad voziš na plin ali to nema nikakve veze sa oktanskim brojem već energetskom vrijednošću goriva.
F800X said:Dobro, ima netko od vas "znalaca" tko će objasniti je li taj LPG slabije ili jače gorivo od benzina i zašto?
3alfa3 said:Iz kilograma benzina i LPG-a se dobije slicna energija (par % vise iz LPG-a), ali iz litre benzina se dobije 30tak % vise energije nego iz litre LPG-a.