ugradnja TC traction control

pop0612

New member
Kako tc tractio kontrol nikako da se počne ugrađivati u nove R serijske motocikle (osim Ducati 1198S (y)),postoji mogućnost naknadne ugradnje Bazzaz Performance Z-Fi TC Fuel Control Quick Shift Traction Control komponente.
Ugradnja brza i jednostavna,bez dodatnih senzora (http://www.youtube.com/watch?v=JQsR-T6WzzM). a sistem  hvaljen na netu (nadam se ne samo marketinški).Cijena cca 900-1000$,puno ...,ali npr. i ispuh je preskup, a korist i dizajn upitna (2-3 Ks više max. 12 za hrpu novca).
Zanima me ima li netko  iskustva s tim ili nekim sličnim (magneti marelli...) after market sistemom, kako funkcionira u vožnji, na stazi i na cesti.
 
taj Bazzaz je dobra stvar ako se mislis malo zezat i igrat s njim. Naime, moras (ako se ne varam) sam crtat mapu gdje zelis i kolko zelis da ti prekida. Magneti Marelli radi sa senzorima na kotacima, neki modeli si pomazu i sa GPS-om i kosta kao 15-ak ovih kitova :D
 
Shokrefumi said:
taj Bazzaz je dobra stvar ako se mislis malo zezat i igrat s njim. Naime, moras (ako se ne varam) sam crtat mapu gdje zelis i kolko zelis da ti prekida. Magneti Marelli radi sa senzorima na kotacima, neki modeli si pomazu i sa GPS-om i kosta kao 15-ak ovih kitova :D

Uz to što si naveo TC sistem sa senzorima na kotačima ima i eliminaciju propinjanja prednjeg kotača pri ubrzanjima isto kao i kod proklizavanja stražnjeg kotača jer u obje situacije prednji senzor očitava manje okretaja naspram stražnjem te smanjuje snagu dok se očitavanje ne izjednači ili vjerovatno bude približno.

Uz te senzore postoji i žiroskop koji mjeri kut nagiba motora te senzori zagrijanosti stražnje gume čije parametre obrađuje kompjuter. GPS-om se prati položaj motora na stazi jer za određene zavoje postoje različite mape.
 
uglavnom previse novaca i elektronike za cestovni motor  :misli:
 
Neznam bi li želio motocikl po cesti koji je savršeno miran :misli:
 
za cestu to fakat nema smisla, buduci da su uvjeti promjenjivi, tj. nije svuda isti asfalt i ista razina prijanjanja, pa bi bilo jako tesko to sve i postelat.
 
kaj nebuju sve izmislili, supač za one koji se vole ganjati 8)
 
mg749ie said:
kaj nebuju sve izmislili, supač za one koji se vole ganjati 8)

ili one koji misle da pomoću tog nikad neće past 8)....za cestu je to onak :misli:..puno love..
 
Mocippaldi said:
A cool faktor  :mrgreen:
Zar nije vise "cool" kad ostavis crni potpis iza sebe?  :mrgreen:
 
mislim da taj TC ne funkcionira kako treba, kako dovraga zna gdje se nalaziš i u kakvim uvjetima pa da može zaklat motor :misli:
bez senzora po meni to nema smisla, uostalom ne vidim pretjeranu potrebu za time jer ako ti se kliže daj manje gasa ili prođi zavoj u višoj brzini :misli:
 
 
  Bazzaz  Z-Fi TC Traction Control Unit koristi postojeće senzore (senzor brzine) i uspoređuje broj okretaja motora i pozicije gasa i spin zadnjeg točka,te elektronika prekida iskru , te sprečava proklizavanje  .
Postoje osnovne zadane postavke i mogućnost finog tuninga uz priloženi softver.Sustav se može isključiti  ili postaviti u 10 različitih položaja (hard kad su gume hladne i postepeno smanjivati u vožnji.
-nije -anti crash- ali zasigurno smanjuje mogućnost padanja uzrokovanih proklizavanjem
-bez senzora zadovoljava propise AMA super stock i super sport
-najniža cijena (Yoshimura el. kablovi instalacije više košta) slični sustavi i 20x skuplji
-samo za stazu,a masovno ga koriste i za cestu
-primjetno smanjenje propinjanja prednjeg u nižim brzinama
- 3u1 kontrola upravljanja gorivom,quickshiffter i kontrola proklizavanja
-prilagodba svakoj stazi,kod izmjene ispuha,filtera i sl. sa  uz laptop prilagodiš sam mapu(za slip-on  ispuh mape već zadane)
Ćudo (y)

mr. Ammar Bazzaz, kao inženjer radi u Yoshimuri racing od 97. sa Mat Mladinom,2003.g osniva Bazzaz Performance u garaži, sada 8500 m2 pogon u Chino USA;

izvor    www.bazzazperformance.com/