uhodavanje termo grupe (209)

gottascoot

New member
Koliko je potrebno (km) uhodavati termo grupu? Radi se o Poliniju 209 na vxr-u. Čovjek je rekao da se 'na početku' ne vozi prebrzo, samo nije rekao koliki je to početak.
 
prvih 20 - 30 km....lagane voznje...sa razlicitim rezimima vrtnje...ali nikad preko 3/4 gasa..... 8)
 
alu cilindar i razrada kao svaki drugi ali cilindar,upalis ga pustis 15minuta da radi na mjestu,onda ga ugasis i pustis da se ohladi,pa opet upalis na 15 minuta i nakon sto odradi onda ides lagani dir i pomalo odvrces gas i to je to,dva paljenja na mjestu i jedan kraci dir...

btw.malossi preporuka je razrada od 40 minuta...
 
malaguti said:
alu cilindar i razrada kao svaki drugi ali cilindar,upalis ga pustis 15minuta da radi na mjestu,onda ga ugasis i pustis da se ohladi,pa opet upalis na 15 minuta i nakon sto odradi onda ides lagani dir i pomalo odvrces gas i to je to,dva paljenja na mjestu i jedan kraci dir...

btw.malossi preporuka je razrada od 40 minuta...

Ja bi volio ako imas negdje literaturu u kojoj se to moze procitati da mi ju posudis.

Naime ja sam pobornik americke razrade ( ovako kako m5 kaze ). Nista ler, odmah u voznju i do dvije trecine gasa, sa ubrzavanjem i usporavanjem.
 
podmažeš, složiš i jednostavno ne forsiraš prvih 50ak kilometara... uz za picinu dlaku pojačanu mješavinu ....  (y)
 
strasilo said:
podmažeš, složiš i jednostavno ne forsiraš prvih 50ak kilometara... uz za picinu dlaku pojačanu mješavinu ....  (y)
4 t skuter je u pitanju...kolega.... :mrgreen:
 
Malossi preporučuje ovo, koliko ja znam

RUNNING IN and MAINTENANCE
For running in and maintenance, follow the instructions found in
the “Vehicle use and maintenance” manual meticulously.


Što možeš nači u http://www.malossistore.it/Archivio/MONTAGGIO/7313783.pdf
 
a to ... još bolje.... nisam razmišljao... neide me ovih dana...  :mrgreen:

podmažeš, složiš i ne forsiraš prvih 50ak km....  (y)
 
Ali vjerovatno je razlika između TMax-a i puno češćih jednocilindrika, jer tamo imamo ovo;

RUNNING IN
After fitting the kit it is advisable not to press more than halfway on the accelerator and not to exceed 6.000 rpm for the first 40-60 minutes of
running. After this time the running in stage may be considered complete. If these instructions are followed the engine can begin to give excellent
performance.


http://www.malossistore.it/Archivio/MONTAGGIO/73%209578_100.pdf
 
Konkretno, za Piaggio 209, još imaju i ovaj dodatak (koji vrijedi i inače  :mrgreen:)

GENERAL CARE
Never demand maximum performance from the engine until it has reached its optimum working temperature.
 
joke said:
Konkretno, za Piaggio 209, još imaju i ovaj dodatak (koji vrijedi i inače  :mrgreen:)

GENERAL CARE
Never demand maximum performance from the engine until it has reached its optimum working temperature.

Toga se drzim i dan danas i sina sam naucio da se toga drzi (y)
 
haha a sta sam ja napisao u prvo postu,ali neeeeee mora se to stavit copy/paste i na engleskom  :mrgreen:  :mrgreen:

razrada dva puta po 15 minuta na mjestu i lagani dir,svaki put zagrijati masinu prije punog gasa i mijenjati ulje i filter ulja svakih 3000km...eto cijela filozofija...
 
Sip said:
Ja bi volio ako imas negdje literaturu u kojoj se to moze procitati da mi ju posudis.

Naime ja sam pobornik americke razrade ( ovako kako m5 kaze ). Nista ler, odmah u voznju i do dvije trecine gasa, sa ubrzavanjem i usporavanjem.
nemam literaturu,ali alu cilindar se tako razraduje,dva paljenja po 15 minuta i onda lagani dir,ali neces pogrijesiti ni ako odmah krenes u voznju,40-50km odvozenih/40-50min. rada i spreman je :wink:

ja sam svoj 209 razradio sa dva paljenja i kracom voznjom,kad sam imao apriliju rs125 isto alu cilindar nju sam malo upalio i odmah vozio i vec nakon 50ak km je bila spremna,dok sam recimo giza kit na firefoxu ipak dosta duze razradivao...