Jeli ima itko kakvu informaciju gdje se moze kupiti?
Negdje sam vidio da je tvornicki "taj" s.a.e. 7.5 ja bi htio malo to otvrdnuti pa bi uzeo s.a.e 10 ( to sam vidio da je prva sljedeca gradacija)
:shock: :twisted:
Pa , proseći se po ducanima, to ima svaki ozbiljniji motoducan, al zakaj to stvrdavati, ak neides na pistu to bus samo bedastocu napravil, pogotovo ak se vozis po cestama di ima dost rupa i ostalih nasih znamenitosti cestovnih.
Kad si prije pojel te zgance?
Problem kod "regulacije tvrdoce" uljem je da mijenas tvrdocu i prema "gore" i prema "dolje". Stono bi Nijemci rekli - Druckstufe i Zugstufe. To znaci da ce ti prednji kotac cvrsce "sjesti" na izbocinu na cesti, ali da ce se i sporije vratiti na cestu, tako da taj zahvat u stvari moze oslabiti lezanje na cesti i dovesti do proklizavanja prednjeg kotaca.
Ak ti je to sve poznato i znas sto ocekujes od "gusceg" ulja, samo daj... :wink:
sloio bih se sa GussRadWixer-om i kao ozbiljniju preinaku ti preporučujem uz ulje i izmjenu opruga sa nekim progresivnim(WP, Hyperpro i sl.).Budući strljen nema nikakva podeavanja ovjesa to bi bila prava stvar. To je ono to ću i ja pokloniti svojoj bebi. :wink:
Imao sam Horneta i isti problem kao ti tj.uvijanje motora u brzim zavojima.Promjena opruga ja skupa, a ne pomae puno.Stavljanjem ulja gradacije 20W prednji kraj je osjetno tvrđi i u zavoje ide mirno, jedino je kod spore vonje malo pretvrd.