Univerzalan Quick Shifter

EMP

Member
Evo ovako da otvorim temu da se ne navlaci okolo po forumu (y) pa ako admini nemaju ništa protiv tu bi objavljivao postove kako projekt napreduje i na kojim motorima je ugrađeno pa i poneki video  (y)
Dvije najvece zivotne strasti su mi elektronika i motociklizam u svim pravcima (race, off road...). Iz toga je i proizasla ideja da napravim svoj quick shifter.
Skracenica EMP je zapravo Electronic Motorcycle Performance  (y)
Radim na tome da budu tri modela:
1. Quick shifter ECU Module
-ovo je zapravo modul samo ''okidac'' , a koristio bi se u slucajevima kad bi se quick shifter izveo preko originalnog racunala
  ubrizgavanja goriva. Ovaj modul cita signal sa senzora i salje impuls k ECU jedinici. Dodatna opcija koju ima je za motocikle
  kao Suzuki SV koji ima GPS sensor da se spoji na taj senzor te se spaja na displej koji ispisuje stupanj prijenosa(slike uskoro).
  Na modulu se regulira osjetljivost senzora i kalibracija za GPS, ostalo se programira na ECU.
  Karakteristike: jedan kill-time za sve brzine i minimalan broj okretaja. Dimenzije: 28X45X16 mm
2. Quick Shifter PRO
-ovo je quick shifter sa najvise opcija  (y) ajmo od spajanja. U planu je sljedece originalni konektori za stapne bobine, jedna stopica na
  zicu od kvacila i jedna na GPS. Sve je na konektorima i nema rezanja zica. Na ovom qs se podesava zaseban kill-time za svaku brzinu, osjetljivost senzora
  mjenjaca, minimalan broj okretaja, broj okretaja za shift light, kalibracija za GPS i broj impulsa za citanje broja okretaja (3 cilindra, 4...). Na njega se isto moze
  spojiti displej za ispis stupnja prijenosa.
  Karakteristike: svaka brzina ima svoj kill-time, qs se automatski deaktivira kada se pritisne kvacilo ili broj okretaja padne ispod podesene granice, preko displeja
  koji se spaja na konektor se ispisuje stupanj prijenosa i njegovo treperenje je shift-light. Procesor ove jedinice kod vracanja napajanja ce pricekati da trenutna
  iskra zavrsi pa tek onda vratiti napajanje kako nebi doslo do zakasnjeloga paljenja. Posto se radi o prekidanju iskre nema problema sa time dali motor ima 4 ili 8 injektora
  goriva. Dimenzije elektronike 58X75X20 mm
3. ovo bi bio univerzalna samostalna qs jedinica sa jednim ili vise kill-time-a sa ili bez citanja stupnja prijenosa i sa minimalnim brojem okretaja motora na kojoj jos radim.

Sve vrste podesavanja se vrse na samim elektronikama i nema nikakve potrebe za skupe softwere i programatore. Te samim time omogucuje lakse podesavanje.

Senzor je za sve elektronike isti promjera 12mm i duzinom od 20mm i time u klasi najmanjih na trzistu senzor nije neki jeftini prekidac ili tako nesto, vec stvarno mjeri pritisak
mjenjaca. Senzor je izraden od precizno obradenog inoxa te jako izdrzljiv i samim time sto nema pokretnih dijelova nema ni trosenja.

Sada da cujem kritike, savjete, sve je dobrodoslo  (y)  :mrgreen:
i da evo jedan video (istina je da se ne vidi puno ali bolje ista nego nista. biti ce ih jos i naravno bolje kvalitete  :wink:)
https://www.youtube.com/watch?v=NGU7iSTegA8
 
Ne razumijem se baš u elektroniku ali zanimljivo je  (y)

Da sam bliže ponudio bi da sam pokusni kunić xD
 
okvirno cijena za onaj prvi i stangicu mjenjaca koja sa senzorom zamijenjuje originalnu bi bila cca 1500kn
dok se tako nesto preko ebay-a moze nac za min 300$ (bez opcije za ispis stupnja prijenosa) :wink:
ova pro verzija sa originalnim konektorima za instalaciju motocikla (denso bobine) i stangica mjenjaca koja sa senzorom zamijenjuje originalnu cca 2600 kn :wink:
k tome da niti jedan quick shifter nema opciju deaktivacije kod pritiska kvacila.  (y) 
to je ono okvirno koliko za sada mogu rec a sad dalje ovisi kako ce se posao razvijati  (y) 
ali svakako mislim da bi mogao konkurirati na trzistu  (y)
ako nekog zanima kupnja ili tako nesto neka se javi na pm ne zelim da se ova tema smatra oglasom pa da bude obrisana  :wink:
 
Pa mozda ti je i najbolje da se dogovoris sa forumumom da pocnes i sa nekim "light" oglasavanjem. Takodje ima tu ozbiljnih vozaca koji bi sigurno bili voljni da tvoj proizvod maksimalno opterete na stazi pa da dobijes i prave rezultate po pitanju performansi i izdrzljivosti  (y)
 
To bi bilo idealno  (y)  Vidjet cemo kako ce se razvijati sve pa se nadam uskoro i nekih ozbiljnijih ajmo rec kupaca :wink:
tu mislim na sudionike na utrkama ipak se njihov glas najvise cuje :mrgreen:
 
s obzirom da se raspravlja o kviksifteru kao sto si rekao..

doma napravljeno..

cijena je nebitna..al da se moze napravit jeftino doma,moze  (y)

i eto..to testiram cca 3 godine do krajnjih granica,i radi bez greske  (y)

https://www.youtube.com/watch?v=-BJ3i9yDK4I
 
naštelan je nakon tog đira..skinut za koju ms  :LOL:
 
angelo.ma said:
ipak dobro čujem  (y) :mrgreen:

a bila je proba..da vidim dali je bolje ovako,il opcija prije
pa vratio opciju prije :p


i da,vezano za proizvod..samo napred,s obzirom da je dynojet i bazzaz bezobrazno skup..  (y)

zahvaljujući bezobrazno skupim cijenama,tjeraju me da radim sam  :0648:
 
irsel said:
s obzirom da se raspravlja o kviksifteru kao sto si rekao..

doma napravljeno..

cijena je nebitna..al da se moze napravit jeftino doma,moze  (y)

i eto..to testiram cca 3 godine do krajnjih granica,i radi bez greske  (y)

https://www.youtube.com/watch?v=-BJ3i9yDK4I

Sviđa mi se način testiranja ..  (y) (y) :mrgreen:
 
angelo.ma said:
triba bi smanjit malo kill-time, ako dobro čujem.  :mrgreen:


A koliko bi trebao biti okvirno?  :misli:
 
stojedan said:
Sviđa mi se način testiranja ..  (y) (y) :mrgreen:

Closed track, fully controlled environment!  :LOL: :mrgreen:
 
cRuNk said:
A koliko bi trebao biti okvirno?  :misli:

ovisi od motora..
u prosjeku između 8 i 16ms
bar po mojim testovima se tako ispostavilo..
  :LOL:
 
sad ćemo zasrat čoviku temu.  :mrgreen:

ovisi o motoru, omjeru getribe, prenosu, gumi, stazi(nekad staza traži da se pojedine brzine šaltaju u nagibu pa se onda radi kompromis).
1-2 65ms, 2-3 60ms, 3-4 55ms, 4-6 50ms, meni tako paše šta ne znaći da nekome drugome odgovara isto.