EMP
Member
Evo ovako da otvorim temu da se ne navlaci okolo po forumu pa ako admini nemaju ništa protiv tu bi objavljivao postove kako projekt napreduje i na kojim motorima je ugrađeno pa i poneki video
Dvije najvece zivotne strasti su mi elektronika i motociklizam u svim pravcima (race, off road...). Iz toga je i proizasla ideja da napravim svoj quick shifter.
Skracenica EMP je zapravo Electronic Motorcycle Performance
Radim na tome da budu tri modela:
1. Quick shifter ECU Module
-ovo je zapravo modul samo ''okidac'' , a koristio bi se u slucajevima kad bi se quick shifter izveo preko originalnog racunala
ubrizgavanja goriva. Ovaj modul cita signal sa senzora i salje impuls k ECU jedinici. Dodatna opcija koju ima je za motocikle
kao Suzuki SV koji ima GPS sensor da se spoji na taj senzor te se spaja na displej koji ispisuje stupanj prijenosa(slike uskoro).
Na modulu se regulira osjetljivost senzora i kalibracija za GPS, ostalo se programira na ECU.
Karakteristike: jedan kill-time za sve brzine i minimalan broj okretaja. Dimenzije: 28X45X16 mm
2. Quick Shifter PRO
-ovo je quick shifter sa najvise opcija ajmo od spajanja. U planu je sljedece originalni konektori za stapne bobine, jedna stopica na
zicu od kvacila i jedna na GPS. Sve je na konektorima i nema rezanja zica. Na ovom qs se podesava zaseban kill-time za svaku brzinu, osjetljivost senzora
mjenjaca, minimalan broj okretaja, broj okretaja za shift light, kalibracija za GPS i broj impulsa za citanje broja okretaja (3 cilindra, 4...). Na njega se isto moze
spojiti displej za ispis stupnja prijenosa.
Karakteristike: svaka brzina ima svoj kill-time, qs se automatski deaktivira kada se pritisne kvacilo ili broj okretaja padne ispod podesene granice, preko displeja
koji se spaja na konektor se ispisuje stupanj prijenosa i njegovo treperenje je shift-light. Procesor ove jedinice kod vracanja napajanja ce pricekati da trenutna
iskra zavrsi pa tek onda vratiti napajanje kako nebi doslo do zakasnjeloga paljenja. Posto se radi o prekidanju iskre nema problema sa time dali motor ima 4 ili 8 injektora
goriva. Dimenzije elektronike 58X75X20 mm
3. ovo bi bio univerzalna samostalna qs jedinica sa jednim ili vise kill-time-a sa ili bez citanja stupnja prijenosa i sa minimalnim brojem okretaja motora na kojoj jos radim.
Sve vrste podesavanja se vrse na samim elektronikama i nema nikakve potrebe za skupe softwere i programatore. Te samim time omogucuje lakse podesavanje.
Senzor je za sve elektronike isti promjera 12mm i duzinom od 20mm i time u klasi najmanjih na trzistu senzor nije neki jeftini prekidac ili tako nesto, vec stvarno mjeri pritisak
mjenjaca. Senzor je izraden od precizno obradenog inoxa te jako izdrzljiv i samim time sto nema pokretnih dijelova nema ni trosenja.
Sada da cujem kritike, savjete, sve je dobrodoslo
i da evo jedan video (istina je da se ne vidi puno ali bolje ista nego nista. biti ce ih jos i naravno bolje kvalitete :wink
https://www.youtube.com/watch?v=NGU7iSTegA8
Dvije najvece zivotne strasti su mi elektronika i motociklizam u svim pravcima (race, off road...). Iz toga je i proizasla ideja da napravim svoj quick shifter.
Skracenica EMP je zapravo Electronic Motorcycle Performance
Radim na tome da budu tri modela:
1. Quick shifter ECU Module
-ovo je zapravo modul samo ''okidac'' , a koristio bi se u slucajevima kad bi se quick shifter izveo preko originalnog racunala
ubrizgavanja goriva. Ovaj modul cita signal sa senzora i salje impuls k ECU jedinici. Dodatna opcija koju ima je za motocikle
kao Suzuki SV koji ima GPS sensor da se spoji na taj senzor te se spaja na displej koji ispisuje stupanj prijenosa(slike uskoro).
Na modulu se regulira osjetljivost senzora i kalibracija za GPS, ostalo se programira na ECU.
Karakteristike: jedan kill-time za sve brzine i minimalan broj okretaja. Dimenzije: 28X45X16 mm
2. Quick Shifter PRO
-ovo je quick shifter sa najvise opcija ajmo od spajanja. U planu je sljedece originalni konektori za stapne bobine, jedna stopica na
zicu od kvacila i jedna na GPS. Sve je na konektorima i nema rezanja zica. Na ovom qs se podesava zaseban kill-time za svaku brzinu, osjetljivost senzora
mjenjaca, minimalan broj okretaja, broj okretaja za shift light, kalibracija za GPS i broj impulsa za citanje broja okretaja (3 cilindra, 4...). Na njega se isto moze
spojiti displej za ispis stupnja prijenosa.
Karakteristike: svaka brzina ima svoj kill-time, qs se automatski deaktivira kada se pritisne kvacilo ili broj okretaja padne ispod podesene granice, preko displeja
koji se spaja na konektor se ispisuje stupanj prijenosa i njegovo treperenje je shift-light. Procesor ove jedinice kod vracanja napajanja ce pricekati da trenutna
iskra zavrsi pa tek onda vratiti napajanje kako nebi doslo do zakasnjeloga paljenja. Posto se radi o prekidanju iskre nema problema sa time dali motor ima 4 ili 8 injektora
goriva. Dimenzije elektronike 58X75X20 mm
3. ovo bi bio univerzalna samostalna qs jedinica sa jednim ili vise kill-time-a sa ili bez citanja stupnja prijenosa i sa minimalnim brojem okretaja motora na kojoj jos radim.
Sve vrste podesavanja se vrse na samim elektronikama i nema nikakve potrebe za skupe softwere i programatore. Te samim time omogucuje lakse podesavanje.
Senzor je za sve elektronike isti promjera 12mm i duzinom od 20mm i time u klasi najmanjih na trzistu senzor nije neki jeftini prekidac ili tako nesto, vec stvarno mjeri pritisak
mjenjaca. Senzor je izraden od precizno obradenog inoxa te jako izdrzljiv i samim time sto nema pokretnih dijelova nema ni trosenja.
Sada da cujem kritike, savjete, sve je dobrodoslo
i da evo jedan video (istina je da se ne vidi puno ali bolje ista nego nista. biti ce ih jos i naravno bolje kvalitete :wink
https://www.youtube.com/watch?v=NGU7iSTegA8