Univerzalan Quick Shifter

boRRis929 said:
Jbt ti si prvi za koga sam cuo da produzuje prijenos
A što da ti kažem ... kad sam konačno složio motor po svom guštu ispalo je da sam više na stražnjem nego na oba  :evil:
Zezam se, nije baš doslovce tako ali u prve tri brzine je svakako trebalo bit skoncentriran pri svakom otvaranju, pogotovo u preticanju auta koji voze 70-90 km/h (a takvih je najviše) jer bih pri kraju preticanja skužio da upravljač postaje sumnjivo lagan i da svaka grba i dodatno otvaranje opet znači gubitat kontakta na prednjoj.
Sve u svemu jako zanimljivo ali ipak malo naporno kad doooista imaš želju se pristojno vozit  :wink:
 
MIK0 said:
Ne znam, možda mi je i promaklo ali imaš li možda u ponudi nekakav "speedohealer" ?

Bilo mi dosadno (cesto mi je dosadno, al to je moj problem  :mrgreen: ) prije tjedan-dva pa gledao di ga ima u susjedstvu (SpeedoHealer v4 - aktualni model), odnosno EU zbog carina i poreza (kad vec nema kod nas). Nasao online u Austriji, sa dostavom bi bilo (zaboravio tocan iznos) 90tak eura, mozda manje, vise ne sigurno. A ipak s njim dobijes konektore pa je plug and play, barem za moj motor postoji paket u kojem su odgovarajuci konektori. Meni ne treba, serijski prijenos, ali eto, dosada :D .....
Mozda bi se naslo i za koji euro jeftinije, ali recimo da je 90 eura cijena sa dostavom sto sam u tih par minuta nasao na netu. Da mi treba, nebi dalje trazio jer je provjeren, a i plug and play pa nema kemijanja


EDIT:
mislim da je to ovaj sajt:  https://www.healtech.at/shop/speedohealer-v4-tachokonverter/
 
Je znam za taj, njihov QS imam ali istovremeno dok EMP za pokazivač brzina traži 150 kn oni traže 100+ € pa vjerujem da bi i ovo moglo bit dosta jeftinije + netko naš će zaradit koju kunu.
 
Kupujmo hrvatsko....


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Još malo slika..
Standardizirani su i qs moduli  :wink:
Ovaj tjedan jos zavrsim senzor pa ce i od njega slike  :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20180704_215147.jpg
    IMG_20180704_215147.jpg
    2 MB · Views: 351
  • IMG_20180704_215246.jpg
    IMG_20180704_215246.jpg
    2 MB · Views: 295
na kawasaki z1000sx od 2013 god koji modul bi išao? (tvoja preporuka ,nisam neki znalac a vidim da i alfa i omega )
 
criiistian said:
na kawasaki z1000sx od 2013 god koji modul bi išao? (tvoja preporuka ,nisam neki znalac a vidim da i alfa i omega )

ovako Shift rod sensor modul je predviđen da se senzor moze spojiti na ecu, power comander...
dakle da bi qs radio preko ovog modula potrebno je nesto od dodatne elektronike ili ako postoji mogucnost reprogramiranja ECU-a
Univerzalan quick shifter je kako i naziv kaze univerzalan bez obzira na to kakva je dodatna elektronika na motoru kakav je ECU on se moze ugraditi jer radi samostalno  (y)
 
Jel pokazivac brzine radi standalone ili samo uz Qs modul?
 
Bilo bi novosti vise sigurno da sam prije pronasao postenoga tokara..
Ovim putem se ispricavam svima koji su bili zainteresirani jer eto nije bilo ''majstora'' za tokarit
Uglavnom jos jedan dokaz univerzalnosti i koliko je sustav pouzdan:
https://www.youtube.com/watch?v=s8qC2Ozevh8
Na tome motoru je qs jos uvijek u pogonu i radi kao i prvi dan nakon skoro cijele sezone  (y)

Opcenito vezano uz projekt stupio sam u kontakt s jednim covjekom za senzore pa se nadam napokon pomaku u tome dijelu jer elektronike cekaju gotove cijelo ljeto :mrgreen:
 
Kao je i receno projekt uzima maha  :mrgreen:
Senzori rade perfektno (osjetljivost je još malo povecana) elektronike su gotove i spremne i sada se sklapa  5 senzora i popratnoga pribora za QS-e  (y)
Ovu sezonu ce se napokon vidjeti sto korisnici misle o proizvodu  :021:
 
:misli: što će mi QS kad u prvoj ide 130  :mrgreen: 



ako i prebacim u 2. moram već biti na autocesti :LOL:

npr.
https://www.youtube.com/watch?v=sPalx4DNXgk
 
Što je na kraju s ovim?

Jel se proizvodi? Koliko košta? Koji senzor koristiš?
 
Nije bilo zainteresiranosti pa se stalo na par gotovih setova i jedan komplet koji se vozi na mom motoru već drugu sezonu.
Ovako izgleda ugrađen senzor na RD-u 350 YPVS i usporedba sa originalnom sponom.
Senzor je u cijelosti moja izvedba bazirana na bezkontaktnome mjerenju naprezanja u sponi mjenjača.
Cijene su bile zamišljene ovako:
Senzor 750kn
QS 1450kn
QS (modul za spajanje na ECU motora) 500kn
Pokazivač brzina 150kn
Instalacija za bobine tipa denso 250kn
Zbog minimalne, praktički nikakve, zainteresiranosti razmišljam o smanjenju cijena kako bi prodao ovih par setova što imam da se pokriju troškovi razvoja i izrade.
Da se vratim na onaj komplet koji se vozi samnom, problema nije bilo nikakvih osim 2 stvari:
1. Potrebno je dodati parametar minimalnog vremena između dva prebacivanja jer se u 100 prebacivanja desi jednom da u tom trenutku naiđe nepravilnost na cesti pa motor nakon
što prebaci, prije nego pustim mjenjač, još jednom ''pokuša prebaciti brzinu'' tj blago zacukne.
2. Na Ducati-u i Suzuki-u se nije primjetila, kao na dvotaknome RD-u, razlika u prebacivanju ovisno o ''laganome ubrzanju'' ili puni gas. To se može riješiti sa dodavanjem ulaza za senzor pozicije klapne gasa ako se pokaže potreba.

Inače po gradu sa malo manje pola gasa na cca 5000RPM 2.-3.-4. gušt za voziti  :mrgreen: (a iza ostaje oblak dima od dvotaktola  :LOL:)

Navedene promjene i neki zahtjevi ako se pokažu korisni bi se uveli u verziji 2 QS ako do njega uopće dođe.
Od navedenih cijena jedino šta bi se korigiralo je slijedeće:
QS 1450 na 1000kn
QS (modul za spajanje na ECU motora) 500 na 400kn
Ostalo je i ovako sa minimalnom zaradom ..
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2019-09-09 at 09.18.20.jpeg
    WhatsApp Image 2019-09-09 at 09.18.20.jpeg
    132.2 KB · Views: 122
  • WhatsApp Image 2019-09-09 at 09.18.20 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2019-09-09 at 09.18.20 (1).jpeg
    192.8 KB · Views: 114
Evo ti cisto opservacija s moje strane, pa ti vidi da li ti odgovara.

Prvo, mene i dalje muči što od tvojih setova meni treba  :LOL: :LOL: :LOL: Uopće ne mogu skužit koja je cijena na kraju.
Ukoliko ćeš ubuduće nešto proizvoditi, razmisli o tom barem za popularne motore složiš cijenu ''paketa''. Ako nekog zanimaju individualni dijelovi (imam osjećaj da su ti ljudi u manjini), lako ćete pitati.

Drugo, mene jako muči sam rad uređaja. Video s RD-a je jako nezahvalan jer smo svi naviknuti na četverotakte i lakše bi usporedio rad tvog i nekog generičkog QS na četverotaktnom motoru.
U budućnosti bi bilo lijepo da to složiš nekom prijatelju na neki popularan motor (tipa 600RR) i da ga iskoristiš za reklamu/snimanje videa.

Treće, nemam pojma kako se u tebe namješta kill time po okretajima i koliko je jednostavno/komplicirano.

Četvrto, nije mi jasna ni sama montaža, trebam li sam napraviti push rod ili ide s njim? Da li uopće ide drugi push rod?



Prvi put kad si postao, zbog svih ovih pitanja sam na svoj bivsi motor ugradio healtech (300 eur, android sučelje i radi OK). S healtechom sam bio generalno zadovoljan, ''muči'' me njegov senzor koji je par puta prekinuo iskru bez da sam ja išao šaltati.

Sada, na ovaj motor, vjerojatno ću ići na HM+ SS (400 funti) jer su mi pitanja velika još u glavi oko tvog proizvoda.

Ovo ti pišem u dobroj volji, bez ikakve zle namjere. Ukoliko budeš nešto novo proizvodio, možda da uzmeš u obzir  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
napokon neki feed-back
znači ovako:

1. za svaki sustav treba senzor mjenjača

2. QS Pro je samostalna QS jedinica koja pomoću senzora mjenjača ostvaruje funkcionalnost prebacivanja brzina bez kvačila i puštanja gasa

3. QS modul za povezivanje na ECU motora je zapravo komunikacijski pretvornik. On komunicira sa senzorom mjenjača te prema ECU motora šalje signal ''ima'' ili ''nema''
na njemu se podešava osjetljivost senzora, smjer push ili pull te tip izlaza NC ili NO

4. Pokazivač brzina je opcionalan dodatak za one koji to žele, dakle nije neophodan za funkcionalnost

5. Za motore tipa GSX-R 600 2008 ili CBR1000RR 2006 nudim originalnu instalaciju koja se ubaci između bobina i instalacije motora (original konektori). S time nema spajanja, lemljenja žica već je stvar plug and play.

Npr.
1. Suzuki GSX-R 1000 2008 ima mogućnost reprogramiranja ECU-a te je QS ugrađen (ima predviđen ulaz za senzor mjenjača). U tom slučaju je potreban QS Modul za spajanje na ECU motora i senzor mjenjača. (ja ne reprogramiram ECU)

2. Npr Ducati 800SS nema opciju ugrađenoga QS-a na ECU pa je potreban set QS Pro, Senzor mjenjača i po želji pokazivač brzina.

3. Tipa za Triumph Daytona 675 potreban set QS Pro, Senzor mjenjača i instalacija bobina

Trenutno se na QS Pro Kill-Time namješta po brzinama -> okretaji ne mijenjaju podešen kill-time
U planu je bila usluga izrade zamijenskoga Push-rod-a

Sve pet zahvalan sam na tome  :mrgreen: :wink: (y)