Usis Tomos A5

James1100

Active member
Nisam još kopao po tim novijim automaticima, mislio sam da je s mopedima gotovo  :mrgreen:

Dakle: automatik A5 ima na ulazu u usisni kanal u cilindru plastične klapne. Čemu taj drek točno služi? I kaj se dogodi ako to izbacim van?

Uletio mi je taj motorić neočekivano i sad bih samo htio provjerit dali uopće radi nakon dugog stajanja pa ću onda odlučit kaj ću s njim  :misli: Neda mi se nešto detaljno raskapat, za sada. Razradio sam iglicu (bila zalijepila od stajanja) i sad frgazer prima benzin, diza je propusna, ali ne mogu namolit benzin da dođe do cilindra. Motorić je upalio odmah kad sam nalio malo benzina direktno u cilindar, ali nije povukao iz frgazera. Sad mi se neda skidat mašinu i ulagat neki trud, samo sam htio provjerit kakav je motorić, a za te modele sam čuo da je taj usis sranje.
 
Te plasticne klapne bi trebale biti usisne lamele i bez nema sanse da ti upali .
 
Nije dobro ociscen karb ,kompresija ,semerinzi .Nesto od toga troje bi trebalo bit
 
Nisam ni čistio karb. Samo sam skinuo donji kotlić i pokrenuo iglicu ( i provjerio jel benzin sada prolazi). U dizu sam samo puhnuo da vidim jel zaštopana. Kompresija OK. Sastavio je odmah nakon nalijevanja benzina u cilindar, na prvi kick. I da... bivši vlasnik se žalio da nije htio raditi bez čoka. Kao što sam pisao, nisam želio ulagati neki trud prije nego odlučim što ću s  njim, samo provjera. Moguća namjena će biti možda i da bude invalidska trokolica jer nema šaltanja i dovoljna je jedna ruka i jedna noga za vožnju. Slijedeća dva pitanja:
Jel moguće tako nešto sklepat, a da se može i registrirat?
Jel moguće te usisne lamele demontirat i kasnije ih vratit?


ps
na koje semeringe misliš?
 
Usisne lamele je u principu moguce demontirat i kasnije ih vratit iskreno na Tomosu nisam bas siguran .Karburator skini i ocisti ako je dugo lezao nema sanse da ti radi jer je svu unutra zaljepljeno od starog goriva koje neces lako ocistit.Mislim na semeringe radilice
 
nemožeš bez usisnih lamela......

ako mu je radio samo s čokom, onda je problem u dovodu goriva, il negdje vuče zrak......
 
Dobio sam odgovore koje nisam htio: treba se primit posla  :mrgreen:

skužio sam da ima previše zraka (ili premalo goriva). ipak će bit rastavljanja karba. kod prvog skidanja nisam uspio izvadit osovinu plovka pa sam bio lijen za dalje  8). a samo sam htio napravit krug da vidim jel šalta... :(
 
iako ti nebude šaltao, opet nije problem.......da izdvojiš pola sata, sve središ......