Usporedba novih "sport" maksi skutera 2012.

Prvo mjesto po vama odnosi:

  • Tmax 530

    Votes: 17 26.6%
  • C600

    Votes: 8 12.5%
  • Integra 700

    Votes: 11 17.2%
  • SRV 850

    Votes: 28 43.8%

  • Total voters
    64

aprilliaaa

Well-known member
http://www.scooter-station.com/Comparatif-maxi-scooters-2012-Aprilia-SRV-850-ABS.html

vrlo zanimljiv test 4 nova maxija: tmax 530, c600, integra 700 i srv 850
gledajući tabelu s ocijenama i kada "ono nevežno" zanemarin po meni bi odnila pobijedu integra...

nisam probao samo bmw-a

neki dan sam kratko oko grada napravio đir na srv-u i ovako iz prve primjetio nesrazmjer između ubrzanja i deklarirane snage...kasnije kad se razleti gura bez zastajkivanja
odma bi mu ugradio variomat :LOL: i nije mi jasno gdje se izgubilo 10 km krajnje brzine :misli: po ovim zadnjim mjerenjima čitam 185 km/h, a prije gp 193  :misli: di je tu istina i što se dogodilo baš me zanima

honda mi je ostavila izuzetno dobar dojam, kao da san je vozio već nekoliko godina, izvrstan osječaj u vožnji... (y)

tmax izvrstan u vožnji, gladak i brz, samo oni retrovizori :palacdolje: na napuvani sic bi se već navikao :)

ukratko, po meni honda odnosi pobjedu. minus joj je manjak prostora za stvari, ali kad se vidi cijena i sve što ide u cijeni, kad se vidi potrošnja i pravi sekvencijalni mjenjać to je ipak ispred nedostatka prostora.
 
Jes' vidija kako je trom SRV!? Pusti kubici a 530 ga razbiva ka beba zvečku.


©
 
Po meni nedostak integre u prostoru je nenadoknadiv.
Gubi smisao kao skuter a motor nije.
Svaka cast na maloj potrosnji i konjima ali nedovoljno.
DCT mjenjac je mozda fenomenalan za 100 i vise konja ali do 60-tak variomat je majka.
530 je ipak po meni pobjednik.
Neovisno o tome sta je korak nazad u dizajnu i pogonskom prijenosu od Kralja.
Ipak je ima bit dosta brži od Kralja a sa akrapom i variomatom i od GP/SRV-a kako čujem..
Naravno ako se moze zanemarit dosta vislja cijena od konkurenata
SRV opet pucanj u prazno.
Sad se tek vidi da je dizajn GP-a zapravo vrlo dobar.
BMW je nepoznanica.
Dizajn su promašili skroz a ina bit i veličinu samog skutera.


Send from my Mobitelnik
 
BMW preskup-0 bodova
Honda preruzna :jesus:-0 bodova
T max -2 trokuta :mrgreen:,alu ram-2 boda
SRV-ABS, nije najskuplji, 16 cola prednji tocak, oba fara rade a ne da skilji na jedno oko ko ostali,najjaci,najbrzi,najljepsi 10 bodova..pobjednik  8)

 
po meni bmw i yamaha su pobjednici usprkos cijenama
za nekog ko ne želi motor nego skuter onda bira između ova dva modela
 
seki22 said:
Po meni nedostak integre u prostoru je nenadoknadiv.
Gubi smisao kao skuter a motor nije.
Svaka cast na maloj potrosnji i konjima ali nedovoljno.
DCT mjenjac je mozda fenomenalan za 100 i vise konja ali do 60-tak variomat je majka.
530 je ipak po meni pobjednik.
Neovisno o tome sta je korak nazad u dizajnu i pogonskom prijenosu od Kralja.
Ipak je ima bit dosta brži od Kralja a sa akrapom i variomatom i od GP/SRV-a kako čujem..
Naravno ako se moze zanemarit dosta vislja cijena od konkurenata
SRV opet pucanj u prazno.
Sad se tek vidi da je dizajn GP-a zapravo vrlo dobar.
BMW je nepoznanica.
Dizajn su promašili skroz a ina bit i veličinu samog skutera.


Send from my Mobitelnik
Uputnica u doktora i pravac prizemlje KBC-a

Sent from 1000RR u brisucem letu
 
isprobati nešto i napisat dvi rići ok, ne isprobati nešto i serekati  :palacdolje: :jesus:

gp ima snage to je istina, samo neznan  ka da su ga uškopili na startu, jeli to do ovog novog variomata neman pojma, jednostavno samo kretanje mi se nije svidilo, nije tečno kao kod japanskih konkurenata
posli on rastura, volija bi vizir kao kod gp-a jer ovako i s jet kacigon obrazi ti dođu do ušiju

 
                    SRV    c600    integra    tmax530
0-100            6,65    6,55      6,57        6,84
50-90            2,95    3,21      3,33        4,08
90-130          4,52    5,33      5,77        5,96
l/100km        6,24    6,53      5,2          6,34
max. km/h      185    177      169        168
 
aprilliaaa said:
                    SRV    c600    integra    tmax530
0-100            6,65    6,55      6,57        6,84
50-90            2,95    3,21      3,33        4,08
90-130          4,52    5,33      5,77        5,96
l/100km        6,24    6,53      5,2          6,34
max. km/h      185    177      169        168
a srv skoro duplo jaci :LOL:
 
aprilliaaa said:
isprobati nešto i napisat dvi rići ok, ne isprobati nešto i serekati  :palacdolje: :jesus:

gp ima snage to je istina, samo neznan  ka da su ga uškopili na startu, jeli to do ovog novog variomata neman pojma, jednostavno samo kretanje mi se nije svidilo, nije tečno kao kod japanskih konkurenata
posli on rastura, volija bi vizir kao kod gp-a jer ovako i s jet kacigon obrazi ti dođu do ušiju
ti si nepopravljiv a MarioThanks je prnija u latu.
Ja ne govorin o voznosti integre,ubrzanju i  slicno.
Ja govorin o prakticnosti skutera a to integra nema.
Znaci moze ic 190 kmh,trosit 3,5 ltr na 100 km,ubrzavat 0-100 kmh za 4,5 sekunde.
Sve je to za qurac kad nemas di stavit kacigu ili ic u spizu sa njom.,
Dobra je samo sa cilin setom kufera(3 komada) ali onda je sira od spidermax-a a i limitirana na 100 kmh.
Da su uzeli SW 400T ili SW 600 i stavili integrin motor,mjenjac itd.. mogli bi govorit o najboljoj kupnji.
Ovako je to samo skuter za pokazivanje po gradu i do MA sa nimalo prakticnosti.
 
seki22 said:
ti si nepopravljiv a MarioThanks je prnija u latu.
Ja ne govorin o voznosti integre,ubrzanju i  slicno.
Ja govorin o prakticnosti skutera a to integra nema.
Znaci moze ic 190 kmh,trosit 3,5 ltr na 100 km,ubrzavat 0-100 kmh za 4,5 sekunde.
Sve je to za qurac kad nemas di stavit kacigu ili ic u spizu sa njom.,
Dobra je samo sa cilin setom kufera(3 komada) ali onda je sira od spidermax-a a i limitirana na 100 kmh.
Da su uzeli SW 400T ili SW 600 i stavili integrin motor,mjenjac itd.. mogli bi govorit o najboljoj kupnji.
Ovako je to samo skuter za pokazivanje po gradu i do MA sa nimalo prakticnosti.
mislim da to uopce nije skuter za pokazivanje po gradu, vec vikend ture sa dosta km :wink:
 
seki22 said:
Ja govorin o prakticnosti skutera a to integra nema.

Ako ja sa 'ornetom mogu napravit spenzu 300-400kn (bez kofera), može i netko s Integrom.



 
gvo said:
Ako ja sa 'ornetom mogu napravit spenzu 300-400kn (bez kofera), može i netko s Integrom.
od skutera se traze neke stvari koje nemas na motoru

btw.toliko km sam ja radio sa skuterom od 200ccm isto bez kofera,pa ne vidim kakve to ima veze :misli:
 
gvo said:
Ako ja sa 'ornetom mogu napravit spenzu 300-400kn (bez kofera), može i netko s Integrom.
moze se i sa harleyem na Pariz-Dakar pa sta.Sve se moze ali zasto komplicirat kad postoje bolja rjesenja.
Zapru said:
mislim da to uopce nije skuter za pokazivanje po gradu, vec vikend ture sa dosta km :wink:
u redu.djelomicno se slazem.
Ali ovdje je rijec skuteru a ne fun bike-u za voznju vikendom do Makarske(Split),Plominke(Rijeka),Sljemena(Zagreb).
Definicija skutera je da bude prakticno prometalo.
Pa kad imas npr jedan sta uspjesno spaja grad,"sportsku" voznju i GT karakteristike zasto komplicirat.
 
seki22 said:
moze se i sa harleyem na Pariz-Dakar pa sta.Sve se moze ali zasto komplicirat kad postoje bolja rjesenja.u redu.djelomicno se slazem.
Ali ovdje je rijec skuteru a ne fun bike-u za voznju vikendom do Makarske(Split),Plominke(Rijeka),Sljemena(Zagreb).
Definicija skutera je da bude prakticno prometalo.
Pa kad imas npr jedan sta uspjesno spaja grad,"sportsku" voznju i GT karakteristike zasto komplicirat.
skuter da, samo sto mislim da je to definicija za vrijeme dok se nisu poceli pojavljivati maxi skuteri tipa G :wink:
 
malaga said:
od skutera se traze neke stvari koje nemas na motoru

btw.toliko km sam ja radio sa skuterom od 200ccm isto bez kofera,pa ne vidim kakve to ima veze :misli:

Kakvi kilometri, o čemu ti pričaš? Ja govorim o kupnji spenze iliti spize i transportu iste na motoru.
 
gvo said:
Kakvi kilometri, o čemu ti pričaš? Ja govorim o kupnji spenze iliti spize i transportu iste na motoru.
sad vidim da si napisao kn a ne km :wink:

btw. spenza?? daj pisi hrvatski :LOL:
 
seki22 said:
Sve je to za qurac kad nemas di stavit kacigu ili ic u spizu sa njom.,

(y)

karakteristika skutera je praktičnost, a ovaj je nema p od praktičnosti