Uvoz motocikla nakon ulaska u eu.

shegyman said:
Ekipa imam par pitanja.
Kad bih kupovao kod Dealera motor vani sta tocno mora bit na racunu da naši priznaju? Pretpostavljam podaci o motoru (vin number, model itd) i pecat od te firme?

Ako kupujem od privatne osobe, radim ugovor na jeziku te drzave? Sta je s nasim ugovorom? Tribam li prevoditi taj strani ugovor?

I jos jedno glupo pitanje. Jel netko unosija motor iz Poljske?

I ja sam gleda motore iz Poljske. Jako jeftino al ima caka-dosta motora je iz Amerike i nema COC pa 3ba ic na uskladivanje s europskim normama. Al nikad ne znas sta moze naletit (y)
 
pa3q said:
I ja sam gleda motore iz Poljske. Jako jeftino al ima caka-dosta motora je iz Amerike i nema COC pa 3ba ic na uskladivanje s europskim normama. Al nikad ne znas sta moze naletit (y)
Vidija san da ih ima iz US. Tiriba vidit.
Nije mi jasan bas ni ovi carinski kalkulator tipa skuplje 1500kn me izadju davanja za motor 2017 Euro 4 norme nego motor 2011 Euro 3 norme.
Al ne bi logika bila da je ovaj noviji ekoloski prihvatljiviji? A svasta.
 
Bila bi logika, ali je ovaj 2017 pa je samim time i njegova neamortizirana vrijednost veca od ovoga euro 3 2011

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
pa3q said:
I ja sam gleda motore iz Poljske. Jako jeftino al ima caka-dosta motora je iz Amerike i nema COC pa 3ba ic na uskladivanje s europskim normama. Al nikad ne znas sta moze naletit (y)
i ovi sto se prodaju po hrvatskoj su većinom preko poljske stigli ovamo a tako je i sa slovencima
Naravno poljacima nevjerujem nista jer me je jedan htio nasanjkat pa ako netko želi kupit poljaka preporučujem da se posavjetuje sa JAMBO serviserom iz Zagreba jer je upoznat sa takvim motorima i ako ih on pregleda onda je to ok
 
shegyman said:
Ekipa imam par pitanja.
Kad bih kupovao kod Dealera motor vani sta tocno mora bit na racunu da naši priznaju? Pretpostavljam podaci o motoru (vin number, model itd) i pecat od te firme?

Ako kupujem od privatne osobe, radim ugovor na jeziku te drzave? Sta je s nasim ugovorom? Tribam li prevoditi taj strani ugovor?
danas ti malo koja firma pečati račune,mahom su to kompjutorski računi

I jos jedno glupo pitanje. Jel netko unosija motor iz Poljske?
Daju europske papire samo nemaju COC i to se mora regulirat kod zastupnika ili na STP
 
Kvoc said:
i ovi sto se prodaju po hrvatskoj su većinom preko poljske stigli ovamo a tako je i sa slovencima
Naravno poljacima nevjerujem nista jer me je jedan htio nasanjkat pa ako netko želi kupit poljaka preporučujem da se posavjetuje sa JAMBO serviserom iz Zagreba jer je upoznat sa takvim motorima i ako ih on pregleda onda je to ok
Imam jednog prijatelja poljaka da mi jezicnu barijeru razbije.
Kako te taj probao nasanjkat?
Ja bi preko njihovih dealera uzea.
A coc svejedno moran izvadit iz bilo koje drzave da uvozim. Rijetko ko daje s motorom koliko san skuzija
 
ZA EU MODELE MORAŠ DOBIT S MOTOROM JA SAM NAPRIMJER DOBIO A KUPIO U NJEMAČKOJ
BIO JE NAKUCAN BROJ ŠASIJE KOJI SAM PROVJERIO U HD SERVISU KAO NEPOSTOJEĆI
 
Mislav RR said:
Bila bi logika, ali je ovaj 2017 pa je samim time i njegova neamortizirana vrijednost veca od ovoga euro 3 2011

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

Isključiva logika PPMV je da štiti interese auto kuća.
 
Kako carina gleda na motor iz 2017, ali ima 10ak km. 1000+ ccm i EURO 4
 
Sto nije da bi bio rabljeni mora biti stariji od 6 mj (datum prve rege) I da mora imati vise od 6000km? A ne ili.
 
I, mislim da taj motor nikada nije bio registriran
 
Za njih je to novi motor.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
fawlty82 said:
Sto nije da bi bio rabljeni mora biti stariji od 6 mj (datum prve rege) I da mora imati vise od 6000km? A ne ili.

jedno ne isključuje drugo
2015 godina 3500km je novi motor
 
primjer
motor iz 20.05.2017  1000ccm
davanja su 4400kn plus homologacija 412kn i potvrda proizvodača 300kn
 
nečeš razbojniče said:
Kupio bih jedan skuter iz uvoza.nalazi se u hr ali ima manje od 6000km.
Da li ja onda moram platiti pdv lli kako vec?
Hvala
Za skutere do 50 kubika se ne plaća PPMV
za ostale kao i svi