Uvoz motocikla nakon ulaska u eu.

Ako ga je uvezao ovlašteni trgovac onda on plaća pdv na maržu samo
587635ce98f0d1b4bb07dbc9dfdfb40c.jpg
 
Kako se prolazi homologacija prilikom unosa motora ako motor ima aftermarket auspuhe?
Ako su auspusi atestirani u npr Njemackoj i upisani u njemacku prometnu, kako nasi to tretiraju?
Moram li ih skidat i stavljat originale? Prijatelj mi je uveza motor iz Slovenije i zafrkavali su ga na tehnickom jer je ima neki mali nosac tablice koji nije bija tvornicki.
 
Kako se prolazi homologacija prilikom unosa motora ako motor ima aftermarket auspuhe?
Ako su auspusi atestirani u npr Njemackoj i upisani u njemacku prometnu, kako nasi to tretiraju?
Moram li ih skidat i stavljat originale? Prijatelj mi je uveza motor iz Slovenije i zafrkavali su ga na tehnickom jer je ima neki mali nosac tablice koji nije bija tvornicki.
Sve ono sto je upisano u prometnu je legalno, nasi samo to prepisu u novu prometnu. Ne moras skidati auspuh, gume sa drugom dimenzijom, itd.. ako je to upisano u prometnu.
 
Zna li tko kakva je trenutno situacija oko tranzita putnika kroz Sloveniju u slučaju odlaska po motor u Italiju, a vezano za covid 19?
Hvala!
 
Pozdrav svima
Možda ću uvesti 2 motora u dijelovima i jednu ramu bez papira (sve iz 90ih), iz UK.
Je li to uopće moguće? Koja je procedura, ako je...razlikuje li se od uvoza motocikla u voznom stanju?
 
Pozdrav svima
Možda ću uvesti 2 motora u dijelovima i jednu ramu bez papira (sve iz 90ih), iz UK.
Je li to uopće moguće? Koja je procedura, ako je...razlikuje li se od uvoza motocikla u voznom stanju?

piše ti sve nepismeni

uvoziš to kao “krama”, kaj i je


Srki
 
Pozdrav,
imam pitanje glede prijevoza.
Naime, otišao bih u Njemačku po motor i kupio ga od privatnog prodavača blizu Stuttgarda.

Pošto je to relativno blizu otišao bih busom po njega i dovazao ga sam.

Koliko čujem nema više onih zoll tabli nego 5dnevnih tablica za prijevoz.

Ima li tko kakvih iskustava s time?

Koliko koštaju, gdje se vade itd.

Hvala
 
Hvala na odgovoru...

Malo sam progooglao... Tablice nisu posebno skupe, ali je stvar osiguranja koje može dosta varirati... Kao i kod nas uostalom...
 
Pitanje za Italiju molim vas. Nekolicina je stvarno u detalje upućena, a vidim da se detaljno zadnje pisalo o unosu iz Italije iza 1.1.2020.




Dali je tko upoznat u detalje koliko se promjenila situacija sa ovim njihovim glupostima da vozilo za izvoz mora imati važeći tehnički i što sve ne?

Dali tko zna 100% razlike do tada ili kako bi sada išlo u slučaju kupovine od fizičke i pravne osobe.

Hvala. :)
 
Zvao sam za frenda pa su mi rekli te novosti, kao i to su ukljucili u cijenu sto bi znacilo da se svodi na to da poskupljuje pricu za nekih 100-150 eur.
 
Ma da, u biti se sve svodilo na borbu njihovih otkupljivača otpada koji su godinama forsirali veći dio kolača sa pričom kak im kao tisuće tona sirovine za otpad završava van Italije. I naravno ogrebali su se za to.

Sada kao kukaju dealeri jer njima to poskupljuje priču i prodaju.

Cigo na cigu. :mrgreen:
 
Zvao sam za frenda pa su mi rekli te novosti, kao i to su ukljucili u cijenu sto bi znacilo da se svodi na to da poskupljuje pricu za nekih 100-150 eur.
Nisam neko vrijeme pratio kakva je trenutno situacija i postupak glede unosa iz Italije, pa me zanima može li se to tamo odraditi sve odjednom i što je sve potrebno odraditi od papirologije tamo da bih mogao voziti motor na legalizaciju u HR?
Naravno, cijeli postupak u HR mi je dobro poznat i nije nikakav problem kad imam kupoprodajni ugovor i uredno odjavljenu prometnu od strane bivšeg vlasnika.
 
Samo za nova auta,pojeftinjenje od 500 do 1000 kuna po autu,ruganje