Uvoz motora iz Italie oldtimer/rabljeni - koraci

justdotheton

Active member
Vise da stavim ovaj post kao remainder za sebe a mozda se neko i odluci za slicnu proceduru, ja sam vec uvezao 2 motora, rabljeni i oldtimer:

- Italian treba biti spreman odraditi rdokument za export, motor mora proci njihov tehnicki/revisione za ovaj korak, jednom kada ga prijave za ovaj korak nema nazad za njih. Oko 100 e dodje procedura
- ako postoji mogucnost traziti COC ako ne u HR izvaditi
- export italianski dokument je gotov za otprilike tjedan dana
- isprintati ugovor na HR i potpisati ga sa italianom, nikakav ugovor nije potreban njemu, u HR je potreban za carinu, datum mora biti manji od 15 dana da ne ide kamata
- prijevoz do Ancone dogovoriti sa kupcem ili kontaktirati koji transport kombie u Italiji cijena zavisi o udaljenosti
- kupiti povratnu kartu sa motorom za Split
- motor se moze voziti do trajekta od mista za prodaju karata, ako dogovoris istovar motora tamo
- treba pokazati talijanskoj policiji "export za Croatia" dokument na rampi, nekad ne pitaju nista samo ides u trajekt sa motorom
- kod nas na izlazu luke das dokumente i stave te u sustav ( nema veze sa carinom datum, oni gledaju samo ugovor )
- za Carinu treba ugovor, export dokument,coc, osobna i njihov obrazac ispuniti, ceka se par dana, barem u Splitu, za rjesenje
- napomena za oldtimer nisam morao dobiti COC jer je moto 1984 i nije proizvodjac mogao izvaditi, radi se tehnicka specifikacija.Sve ide preko maila, DMZ se salje slika motora, export dokument i to je to za 10 dana salju potvrdu na mail da na bilo kojem tehnickom u HR se moze napraviti homologizacija o da i ide uplata od 400kn
- za oldtimer carina fiksno 2000kn
- za rabljenog tocno ispalo po web izracunu
- radi se homologizacija tehnicki, osiguranje...
- pokusati uvijek sa motorom dobiti orginal auspuhe jer gnjave na tehnickom ako auspuh nema e broj
I to je to :)