On se kod nas niti ne mora sluzbeno voditi kao starodobno vozilo, oldtimer, ali ga carine kao takvog jer je stariji od 30 godina.
To je to, platio si PPMV (2000 kn). Tvoj je izbor da li ćeš ih dobiti nazad ili ne, da bi ih dobio nazad moraš iz Oldtimer saveza donijeti potvrdu, ali i to košta, tako da si od prilike na istom. Jedino što je dobro kod učlanjenja u Oldtimer savez RH je taj što ti procijene vrijednost motocikla, tako da u slučaju prometne nezgodne gdje je drugo vozilo izazvalo sudar, osiguranje ne može isplatiti smiješno malu odštetu, u tipu: Vaš motocikl je prastari, ne vrijedi ništa ( imao bi službeno koliko tvoj motor vrijedi). Ako uzmeš PV tablicu, imaš popust kod obveznog osiguranja, još je bitno da nema limitiran broj pređenih kilometara godišnje zbog toga što je povijesno vozilo ( često se u razgovoru čuje da je broj kilometara godišnje limitiran, ali nije).Znači, ako sam dobro shvatio - svaki stariji od 30 godina (cca 30 godina plus 1 dan od dana prve registracije) računa se alternativno kao oldtimer. Ne znam ima li veze da li motocikl već vani ima status oldtimera ili ne, za naše je valjda to isto, no plati se 2000 kuna - koje se vrate ako u nekom roku dostaviš potvrdu da je motocikl registriran kao oldtimer, ili se ne vrate ako ga registriraš za normalnu upotrebu. Ako ga registriraš za normalnu upotrebu (znači ne zanima te oldtimer status i povrat 2000 kuna) - što onda?
Mislim, da li po isteku roka - da dokažeš da je motocikl oldtimer - motocikl tada ide na reviziju troška kod carine (jer ga koristiš normalno i nisi platio troškove kolike bi ovisno o snazi i ekologiji inače trebao platiti), ili je tada početnih 2000 kuna troška kao paušala bilo dovoljno i konačno?
Tako je, dobro si shvatio, sva vozila preko 30 godina starosti se smatraju oldtimerima.Znači, ako sam dobro shvatio - svaki stariji od 30 godina (cca 30 godina plus 1 dan od dana prve registracije) računa se alternativno kao oldtimer.
Jel to sigurno tako sa odštetom? Imao si takav slučaj pa je tako prošlo , ili je to samo u teoriji, a kad te krenu jebat osiguranja, onda i dalje treba vuć odvjetnika i procjenitelja za rukav?To je to, platio si PPMV (2000 kn). Tvoj je izbor da li ćeš ih dobiti nazad ili ne, da bi ih dobio nazad moraš iz Oldtimer saveza donijeti potvrdu, ali i to košta, tako da si od prilike na istom. Jedino što je dobro kod učlanjenja u Oldtimer savez RH je taj što ti procijene vrijednost motocikla, tako da u slučaju prometne nezgodne gdje je drugo vozilo izazvalo sudar, osiguranje ne može isplatiti smiješno malu odštetu, u tipu: Vaš motocikl je prastari, ne vrijedi ništa ( imao bi službeno koliko tvoj motor vrijedi). Ako uzmeš PV tablicu, imaš popust kod obveznog osiguranja, još je bitno da nema limitiran broj pređenih kilometara godišnje zbog toga što je povijesno vozilo ( često se u razgovoru čuje da je broj kilometara godišnje limitiran, ali nije).
Nisam imao takva iskustva. Imaš procijenu ovlaštenih osoba u RH koliko tvoj motor vrijedi, sigurno je da bi predočenjem takvog dokumenta osiguranju ti bio u puno boljoj poziciji kod pregovora o visini odštete ( jer su tu procijenu radili ljudi iz struke sa licencom).Jel to sigurno tako sa odštetom? Imao si takav slučaj pa je tako prošlo , ili je to samo u teoriji, a kad te krenu jebat osiguranja, onda i dalje treba vuć odvjetnika i procjenitelja za rukav?
Jel to sigurno tako sa odštetom? Imao si takav slučaj pa je tako prošlo , ili je to samo u teoriji, a kad te krenu jebat osiguranja, onda i dalje treba vuć odvjetnika i procjenitelja za rukav?
Tvoj izbor je kako ćeš ga registrirati, PPMV si platio 2000 kn i to je to, svoje obveze prema Državi si izmirio.Hvala na info, proučim.
Jer sam dobio svakakve oprečne info oko toga, pa sam svoj bajk registrirao kao obicno vozilo, umjesto kao PV.
Ma ne, kupljen je u RH, pa nema veze sa samim uvozom. Moja pitanja su bila više u smjeru što ako me neko napenali na cesti, pa odštete , tužbe dokazivanja i slično.Tvoj izbor je kako ćeš ga registrirati, PPMV si platio 2000 kn i to je to, svoje obveze prema Državi si izmirio.
Prvo se učlani u Oldimer savez, mislim da ti je tada jeftiniji postupak kategorizacije za starodobno vozilo.Ma ne, kupljen je u RH, pa nema veze sa samim uvozom. Moja pitanja su bila više u smjeru što ako me neko napenali na cesti, pa odštete , tužbe dokazivanja i slično.
Ako PV tablica rješava te probleme, onda ćemo ga tako i registrirat.
Rijesava ti te probleme,npr. Vespa Rally 180 bez PV tablice bi za osiguranje vridila 17 kuna,ovako ipak tribaju uzest u obzir sve ostalo.Ma ne, kupljen je u RH, pa nema veze sa samim uvozom. Moja pitanja su bila više u smjeru što ako me neko napenali na cesti, pa odštete , tužbe dokazivanja i slično.
Ako PV tablica rješava te probleme, onda ćemo ga tako i registrirat.
Od 01.01.2022 ako se oldtimer uvozi iz trecih zemalja koje nisu u EU i koje nije bilo registrirano u EU mora se registrirati po PV,ne moze na obicne tabliceTvoj izbor je kako ćeš ga registrirati, PPMV si platio 2000 kn i to je to, svoje obveze prema Državi si izmirio.