V4 is coming : )

ČAk i da sliku kupiš kao inveticiju treba ju štititi i održavati. Ovo nakon toliko stajanja i ništa kilometra , nakon 10-20 i više godina samo može promijeniti vlasnika, a ako se misli voziti ne gine mu više nego veliki servis sa pozamašnim troškom ako i uspije naći dijelove.
To su izolirani slučajevi u kojima bi netko kupio limitiranu seriju 20-ak godina staru da bi se na njoj ozbiljnije vozio. Takve stvari kupuje nova ekipa s lovom koju negdje treba smjestiti. Čak i ako se želi voziti, osim što imaju para za ozbiljan servis, ne vidim što bi se posebno trebalo mjenjati.
 
Nijje privatno već mu proizvođaći daju motor na posudbu za vrijeme sezone i onda na kraju godine napravi video o tom modelu. Vozio je Ducatije i japance. Svi članovi MCN redakcje imaju tako jedan motor na posudbu svake sezone.
Kad si MCN onda možeš što hoćeš. :mrgreen:
 
Nijje privatno već mu proizvođaći daju motor na posudbu za vrijeme sezone i onda na kraju godine napravi video o tom modelu. Vozio je Ducatije i japance. Svi članovi MCN redakcje imaju tako jedan motor na posudbu svake sezone.

Ako me sječanje služi dobro, vozi nekakve trke privatno na S1000RR. Dakle motor je od tima ili njegov. Nije riječ o long term testu kojeg oni standardno rade.
 
To su izolirani slučajevi u kojima bi netko kupio limitiranu seriju 20-ak godina staru da bi se na njoj ozbiljnije vozio. Takve stvari kupuje nova ekipa s lovom koju negdje treba smjestiti. Čak i ako se želi voziti, osim što imaju para za ozbiljan servis, ne vidim što bi se posebno trebalo mjenjati.
20 godina stara sva ulja,antifriz, remeni, gume i gumeni dijelovi, koćnice, semerinzi, akumulator, elektronika - nije to više napravljeno da traje. I još trošak čuvanja.
 
Ako me sječanje služi dobro, vozi nekakve trke privatno na S1000RR. Dakle motor je od tima ili njegov. Nije riječ o long term testu kojeg oni standardno rade.
nez jesi pogledao video ili samo tu vidio sliku, ova vremena nije odvozio ovaj iz mcn-a koji je vozio trke na s1000rr, nego neki ex pro koji je došao za potrebe videa da iscjedi zadnju kap iz performansi
 
20 godina stara sva ulja,antifriz, remeni, gume i gumeni dijelovi, koćnice, semerinzi, akumulator, elektronika - nije to više napravljeno da traje. I još trošak čuvanja.
Nije to neki pretjerani posao, viđao sam slične situacije s rabljenim motorima. Sto tice cuvanja, ako mu cijena ne ode bar tri puta onda je dzabe krecio.😄
 
Nije to neki pretjerani posao, viđao sam slične situacije s rabljenim motorima. Sto tice cuvanja, ako mu cijena ne ode bar tri puta onda je dzabe krecio.😄
Nominalno da, ali realno indexirano to ispadne malo, a nekad i minus pa je to skupo krečenje. Govorim za motore tip Dukca ili nekih japanskih egzota, ništa prije drugog svjetskog rata,ali to je druga kategorija - tema su novi motori, male serije.

za primjer https://iconicmotorbikeauctions.com/product-category/motorbikes/ducati-desmosedici/
 
D16 cudno ali nikad nije imao vrijednost premda je trebao u tom svijetu biti Nr.1.
Zato sto je trebalo bit proizvedeno 1000..pa poslije su jos 1500 i finalna verzija bog te pito..kad je izaso reko sam da ce za par godina svaka serijska 1000 bit bolja..tako je i bilo
 
Lik je "spuštanje vilice u trokutima" shvatija predoslovno.
😂😂😂😂😂
 
Lik je "spuštanje vilice u trokutima" shvatija predoslovno.
😂😂😂😂😂

pobrkao milimetre i centimetre. Desi se, jebiga, tak je i NASA sjebala kad su dali mjere za kolicinu goriva u metrickom sustavu, a inzenjeri radili po imperial pa je otislo parsto miliona u vakum (ne vjetar, jer u svemiru nema vjetra) :mrgreen:
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Shepa
Gledam ove nove motore od svih proizvodjaca jelte pa me nekako stid sto sam i ja nekad bio motordjija. Dobro to nekad kad sam bio motordjija onda su motori, skoro svi, bili top ovo sad :ROFLMAO: