V4 is coming : )

Baš smo komentirali... Dakle ako je ovo nesto drugo osim PS-a onda je neki jebacki korak u rikverc  :palacdolje:

Strpit ćemo se neko vrijeme, dok ne dođu službene slike, još se mogu nadat da će bit bolje.  :mrgreen:
 
1103 ccm, 210 ks na 13000 rpm:

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/september/ducati-panigale-v4-engine/

https://youtu.be/vyvoauueZQc

https://youtu.be/xRNq5YT_r38
 

Attachments

  • ducati-v4-029.jpg
    ducati-v4-029.jpg
    100.8 KB · Views: 170
I još slika...
 

Attachments

  • B_ducati_panigale_v4-scoop (2).jpg
    B_ducati_panigale_v4-scoop (2).jpg
    117.7 KB · Views: 307
  • M_ducati_panigale_v4-scoop (3).jpg
    M_ducati_panigale_v4-scoop (3).jpg
    61.7 KB · Views: 280
  • M_ducati_panigale_v4-scoop (1).jpg
    M_ducati_panigale_v4-scoop (1).jpg
    123.8 KB · Views: 298
kak je lijepo sjest u fotelju i sa strane gledat kak jeleni puše godinama isti pimpek serviran od talijanske tvornice poluproizvoda

sigurno svaki ima i 4 Dormeo madraca doma :LOL:





Srki
 
Sad nas cekaju salve objasnjenja kako je V4 u biti bolji od V2 i kako je mokro ovacilo najbolja stvar...
Yeah right!

Ova zadnja linija V2 dizajnom mi nije nesto posebno bila, ali kad pogledam novog izgleda mi jako lijepo...
1198SP...srce moje place za tobom.....
 
gastajbarter said:
1103 :misli:..pa sta ce opet u SBK imat povlastice..i za 2g izlazi kao novi 1203 :mrgreen:
There will also be a 1000cc homologation special but for WSB, but that won’t go on sale until 2019 as the team won’t take the new bike for another year.
 
Doktorirali su na ovom V2,sad se upuštaju u V4 na kojem su odavna doktorirali u Hondi i Yamaha na vemaxu. Kako će tek sad Apriliji porasti renome .  (y) :021:
 
Kawah said:
Doktorirali su na ovom V2,sad se upuštaju u V4 na kojem su odavna doktorirali u Hondi i Yamaha na vemaxu. Kako će tek sad Apriliji porasti renome .  (y) :021:

u tri reda sva neukost svijeta :LOL:

Aprilijin v2 je za japance nedostižan bio i ostao, a nije ni dukati bolje ispao

v4 od honde je smijesni motokultivator, a dukac će opet usrat motku i biti smiješan prema apriliji om v4

iako, dok ima bedaka dukati će se skupo prodavati


prc milojka



Srki
 
No ,no Srki nemoj se odmah na zadnje noge dizati .Samo sam štel reći da se Dukson gura u nove vode . Nije baš toliko loš  bio Hondin VtrSp1 i 2 ,bile su tu i neke titule ,ne ? Aprilia je s Rsv4 poseban svijet u ovo vrijeme,to je neosporno .  Sigurno u Dukatiju imaju kapaciteta za pariranje u tom segmentu .  8) (y) :021:
    A za kupiti Dukca ne treba biti bedak ,samo malo više novčeka . :LOL:
 
gastajbarter said:
1103 :misli:..pa sta ce opet u SBK imat povlastice..i za 2g izlazi kao novi 1203 :mrgreen:
procitaj tekst do kraja 2019 izlazi r i on ce imati 1000 cc, a 2018 sbk vozi na v2
 
R, odn. SBK verzija će bit do 1000 ccm, za zadovoljit propozicije natjecanja.

https://www.superbikeplanet.com/ducati-releases-info-new-4-cylinder-road-machine/

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Pošto često dobivam newslettere od Ducatia evo vam malo za čitat:  www.desmosedicistradale.ducati.com/en -ww/
Ovo je za cestovnu verziju vrlo interesantno: 1103 ccm, 210 KS na 13000 o/min., 120Nm
E sad koja će bit cijena, vjerovatno oko 30000 eura! :misli: (y)
Ovako nešto slično ima Kawasaki, ali nije V4!!! :wink:
 
lipo je to sve al da je postalo pod normalno da motor kosta ko garsonjera u predgradu :huh:
za cestu nije jer ga nemos iskoristit al nesto tako skupo na stazu izvest jos lude..bar za nas smrtnike..
 
Stoner..
070e57f0d3b5b592155340e5cd3746c2.jpg


Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
Jesu li ovo stavili stabilizatore na repu da pune ne bokaje? :misli: :shock: :LOL: