vađenje prigušnica

vlais

New member
molim vaše mišljenje da li može biti štetno,i da li bi bio preglasan moj drag star 1100
izvadim li prigušnice iz orginalnog auspuha..... (y)
 
vlais said:
molim vaše mišljenje da li može biti štetno,i da li bi bio preglasan moj drag star 1100
izvadim li prigušnice iz orginalnog auspuha..... (y)

Nije isti motor, ali frisko sam se bavio tom tematikom na V2 motoru (Suzuki DL1000). Obzirom da dragstar nema FI (jel tak?), meho ti mora postimat karbove jer ce ti smjesa bit presiromasna zbog veceg protoka zraka. Ako dugo vozis na presiromasnu smjesu, mozes fino sjebat motor jer se vise grije.

Sto se buke tice, motor je bitno preglasan. Ne meni, nego susjedima i policiji  :mrgreen: Pri svakom ulasku u sela sve glave su se okretale i gledale koji to ludjak dolazi  :mrgreen: Srecom, nisam naletio na policiju a vozio sam se tako skoro 3 tjedna. Jebiga, ipak je ovo izdresiran i uredjen svijet :? Prigusnice nisu isle natrag pa sam ih odnio frendu koji ima alat i malo smo ih izbrusili tako da ih sada mogu izvaditi ili vratiti natrag bez upotrebe alata i nist ne klaparaju.

 
ne kužim kako sad poštelavanje karburatora,a
može li to i hoće li napraviti ovlašteni serviser.npr.big bike
 
Ja sam izvadio na Suzukiu 800, Marauderu. Promjenila se samo glasnoća, ništa drugo. Jer ima on još jako puno komora unutra u originalnim auspusima. Čak mi se i činilo da lakše diše. Nije bilo rupa na gasu, potrošnja je ostala ista.
 
vlais said:
ne kužim kako sad poštelavanje karburatora

Uputi se u dobar servis i ljudi ce ti sve lijepo objasniti.

a može li to i hoće li napraviti ovlašteni serviser.npr.big bike

Trebali bi, u svakom slucaju.
 
skidaj odmah, i same gassssssss, bus vidjel kak bu pucal kad pustis gas jebenooooooo, mozda bi bilo dobro da pojacas dotok benzina malo, ali malo, uostalom skines svjecicu i ako je sumnjiva onda pojacas smjesu, vec je bilo rijeci o izgeldu svjecica kad nesto nestima potrazi malo po forumu pa vidi,
same gassssssss
 
shonyo said:
Ja sam izvadio na Suzukiu 800, Marauderu. Promjenila se samo glasnoća, ništa drugo. Jer ima on još jako puno komora unutra u originalnim auspusima. Čak mi se i činilo da lakše diše. Nije bilo rupa na gasu, potrošnja je ostala ista.
Na jednoj od slika (pred nekom stambenom zgradom) na tvom marauderu su bile grane s cijevima od inoxa pa me zanima kako se motor ponašao (što se tiče buke vjerujem da je bilo hrabro upaliti motor među zgradama) i kako je išao??
 
A šta mislite na viragu 250 jel mogu izvadit prigušivać i jel ću dobit kaj na zvuku ili će oštetit mašinu?
 
ja sam na hyosongu 250 izvadio prigušnice  i zvuk je fantastičan.......vadi odmah nemoj razmišljati
kod ovoga je malo drukčije,bojim se  da će biti preglasan............
vadi odmah..............................
 
vlais said:
ja sam na hyosongu 250 izvadio prigušnice  i zvuk je fantastičan.......vadi odmah nemoj razmišljati
kod ovoga je malo drukčije,bojim se  da će biti preglasan............
vadi odmah..............................

Pa ja bi to izvadio odma samo neznam da mi ne bi otišli ventili, jer ekipa svašta prića. A kaj misliš da će se to isplatit??
 
zvonko situm said:
Na jednoj od slika (pred nekom stambenom zgradom) na tvom marauderu su bile grane s cijevima od inoxa pa me zanima kako se motor ponašao (što se tiče buke vjerujem da je bilo hrabro upaliti motor među zgradama) i kako je išao??
Iza moje zgrade!
Ti su auspusi stavljeni nakon razbijanja motora. Oduvijek sam ih i htio staviti, pa je to bila idealna prilika, jer su originali ionako otišli u nepovrat. A cijena od 4000 kuna po topu mi i nije baš bila prihvatljiva, naprema ovih za 100 eura.
Dakle... Mjenjao sam grane iz razloga jer su na novijim modelima grane bila blokada. Puno uži otvor unutra. Motor je od samog starta bio puno jači. Življi. Ubrzanje do nekih 120-125 je bilo konstantno, a onda se pojavila rupa. Imaš osjećaj ko da se voziš na jednom cilindru, i tako do cca 130, a onda opet sve normalno. Krajnja brzina skoro da se i nije promjenila. Možda za par kilometara. Buka je bila stravična. Navodno su me ljudi u Zaprešiću mrzili :whistle: Pogotovo ekipa sa autobusne stanice ujutro, jer sam uvijek iz nekog razloga spustio u nižu i gas do daske :oops: Problem se pojavio kod buke i u mojim ušima, ali samo ako sam imao integralnu kacigu na glavi. Stvarala se neka rezonanca u kacigi, i kad si negdje na otvorenoj cesti, i na jednom konstantom gasu, počneš se lagano živcirati, a tuljenje u ušima još i slijedeći dan se ne smanjuje. Na kraju sam to riješio sa dva komada cijevi, neki nazovi-prigušivači, koje mi je napravio prijatelj. Buka je postala izdržljivija. Dublji zvuk koji nije ubijao, nestala je rezonanca u kacigi, nestala je ona rupa u vožnji, i dobio sam još koji kilometar na krajnjoj brzini.

Tu sam probao na brzaka skicirat u Paintu taj prigušivač. Ovaj zapetljani dio na lijevoj strani je...
Cijev je razrezana u križ. Dva kraka (suprotna) su savita prema van ( da se drže za stijenke cijevi, kako to sve nebi plesalo) a druga dva su savita preko rupe, jedan preko drugog. Desna strana slike (ovaj konusni dio) je okrenut prema izlazu.

Uf, al sam se napisal!
 
Kad se samo sjetim :mrgreen: .Mada, ne bih imao ništ protiv da opet malo zarondamo.Bok.
 
Koko said:
Kad se samo sjetim :mrgreen: .Mada, ne bih imao ništ protiv da opet malo zarondamo.Bok.
Budemo, samo bu ipak malo tiše. Misliš da bu na BMW-u dugo serijski auspuh?
Pa znaš mene :oops:
 
vlais said:
ja sam na hyosongu 250 izvadio prigušnice  i zvuk je fantastičan.......vadi odmah nemoj razmišljati
kod ovoga je malo drukčije,bojim se  da će biti preglasan............
vadi odmah..............................

Izvadio sam prigušivače i motor radi super. Nitko ne kuži da je to 250. Motor radi bolje,a serviser mi je reko da ne treba ništa štelati po karburatoru. :D
 
meni nisu vjerovali da je 250,kad ti počne puckati ili slabije vući morat čaš promjeniti gumice koje to idu na cilindre one znaju otići....
 
vlais said:
meni nisu vjerovali da je 250,kad ti počne puckati ili slabije vući morat čaš promjeniti gumice koje to idu na cilindre one znaju otići....

A kakve gumice???
 
vlais said:
molim vaše mišljenje da li može biti štetno,i da li bi bio preglasan moj drag star 1100
izvadim li prigušnice iz orginalnog auspuha..... (y)
Ja sam na bulldogu ( ista mašina) prepravio original topove, u nutra je sistem komora i suženja koja sam isprešao van, umetnuo perforiranu cijev, blago ju "čokirao" namotao staklenom tkaninom, napunio vunom  i zavario.. jedini bed je u tome što sa svih strana zavareno, pa ću morati piliti terolitkom kada budem mjenjao vunu.. zvuk, super, nema rupe oko 2-3t okr. i tako.. bila dosadna zima pa eto...
A imam i full otvorene topove, od njih boli glava kad malo jaće stisnem, a i susjedu se alarm u garaži pali kada krenem od doma  :D
Eto par slika kao to izgleda u originalu, onaj kraj mi je najsmješniji, sa fi 45mm na fi 17mm  :?
 
vlais said:
ma ništa strašno ,dvije gumice za zrak koje idu u oba cilindra
Jel se to šališ ili ozbiljno? Gdje bi te gumice u cilindru mogle biti?? :misli: