zvonko situm said:
Na jednoj od slika (pred nekom stambenom zgradom) na tvom marauderu su bile grane s cijevima od inoxa pa me zanima kako se motor ponašao (što se tiče buke vjerujem da je bilo hrabro upaliti motor među zgradama) i kako je išao??
Iza moje zgrade!
Ti su auspusi stavljeni nakon razbijanja motora. Oduvijek sam ih i htio staviti, pa je to bila idealna prilika, jer su originali ionako otišli u nepovrat. A cijena od 4000 kuna po topu mi i nije baš bila prihvatljiva, naprema ovih za 100 eura.
Dakle... Mjenjao sam grane iz razloga jer su na novijim modelima grane bila blokada. Puno uži otvor unutra. Motor je od samog starta bio puno jači. Življi. Ubrzanje do nekih 120-125 je bilo konstantno, a onda se pojavila rupa. Imaš osjećaj ko da se voziš na jednom cilindru, i tako do cca 130, a onda opet sve normalno. Krajnja brzina skoro da se i nije promjenila. Možda za par kilometara. Buka je bila stravična. Navodno su me ljudi u Zaprešiću mrzili
Pogotovo ekipa sa autobusne stanice ujutro, jer sam uvijek iz nekog razloga spustio u nižu i gas do daske
Problem se pojavio kod buke i u mojim ušima, ali samo ako sam imao integralnu kacigu na glavi. Stvarala se neka rezonanca u kacigi, i kad si negdje na otvorenoj cesti, i na jednom konstantom gasu, počneš se lagano živcirati, a tuljenje u ušima još i slijedeći dan se ne smanjuje. Na kraju sam to riješio sa dva komada cijevi, neki nazovi-prigušivači, koje mi je napravio prijatelj. Buka je postala izdržljivija. Dublji zvuk koji nije ubijao, nestala je rezonanca u kacigi, nestala je ona rupa u vožnji, i dobio sam još koji kilometar na krajnjoj brzini.
Tu sam probao na brzaka skicirat u Paintu taj prigušivač. Ovaj zapetljani dio na lijevoj strani je...
Cijev je razrezana u križ. Dva kraka (suprotna) su savita prema van ( da se drže za stijenke cijevi, kako to sve nebi plesalo) a druga dva su savita preko rupe, jedan preko drugog. Desna strana slike (ovaj konusni dio) je okrenut prema izlazu.
Uf, al sam se napisal!