vespa GTS 300 i.e.

liberty

Well-known member
Dragi forumaši

danas je na stranici www.cyberscooter.it

objavljeno da je prezentirana vespa s navedenom motorizacijom - konkretno 293 ccm

dakle - nova era agregata piaggia koji dolaze, za koje zasad nisam našao dodatne specifikacije,

ali jedno je sigurno - ako i budu bolji i od 250 ccm, nas će kočiti politika osiguranja i razredi u koja će ista kubikaža (300) pripadati :palacdolje:
 
ma ono je bila finta
a ovo kažu da je za pravo

a da li je i 300 prejako za male kotače - po meni je,

ali će ta mašina dobro doći ostalim piaggio/gilera/aprilia modelima
 
Postojao je i neko vrijeme Leonardo 300 ... bio je u prodaji kojih 2 godine, no cini mi se to je bila verzija sa karburatorima.
 
da, ovo je nova mašina

pretpostavka da ćejoj performanse biti kao u honde SH 300 - tj. 25-30% više snage, i momenta (po meni prava mjera za skuter
 
Konačno da neko piše o onome o čemu sam ja pričao:
Dakle neće se upotrebljavati mašina MASTER 280 koja je bila napravljena prije 6 godina i nikad nije otišla u serijsku proizvodnju (najvjerojatnije zbog težine iste) već će se na postoječem QUASAR-u ugraditi širi cilindar.
(200 i 250cc imaju iste širine klipova)

Dopo aver studiato una versione da 280cc derivata dal Master 400/500, presentata da CyberScooter nel 2002 (a nostro avviso troppo pesante ed ingombrante), i tecnici Piaggio hanno giustamente puntato sull'evoluzione dell'ottimo motore Quasar, per arrivare ad una cilindrata, pare, di 293cc. Un incremento di cilindrata che porterebbe ad un leggero incremento di potenza (e velocità) massima, ma ad un più corposo aumento di coppia fin dai regimi più bassi, per rendere lo scooter ancora più godibile in ogni situazione, soprattutto in salita, nei sorpassi e/o col passeggero.
 
e sad -kažu da će ta vespa na tržištu zaživjeti na ljeto
što znači da če (sudeći kako je to bilo do sada) kasniti i ako je suditi po ugradnji novog MASTER agregata (493) u različite modele piaggio grupacije - jako će se sporo širiti u ostale modele

ja se nadam da neće biti tako, ali do sada je upravo tako bilo
 
kažu da taj motor ima snagu 15,8 kW - dakle kao i 250 ccm
a da mu je moment 22 i nešto Nm

dakle, ništa spektakularno nego praktički ko i do sada

Honda po snazi i elastičnosti sa svojom mašinom 300 ccm debelo šije piaggio
 
po meni to odma otpada - skuplja registracija, a ne nudi ništa novo/bolje od 250 cc... neznam baš  :misli:
 
Ak ce pasati klip i cilindar na QUASAR 250, eto ti dobar tuning za skuter, a cisto sumnjam da bi to onda bilo isto.  8)
 
evo te mašine i u nexusu

http://www.cyberscooter.it/sx/news08c.htm

kažu - manje snage nego 250 (zanemarivo), veći okretni moment (15%), možda veća težina (ni oni nisu sigurni)

 
gusta said:
Ak ce pasati klip i cilindar na QUASAR 250, eto ti dobar tuning za skuter, a cisto sumnjam da bi to onda bilo isto.  8)

O tome sam i ja razmisljao...bilo bi odlično  :mrgreen:
 
danas prvi put sjeo na GTS (istina ne ovu 300) i malo sam razočaran - kvaliteta izrade je neupitna,ali položaj suvozača je koma - mora staviti noge daleko ispred i češkati me po listovima
plus - definitivno me plaše ti kotači od 12 cola....a da ne govorim o osjetljivosti lima na oštećenja

možda u vožnji ostavlja drugi dojam - ali .... ovako mi i nije nešto
 
slažem se
a nedaj bože da ju počneš personalizirati svom opcionalnom opremom - pa možeš na nju potrošiti malo bogatstvo
i onda ti se neko kilavo dijete zabije s bmx-icom u bubreg pa moraš k limaru