VFR/VTR generalni topic

Rc 60 sta je ova zadnja,uklonjene navodne boljke koje su imale prije,iako ih ja nisam primjetio
 
moj komentar je išao na hondine inženjere koji godinama razvijaju motor..
honda generalno radi dobre motore, ali su imali i imaju hrpu promašenih modela koji se prodaju samo zbog honditisa, ako izuzmemo R segment u koji su uvijek ulagali puno, s većinom cestovnih modela već godinama nazaduju i tehnologijom i izgledom, a vfr750/800 je tu jedan od najboljih primjera, sreća za njih pa još uvijek nije pronađen lijek za honditis :mrgreen:
Ok, ne razvijaju ga godinama, ne znaju šta rade i hitno im trebaju stručnjaci sa Balkana da im pokažu smjernice kako da unaprijede svoj brand :):)
 
  • Haha
Reactions: JosipS
Ma nemas problema ako kupujes hondu,ja sam imo kratki izlet medju sintesajzere,i brzo se vratio u bezbriznost i dosadu!
 
  • Haha
Reactions: StickyFingers
Ok, ne razvijaju ga godinama, ne znaju šta rade i hitno im trebaju stručnjaci sa Balkana da im pokažu smjernice kako da unaprijede svoj brand :):)
trenutno imam doma 2 honda automobila i 1 motor (u jednom trenutku sam imao i 3), promijenio ih još xy..ne pišem nešto jer sam pročitao na forumu ili čuo u kafani

vfr je bio motor 80.-ih i 90.-ih, nakon toga ide unazad, malo tko uopće zna da postoji i aktualni vfr koliko ih se prodalo, čak i honditisu unatoč :mrgreen: slična stvar je i s 600 modelima (F/RR/hornet), sada 650, a to su im najprodavaniji motori, nekad je horneta i efica bilo ko dreka po cesti, a danas ih kupuju samo auto škole i tu i tamo koji fanatik
 
Ma sa svima je isti k.... mislim da je kod nas presudna stvar ta jebena lova i kult ličnosti... kolko god svi tvrde da nisu komunjare...

Globalno tržište se promjenilo, tvrtke su se prilagodile, mi smo ostali isti, zato se neki tipovi motora jako malo ili uopće ne prodaju... još jedna stvar je da trenutno u rangu od 80-150 hiljada kuna ti se ne sijeku 3 klase ljudi različitih platežnih moći, nego je samo jedan...

A ovo kaj se inovacija tiče, ne bih se složio, možda, i to tanko možda ako pogledaš neki određeni segment (R-ovi npr.), kaj se ostatka tiče, nove generacije dvocilindraša su puno motora i tehnologije za okej para, a to je šta danas pali, razumna cijena, razumne performanse, smiren izgled... Prošlo je vrijeme žustre borbe RR-ova ranih 2000-ih... I naravno, ne možete očekivat da svake godine jedan proizvođač izbaci 3 nova modela u 3 totalno različite klase... čak ni svake 2 godine...

Ovo kaj Ducati zadnjih par godina prodaje fore s "novim" modelima, a u biti naprave sitna poboljšanja ili ubace nešto šta tržište želi je ista fora koju su nam japanci prodavali istih onih 2000-ih, samo, tad je dovoljno bilo napisat "redizajnirani zamašnjak i 2 konja više"...
 
trenutno imam doma 2 honda automobila i 1 motor (u jednom trenutku sam imao i 3), promijenio ih još xy..ne pišem nešto jer sam pročitao na forumu ili čuo u kafani

vfr je bio motor 80.-ih i 90.-ih, nakon toga ide unazad, malo tko uopće zna da postoji i aktualni vfr koliko ih se prodalo, čak i honditisu unatoč :mrgreen: slična stvar je i s 600 modelima (F/RR/hornet), sada 650, a to su im najprodavaniji motori, nekad je horneta i efica bilo ko dreka po cesti, a danas ih kupuju samo auto škole i tu i tamo koji fanatik

Da, sve su se raspisali stranim forumina, moto stranicama i vlogovima da je VFR nazadova od 90-ih do danas (u kojem to segmentu?).
Model 2014 je toliko dobar da ne znam šta mu više dodat, osim neotrebne konfekcijske elektronike tipa TFT-a, Bluetootha, tempomata, led žmigavaca i ostalih nepotrebnih pizdarija.
I dalje sam mišljenja da se Honda mora posavjetovat sa stručnjacima sa Balkana oko unapređenja svojih brandova, jer smo daleko poznati po redovitom servisnom održavanju vozila, a najčešće smo svakom vozilu zadnja ruka ;) pa da izvuku neke pouke.
 
to što ima manje konja, slabije kočnice i ovjes nego pred 20 godina i što izgleda ko da su je dizajnirali i sklapali kinezi, sasvim nebitno, bitno da se tijekom vožnje mogu slike aploudati direktača na instagram 🥳
ništ čudno što su ih prodali 22 u cijelom svijetu, kad su očito promašili ciljanu publiku..
 
vfr je bio motor
to što ima manje konja, slabije kočnice i ovjes nego pred 20 godina i što izgleda ko da su je dizajnirali i sklapali kinezi, sasvim nebitno, bitno da se tijekom vožnje mogu slike aploudati direktača na instagram 🥳
ništ čudno što su ih prodali 22 u cijelom svijetu, kad su očito promašili ciljanu publiku..
Mislim da je ipak vrhunac dizajna i ljepote to na cemu sjedis na avataru😂
 
to što ima manje konja, slabije kočnice i ovjes nego pred 20 godina i što izgleda ko da su je dizajnirali i sklapali kinezi, sasvim nebitno, bitno da se tijekom vožnje mogu slike aploudati direktača na instagram 🥳
ništ čudno što su ih prodali 22 u cijelom svijetu, kad su očito promašili ciljanu publiku..
Da, ima 2 KS manje (i to ti je argument😂). Inače sve priko 110 KS joj ne triba.
Kažeš slabe kočnice u VFR-a???? Dizajn ko da su je sklapali kinezi???? Odlični su ti argumenti 👏👏Sad znam da je nisi vozija, a možda ni vidija :):)
 
Slabe kocnice?ha ha ha,na mom rc 60 su takve da bi ih prebacio na svaki buduci motor ili auto
 
Da, ima 2 KS manje (i to ti je argument😂). Inače sve priko 110 KS joj ne triba.
Kažeš slabe kočnice u VFR-a???? Dizajn ko da su je sklapali kinezi???? Odlični su ti argumenti 👏👏Sad znam da je nisi vozija, a možda ni vidija :):)
jebe se tebi za vozne karakteristike dok ima bluetooth, tft ekran, instagram i tinder..
nisan vozia taj jedan jedini u hr nit iman namjere, ali san zato vozia vfr 750, 800, 1200, stari vf i sve vtr-ke pa ono, eto, već ovaj 1200 je korak nazad, xx je bio bolji motor ako gledamo sličnu klasu motora
 
jebe se tebi za vozne karakteristike dok ima bluetooth, tft ekran, instagram i tinder..
nisan vozia taj jedan jedini u hr nit iman namjere, ali san zato vozia vfr 750, 800, 1200, stari vf i sve vtr-ke pa ono, eto, već ovaj 1200 je korak nazad, xx je bio bolji motor ako gledamo sličnu klasu motora
Prijatelju, upravo ja rekoh da su TFT, bluetooth, tempomat, led žmigavac nepotrebne. A da su vozne karakteristike ono šta VFR-a čini pravim strojem i da mu ništa više od onoga šta ima ne triba ni dodat ni oduzet. Jednostavno je tolikim nizom godina proizvodnje doveden do kraja.
E sad hoće li Honda zbog prodaje ubacat sve te nepotrebne dječje radosti, ne znam. Vjerovatno hoće i prodavat će se ko lud. Za mene nepotrebno.
 
Novu vfr je malo na izgled zastario i cijeli taj koncept takvog tipa motora.Glavni rival koj je bi kawac sx i ostvario je bolje rezultate prodaje Jbg izgleda moćnije ,sad o voznim karakreristikama nebi!
 
Novu vfr je malo na izgled zastario i cijeli taj koncept takvog tipa motora.Glavni rival koj je bi kawac sx i ostvario je bolje rezultate prodaje Jbg izgleda moćnije ,sad o voznim karakreristikama nebi!
Točno. Taj novi je od 2014.
Istina, Kawa konfekcijom bere plodove.
 
Ima li lipse :love:
E4F9ABCE-7F4D-4AF4-95C6-5FD629DD9215.jpeg