črnomerec
Well-known member
Cbf600,vfr800,crossrunner800x,crossrunnerr800x x2,od kvarova nista,osim žaruljice dvijea jel se može znat sa kojim hondama i koliko je svaka prošla, ili je to jedna honda 250000km
Cbf600,vfr800,crossrunner800x,crossrunnerr800x x2,od kvarova nista,osim žaruljice dvijea jel se može znat sa kojim hondama i koliko je svaka prošla, ili je to jedna honda 250000km
svi su kod tebe kupljeni novi ili si polovne kupil pa s njima napravil cca 60000kmCbf600,vfr800,crossrunner800x,crossrunnerr800x x2,od kvarova nista,osim žaruljice dvije
Ok, ne razvijaju ga godinama, ne znaju šta rade i hitno im trebaju stručnjaci sa Balkana da im pokažu smjernice kako da unaprijede svoj brandmoj komentar je išao na hondine inženjere koji godinama razvijaju motor..
honda generalno radi dobre motore, ali su imali i imaju hrpu promašenih modela koji se prodaju samo zbog honditisa, ako izuzmemo R segment u koji su uvijek ulagali puno, s većinom cestovnih modela već godinama nazaduju i tehnologijom i izgledom, a vfr750/800 je tu jedan od najboljih primjera, sreća za njih pa još uvijek nije pronađen lijek za honditis
trenutno imam doma 2 honda automobila i 1 motor (u jednom trenutku sam imao i 3), promijenio ih još xy..ne pišem nešto jer sam pročitao na forumu ili čuo u kafaniOk, ne razvijaju ga godinama, ne znaju šta rade i hitno im trebaju stručnjaci sa Balkana da im pokažu smjernice kako da unaprijede svoj brand
trenutno imam doma 2 honda automobila i 1 motor (u jednom trenutku sam imao i 3), promijenio ih još xy..ne pišem nešto jer sam pročitao na forumu ili čuo u kafani
vfr je bio motor 80.-ih i 90.-ih, nakon toga ide unazad, malo tko uopće zna da postoji i aktualni vfr koliko ih se prodalo, čak i honditisu unatoč slična stvar je i s 600 modelima (F/RR/hornet), sada 650, a to su im najprodavaniji motori, nekad je horneta i efica bilo ko dreka po cesti, a danas ih kupuju samo auto škole i tu i tamo koji fanatik
Mislim da je ipak vrhunac dizajna i ljepote to na cemu sjedis na avataru😂to što ima manje konja, slabije kočnice i ovjes nego pred 20 godina i što izgleda ko da su je dizajnirali i sklapali kinezi, sasvim nebitno, bitno da se tijekom vožnje mogu slike aploudati direktača na instagram 🥳
ništ čudno što su ih prodali 22 u cijelom svijetu, kad su očito promašili ciljanu publiku..
Da, ima 2 KS manje (i to ti je argument😂). Inače sve priko 110 KS joj ne triba.to što ima manje konja, slabije kočnice i ovjes nego pred 20 godina i što izgleda ko da su je dizajnirali i sklapali kinezi, sasvim nebitno, bitno da se tijekom vožnje mogu slike aploudati direktača na instagram 🥳
ništ čudno što su ih prodali 22 u cijelom svijetu, kad su očito promašili ciljanu publiku..
Ipak je "dizajn ko da su VFR-a sklapali kinezi" vrh svega što pročitah do sada o motorima i šire...Slabe kocnice?ha ha ha,na mom rc 60 su takve da bi ih prebacio na svaki buduci motor ili auto
jebe se tebi za vozne karakteristike dok ima bluetooth, tft ekran, instagram i tinder..Da, ima 2 KS manje (i to ti je argument😂). Inače sve priko 110 KS joj ne triba.
Kažeš slabe kočnice u VFR-a???? Dizajn ko da su je sklapali kinezi???? Odlični su ti argumenti 👏👏Sad znam da je nisi vozija, a možda ni vidija
Prijatelju, upravo ja rekoh da su TFT, bluetooth, tempomat, led žmigavac nepotrebne. A da su vozne karakteristike ono šta VFR-a čini pravim strojem i da mu ništa više od onoga šta ima ne triba ni dodat ni oduzet. Jednostavno je tolikim nizom godina proizvodnje doveden do kraja.jebe se tebi za vozne karakteristike dok ima bluetooth, tft ekran, instagram i tinder..
nisan vozia taj jedan jedini u hr nit iman namjere, ali san zato vozia vfr 750, 800, 1200, stari vf i sve vtr-ke pa ono, eto, već ovaj 1200 je korak nazad, xx je bio bolji motor ako gledamo sličnu klasu motora
Točno. Taj novi je od 2014.Novu vfr je malo na izgled zastario i cijeli taj koncept takvog tipa motora.Glavni rival koj je bi kawac sx i ostvario je bolje rezultate prodaje Jbg izgleda moćnije ,sad o voznim karakreristikama nebi!