VFR/VTR generalni topic

ne mogu se načuditi da se od bemwejca do tebe toliko zapustio..

A jbg... tri - cetiri godine, par vlasnika i vidis...

makar jos je to i dobro... nista vitalno nisu sjebali pa je to vec plus ;)
 
  • Like
Reactions: Tibor
ma super je to, ali šta kaže tibor, sitnice..
ono kad mijenjaš pločice, pa očisti kliješta i vide barem, da ne kažem klipiće..
 
ovaj model bi bilo steta ne spasit... ta vtr meni izgleda dobro jedino u original stanju... sve ostale preinake taj motor ne trpi... nikakve dide mide, zamjenske gluposti od repa , zmigavaca i ostalih govana

Pa smo se potrudili da to bude kako treba...
A di su harris gripovi? :mrgreen:
 
ne mogu se načuditi da se od bemwejca do tebe toliko zapustio..
po meni tu ništa nije sporno osim ovog rezanja original nosača tablice na takvom motoru, to je debilno, imao sam isti problem nedavno na jednoj staroj olupini i taj dio nabaviti je nemoguće, a svaki taj stariji motor izgleda seljački bez toga, ali to i dalje ne znači da je motor zapušten, nego su jednostavno vlasnici bili seljaci kak je baja talijan

tko kod nas (ili bilo gdje drugdje na svijetu) ide raskopavati đekove i čistiti kontakte dok motor normalno šljaka, ili mijenjati semeringe koji nisu proslinili, ili prati nutarnji dio blatobrana (a znaš da će nakon prve iduće vožnje ponovo biti izasran), ili reparirati kliješta na motoru koji koči dobro..
 
  • Like
Reactions: diesel power
Pred nesto manje od 10 godina sam u puli vidio tu vtr kad je bila kod bemvejca, znam da je bila toliko top da mi za oko zapela jedino jedna nitna na auspuhu koja je bila labava i lagano vibrirala kad motor radi 😂
 
  • Like
Reactions: karadolo46
Jeben poso.:cool:

Ja ne znam sta je sa tom Hondom i njiihovim instalacijama, al sve oksidiraju ko da su na dnu mora bile. Katastrofa. (n)

Najgori dio svake Honde je struja.

Ja mislim da je problem kina kao zemlja porijekla instalacija, ne vidim niti jedan drugi valjani razlog, a doslovno na svim hondama isti problemi(n)
 
Cool VTR, steta ako ispadne s kolicinom restauracije skuplja nego da je kupljena za 'puno previse' '12..
Zanimljivo za porijeklo struje, steta da je Honda u kvaliteti zaronila dobavom od tamo..

Btw. Bratic u NZ je '98 imao ovakvu VFR 400, i takvu sam vidio '17 u Rakovom Potoku na MX.
Pardon karadolo46, hvala na ispravci! ;)
 

Attachments

  • 1611936720766.png
    1611936720766.png
    1.1 MB · Views: 41
Last edited:
Cool VFR, steta ako ispadne s kolicinom restauracije skuplja nego da je kupljena za 'puno previse' '12..

nije VFR neg VTR :rolleyes: :mrgreen:

puno previse je tad bilo cca 7000 € tako da sad uz kupnju i restauraciju sam jos skoro 20 000 kn u plusu ;)
 
Motor je u principu bio što bi se reklo na hrpi i velika većina dijelova original i to je bila izvrsna baza za ovakav projekt - koji nije do kraja gotov jer moramo još par sitnica sredit tipa ugradit original stražnju bravicu za otvaranje sica koja je kupljena i čeka montažu i takvih još detalja, ali to je u principu to... kao što je Luka i napisao takav motor ne trpi nikakve prerade i seljačiju, on mora biti u originalu zato je i bilo bitno složiti taj rep tj undertail koji su iskasapili do neprepoznatljivosti i falilo ga je užasno puno, ECU je bio pričvršćen duck tape-om, releji nabacani jer su im original nosači bili otpiljeni, hrpa žica, kažem žao mi je što taj dio posla nisam više fotkao jer je to stvarno bilo koma, prvenstveno za početak dobiti pravi kut jer se odrezani dijelovi nisu imali kako spojiti... to sam jednostavno radio iz nule na način da sam kupio kutiju od PP plastike (jer undertail nije ABS ko oklopi) izrezao ju i onda vario, nadoštukavao, obrađivao prema izvornom izgledu usput i dosta ojačao da izdrži vibracije u vožnji jer sam, rekao bih 40% undertaila radio iz nule... taj dio posla je stvarno bio na rubu za izgubit živce, ali rekao sam da budem napravio i jbg nisam mogao pogaziti riječ :mrgreen: kad je sve bilo gotovo tj kad sam prvi put montirao taj undertail i sklopio motor to je bilo to... vidjeti motor u kompletu takvog kakav je izašao iz tvornice je bilo izuzetno zadovoljavajuće meni koji sam to radio, a mogu misliti kako je bilo Luki koji je to sve strpljivo čekao... ali takav posao se nemože požurivati... a bome nije ni jeftin:mrgreen:

Najgore od svega taj original undertail uopće nije trebalo piliti da bi se ugradilo to aftermarket govno od stakloplastike, ali majstorima je to očito bilo brže i jednostavnije i jbg otpilili su sve šta su mislili da im smeta i na taj način skoro nepovratno uništili motor u njegovom izvornom obliku

Evo kako je to izgledalo na početku

IMG_20200511_230228.jpg


ECU je visio na duck tape-u

IMG_20200511_230236.jpg


releji pobacani

IMG_20200513_172408.jpg


IMG_20200519_205435.jpg


prvi put da sam uspio spojiti dva dijela i dobiti pravi kut... drži se sve na ovim malim površinama kod palca

IMG_20200730_154833.jpg


ugrubo izrezan oblik od PP koji je falio - takve i slične komade sam onda zavarivao i oblikovao prema slici originala

IMG_20200816_202437.jpg


IMG_20200817_210403.jpg


dodavanje dijelova koji su bili uništeni izrađenih prema šabloni

IMG_20200817_222417.jpg


IMG_20200817_223056.jpg


prvi puta da je sve sjelo na svoje mjesto i da se nije raspalo :mrgreen:

releji su tamo gdje i trebaju biti, to sam isto sve iz nule radio, sve je ojačano i armirano zbog vibracija, ECU je isto na svom mjestu u uležištenju koje sam napravio prema slici originala... nakon toga sam još izradio i gornji poklopac ECU-a koji ga fiksira na mjestu i u principu to je skoro pa gotovo, nakon ove fotke je trebalo još par detalja, sve zagladiti i gas:mrgreen:

IMG_20200823_221445.jpg
 
E za ovo zadnje respect na najjače,tu već ne bi imel živaca za odraditi kak spada.Kaj baš nigdje nije bilo tog komada za nabaviti .,interneti,ebayi,kleinezeitungi vu Švabiji. :cool: 👍🍷
 
  • Like
Reactions: e39
E za ovo zadnje respect na najjače,tu već ne bi imel živaca za odraditi kak spada.Kaj baš nigdje nije bilo tog komada za nabaviti .,interneti,ebayi,kleinezeitungi vu Švabiji. :cool: 👍🍷

nemos vjerovat al bar 6 mjeseci smo sve zivo gledali i nigdi ga nismo uspili iskopat...
 
Reko je slicno i Gajs da valjda nigdi na kugli zemaljskoj nije bilo tog komada nek se mi zajebavamo sa slaganjem :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Tibor
to je za većinu tih starih krama komad koji je najteže nabaviti, original undertail, original vizir i original žmigavci