VFR/VTR generalni topic

gastajbarter said:
Sve normalno za taj motor..rjesaji se te kalaje dok jos ima honditisa :mrgreen:

A htio sam motor na kojem mogu napraviti bar 100 kilometara a da me ne boli svaki misic, taj motor je trebalo da lici na R da ima solidne performanse da bude sve po malo ( tesko mi je sici sa sa desetke koja je lud i brz motor na nesto full putno) tako da mi se vfr ucinio kao dobar izbor (pogotovo jer sam ga nasao za cijenu koja je meni odgovarala). 

Nadam se da nisam napravio gresku

A sto se honditisa tice....toga ce uvijek biti....sutra je mogu prodati...vec imam zainteresiranih :D
 
Otvori joj onu klapnu na usisu da bude konstantno otvorena ,pogledaj tj sinhroniziraj tijela usisa,podigni malo ler gas.Dosta udoban motor a i ide kad ga nalozis,ovjes je dosta mekan zadnji amortizer  postelaj prema sebi u vilice ulij malo gušće ulje.Ispod 3000 se vozi dobro ,u nedjelju smo se vozili po serpentinama bez nekih p rt oblema i dvoje na motoru.Ulje obavezno mijenjaj na 6000 na to je jjako osjetljiva.Spremi se na mjenjanje gornjeg spanera lanca ,pocme kuckati na ccca 40000 km
 
Testiram nosivost dizalice s najtezom kravom koju imam!
 

Attachments

  • vtr.jpg
    vtr.jpg
    721.7 KB · Views: 185
Tad sam mjenjao gornji natezač faznog lanca ,pa sam bacio jači servis .
 
Otvori joj onu klapnu na usisu da bude konstantno otvorena ,pogledaj tj sinhroniziraj tijela usisa,podigni malo ler gas.Dosta udoban motor a i ide kad ga nalozis,ovjes je dosta mekan zadnji amortizer postelaj prema sebi u vilice ulij malo gušće ulje.Ispod 3000 se vozi dobro ,u nedjelju smo se vozili po serpentinama bez nekih p rt oblema i dvoje na motoru.Ulje obavezno mijenjaj na 6000 na to je jjako osjetljiva.Spremi se na mjenjanje gornjeg spanera lanca ,pocme kuckati na ccca 40000 km


Odradio sve ovo, ali nije pomoglo.

Motor radi dobro dok se ne zagrije na radnu temperaturu tj do nekih 70 stupnjeva od prilike, nakon toga postaje skoro nevozljiv, ispod 4000 okretaja nece da radi kako treba.
Ako stanem ler varira po 500 okretaja gore dole, kad hocu da krenem moram zavrtiti preko 4000 inace trokira tusi se gasi se trza, ako u voznji padne ispod 4000 nema sanse izaci u vise okretaje bez saltanja u nizu brzinu a ni voziti se u niskim okretajima jer kao da radi na 2 klipa u najmanju ruku.
I jos jednom da napomenem da se to desava kad je motor iznad 70 stupnjeva zagrijan, i sto visa temp motora to je stanje losije.

ima li ko kakvu ideju?

Hvala
 
Ako je prije 2006 imas na desnoj strain utikac ispod plastike koja je nevezana za masku idpod volana.To sluxi za diagnosticu
KAD PRESPOJIS taj utikac brojis blicanje lampice FI .pokusat cu ptonaci video
 
Pokusaj ,inace spojevi i konektori na njima znaju oksidirati pog I edaj ih malo. Isto tako spojeve na bobinama.Imas senzore tlaka zraka I cc o pronadi manual u njemu ims sve vrijednosti I otpore pa se malo poigraj