VFR/VTR generalni topic

Pitanje: uskoro ću morati raditi servis (godišnji) na motoru, koje ulje u VFR 1000 F staviti?
Nisam siguran radi li se o VF1000F ili VTR1000, ali u svakom slučaju... 10W-40 bi trebalo za oba dva ak se ne varam... za starog interceptora je postojalo neko baš Hondino ulje, u koje se neki stari znalci kunu, da li se još proizvodi/prodaje, ne znam...
 
Nisam siguran radi li se o VF1000F ili VTR1000, ali u svakom slučaju... 10W-40 bi trebalo za oba dva ak se ne varam... za starog interceptora je postojalo neko baš Hondino ulje, u koje se neki stari znalci kunu, da li se još proizvodi/prodaje, ne znam...
Radi se o Hondi VFR 1200 FD 2010.g. ... uzeo sam ju prošle godine tak da mi je ovo prvi servis na njoj...
 
Potaknut jednom drugom temom stavit ću malo teksta i fotografija o jednoj VTR1000 SP1 u vlasništvu jednog našeg istaknutog foRRumaša :mrgreen:

Dakle taj model je naš forumaš dosta dugo tražio, obojica smo proveli sate ispijajući cedevitu pored majke svih cesta (D8 op.a.) lamentirajući o tome kako kupiti što bolji primjerak za što manje para, i kako to obično biva u životu želja se našem forumašu ostvarila i svanuo je dan kada smo otišli putem adrese u oglasu, pregledali i kupili dotični motocikl uz zaključak da je u zavidno dobrom stanju. Kako je to već bilo u kasno ljeto pao je dogovor da ju naš forumaš i moj prijatelj vozi do zime kada će ju dovesti k meni na redovan i van redovan servis da sredimo sve ono što smo vidjeli kada smo ju kupili, a ispostavit će se kako to obično i biva da će biti potrebno odraditi i dosta stvari koje nismo ni planirali.

Pa krenimo sa slikopisima:mrgreen:
Na prvi pogled motor izgleda sasvim korektno, mnogo je vlasnika u HR koji bi ju tako i ostavili i prodali dalje, ali Luka nije klošar, drži do svih svojih vozila, pogotovo motora pa smo krenuli u operaciju, tj ja sam operirao, a on je financirao:mrgreen:

IMG_20200217_194256.jpg


Počeo sam sa vilicama, mnogi kažu ma netreba ih radit dok ne procure, na što svakako imaju pravo, ali to definitivno nije ni blizu PS-u, a i voze se na vilicama u ovakvom stanju...

IMG_20200227_193113.jpg


IMG_20200227_213029.jpg


IMG_20200227_213054.jpg


Sve puca od čistoće... mirise fotografije nemogu prenjeti ali su svakako u najmanju ruku zanimljivi:mrgreen:

Ajmo dalje na klizače, to isto ljudi obično kažu da netreba mijenjati... "promijeni mi samo ulje je česta rečenica"...

Usporedba stari / novi

IMG_20200302_212048.jpg


IMG_20200302_212138.jpg


Usporedba prije čišćenja / poslije čišćenja... kažu da je vrag u detaljima, neznam jeli to istina jer ga nisam upoznao, ali toga se držim.

IMG_20200302_201819.jpg


IMG_20200302_202143.jpg


Jedna izuzetno atraktivna fotografija rastavljene vilice koja čeka sastavljanje

IMG_20200227_213014.jpg


Ljudi stavljaju svakakve semeringe i dijelove, Luka fala Bogu sluša kad mu kažeš samo original!

IMG_20200302_201448.jpg


Vilice gotove, idemo dalje za iste pare...
 
Nastavak slijedi, na redu je kočioni sustav... opet neki bzvz preskupi OEM dijelovi, kome to treba dobri su i zamjenski, ali i Luka i ja smo pacijenti pa kad je bal...

IMG_20200304_210931.jpg


IMG_20200517_191001.jpg


Rastavljena kočiona pumpa

IMG_20200324_210220.jpg


Krasno stanje kočione pumpe, ali dobro je to, štaš mjenjat dok koči kažu ljudi...

IMG_20200324_204708.jpg


IMG_20200324_205700.jpg


IMG_20200326_153237.jpg


Opet vrag i detalji... uzmeš si vremena pa očistiš, ispoliraš...

IMG_20200326_160033.jpg


Usporedba stari dijelovi i gore novi set za reparaciju pumpe... razlika minimalna, štaš mijenjat dok ne procuri...

IMG_20200326_154042.jpg
 
Shematski prikaz rastavljenih čeljusti sa pripadajućim novim dijelovima

IMG_20200328_150616.jpg


Očišćeni ispolirani pinovi po kojima klize pločice

IMG_20200328_165706.jpg


Očišćeni i ispolirani kočioni klipići

IMG_20200517_192454.jpg


Šuplji vijak before...

IMG_20200517_194936.jpg


Šuplji vijak after

IMG_20200517_195540.jpg


Ajnlihter u stanju nakon rastavljanja

IMG_20200517_204913.jpg


Sređen konusni dosjed, očišćen i ispoliran

IMG_20200517_205026.jpg
 
Vrag je u detaljima dio treći...

IMG_20200423_163356.jpg


IMG_20200426_214150.jpg


Samo najbolje, samo OEM

IMG_20200519_194801.jpg


Ovo su neke sitnice koje nisam mogao gledat da ostanu takve...

IMG_20200426_181704.jpg


IMG_20200426_184214.jpg


Na original uteg je netko stavio ovaj čobanski pevex vijak... to je moralo dole, prekopao kutiju na kojoj mi piše original honda vijci i voala - period correct factory spec

IMG_20200424_174404.jpg


IMG_20200424_174415.jpg


IMG_20200424_174713.jpg
 
Čobani koji su prije radili po motoru su neke stvari sfušali, onda još i pretegnuli neke vijke koji nisu bili odgovarajući i rezultat je bio puknuti original oklop.
Kako Luka i ja mrzimo kineske oklope i volimo samo original jedina opcija je bila uredit original prva ugradnja oklop i to na način dase zadrže original naljepnice i da se ne lakira cijeli bok... zajeban i prtljav posao pogotovo jer je falio jedan dio, ali kaže vlasnik da nisam loše složio...

IMG_20200426_185355.jpg


IMG_20200426_200503.jpg


IMG_20200615_000300.jpg


Ušpricano i ispolirano

IMG_20200620_130413.jpg
 
Muke po hondinim instalacijama, svi đekovi su rastavljeni, očišćeni i kako to već ide, odrađeno je sve ono što prosjećnom balkanskom vozaču motocikla netreba jer je dobro ovako kako je...

IMG_20200315_160410.jpg


IMG_20200729_205633.jpg


IMG_20200729_205642.jpg


IMG_20200729_205733.jpg


IMG_20200729_205833.jpg


IMG_20200729_210204.jpg


IMG_20200729_210213.jpg


IMG_20200729_210848.jpg


IMG_20200729_210911.jpg


IMG_20200729_210917.jpg
 
Kad već radimo šta nebi malo i topove sredili, bili su dobri, al jbg...

IMG_20200825_192704.jpg


IMG_20200825_210402.jpg


IMG_20200825_205418.jpg


IMG_20200825_205421.jpg


Nakon što im pružiš malo ljubavi izgledaju zeru bolje

IMG_20200825_210049.jpg


IMG_20200825_210053.jpg


IMG_20200825_210058.jpg


Lijevo na fotografiji top koji je nevoljen i ostavljen od mame i tate, desno top koji neko voli i pruža mu topli dom s tri obroka dnevno i hespo madracem

IMG_20200825_215259.jpg
 
Čišćenje oklopa s unutarnje strane jer... zašto ne!

IMG_20200827_201746.jpg


IMG_20200827_205030.jpg


IMG_20200828_182710.jpg


IMG_20200828_183118.jpg


IMG_20200828_183124.jpg


IMG_20200828_183129.jpg


I tu ću sad stat... bilo je još dosta posla, pogotovo oko original undertaila koji je netko iskasapio, Luka je imao želju vratiti motor u original stanje, original undertail se više nemože kupiti nov jer je OOP, a polovnih cijelih nema za lijek pa sam mu obećao da ću srediti taj rep makar mi bilo zadnje što je skoro i bilo ali je ipak na kraju tvrdoglaviji pobijedio... stavili smo OEM žmigavce sa SP2 jer su ovi sa SP1 isto teško dobavljivi i ružni dozlaboga, a ovako je ipak motor zadržao tvornički izgled, gripovi na volanima su stavljeni original i tako... uglavnom dosta ne jeftinog posla da bi se motocikl koji je i na prvu izgledao ok doveo u reprezentativno stanje.

Srdačan pozdrav iza kraj jedna noćna fotografija gotovog proizvoda.

IMG_20200828_231342.jpg
 
Jeben poso.:cool:

Ja ne znam sta je sa tom Hondom i njiihovim instalacijama, al sve oksidiraju ko da su na dnu mora bile. Katastrofa. (n)

Najgori dio svake Honde je struja.
 
Dobar dio moto populacije za ovo jednostavno nema predispozicije.Tu prvenstveno spada pedantnost,a ovaj rad na Veteeru to svakako je.Drugo ,prostor u kojemu je toplo i ugodno za raditi.Svaka čast Tibor,treba to odraditi ,rezultat je vidljiv.A o nemaru vlasnika koji zapuste motor i sve oko njega je neka druga priča,nedostatak novaca ,vremena i volje dovode do toga da se jedva skrpa za neki motor,a održavanje nije jeftin sport.O cijeni neću ,to košta i mora se platiti,osim ak nije u pitanju altruizam. 👍 👍 :cool: 🍸
 
  • Like
Reactions: Fronius