Virtual Reality

burnout

Active member
Imam pitanje za one koji već imaju neko iskustvo s motorima ali i sa simulacijama vožnji , da li im je ikad bilo u koristi u vožnji (stvranoj) to da su vozili virtualne vožnje?
Meni osobno puno. Nekoliko puta sam se izvuko a samo zato što sam recimo slično ili isto takvo probao odnosno doživio u nekoj simulaciji.
POZDRAV!!!
 
Pa možda neke stvari i možeš prenijet iz simulacija na cestu, dosta vozača motogp-a, formule i rallya to rade, al uglavnom radi poboljšanja idealnih putanja prolaska kroz zavoje...
Ali kak recimo možeš odredit doziranje kočenja na joysticku i na pravom motoru, pogotovo što na cesti ima još nekioliko drugih faktora kojih u igricama nema, kao npr. kvaliteta asfalta, šoder na cesti, oduzimanje prednosti iz sporedne ulice itd....
 
meni su te igre totalni bullshit, najvise me hebe kaj mi je horizont kontra nego u stvarnosti kad prolazis zavoj
 
:| vozim 22 g. (računam samo preko 500 ccm) i nisam u stanju preći jedan krug na Moto Gp 2 igrici....znači da mi vožnja ne pomaže za igricu a time ne vjerujem ni obrnuto....sve si mislim kako mogu tipkovnicu i stolicu zamjeniti s guvernalom????
 
Prosto je nemoguce zamijeniti tipkovnicu sa guvernalom...
I kao sto Niksa rece u stvarnosti imas ˝samo jedan˝ zivot...
Jedina praksa su predjeni kilometri i iskustva :roll:
P.S.:ni meni moto gp neide...ali zato postoji 'STVARNOST' :mrgreen:
 
speed attack said:
meni su te igre totalni bullshit, najvise me hebe kaj mi je horizont kontra nego u stvarnosti kad prolazis zavoj

sorry, ali nikako ne kužim šta želiš reći time? kako kontra?
 
2 bruno-e pa probaj i legni u zavoj pa ces vidit
bar ja u zavoju glavu okrenem kontra tak da mi je horizont skoro u vagi. a ne na motoGP legnes u zavoj i sve ode u *urac opticki
 
speed attack said:
2 bruno-e pa probaj i legni u zavoj pa ces vidit
bar ja u zavoju glavu okrenem kontra tak da mi je horizont skoro u vagi. a ne na motoGP legnes u zavoj i sve ode u *urac opticki

aaaaaa....sad tek kužim o čem govoriš. To govoriš za igranje iz prvog lica, tj. perspektive vozača jel? I kamera tj. pogled je fiksiran i naginje se s motorom...kužim, kužim...ja sam si zamišljo u glavi kako to izgleda na GP-u ali non stop iz trećeg lica...
 
bas o tome pricam, meni je to banana, sve kontra nego je u stvarnosti
 
Pa imas na moto gp i pogled iz prvog lica da vozac naginje glavu suprotno od naginjanja motora, tj. pokusava bit u horizontali


:mrgreen:
 
pa onak...sto se moto simulacija tice...voznja takvih igara sa voynjom u stvarnosti nema nikakve veze...
al auto simulacije...mislim da je tu vec druga prica...osobno sam nauceno o powerslideovi u colina jako dobro iskoristio u praxi...
 
2 DacMan- znam, al nije mi se svidalo pa nisam ni dalje ulazio u to a kamoli da jos i kupujem PS2 i visim nad time. imam ja boljeg posla kad zatopli, sjedam na pilu i pravac Schwarzwald
 
Meni je pomoglo to kaj sam recimo u nekoj simulaciji ili arkadi igre vozio npr.auto il neko slično prometalo , i uvjek pokušavao s autima na dva kotača s motorima na jednom. Nedavno sam se prakirao traktorom na dva kotača između Golfa 5. i Nove astre , da nisam na igri prije vozio na dva kotača možda nebi znao u koju stranu s volanom.

Dobro , ovo nema neke veze s motorima(moj primjer) ali post sam objavio da vidim vaša mišljenja. POZDRAV
 
DacMan said:
Pa imas na moto gp i pogled iz prvog lica da vozac naginje glavu suprotno od naginjanja motora, tj. pokusava bit u horizontali


:mrgreen:

Kad GP2 igram iz prvog lica i kasnije pogledam replay, pa sramim se samog sebe. Bolje vozim pijan i napusen!
 
burnout said:
Meni je pomoglo to kaj sam recimo u nekoj simulaciji ili arkadi igre vozio npr.auto il neko slično prometalo , i uvjek pokušavao s autima na dva kotača s motorima na jednom. Nedavno sam se prakirao traktorom na dva kotača između Golfa 5. i Nove astre , da nisam na igri prije vozio na dva kotača možda nebi znao u koju stranu s volanom.

Dobro , ovo nema neke veze s motorima(moj primjer) ali post sam objavio da vidim vaša mišljenja. POZDRAV

ti voziš traktor na dva kotača?!?!?!?!?!?
 
burnout said:
Meni je pomoglo to kaj sam recimo u nekoj simulaciji ili arkadi igre vozio npr.auto il neko slično prometalo , i uvjek pokušavao s autima na dva kotača s motorima na jednom. Nedavno sam se prakirao traktorom na dva kotača između Golfa 5. i Nove astre , da nisam na igri prije vozio na dva kotača možda nebi znao u koju stranu s volanom.

Dobro , ovo nema neke veze s motorima(moj primjer) ali post sam objavio da vidim vaša mišljenja. POZDRAV
a koja je to igrica da voziš traktora?
 
bruno said:
burnout said:
Meni je pomoglo to kaj sam recimo u nekoj simulaciji ili arkadi igre vozio npr.auto il neko slično prometalo , i uvjek pokušavao s autima na dva kotača s motorima na jednom. Nedavno sam se prakirao traktorom na dva kotača između Golfa 5. i Nove astre , da nisam na igri prije vozio na dva kotača možda nebi znao u koju stranu s volanom.

Dobro , ovo nema neke veze s motorima(moj primjer) ali post sam objavio da vidim vaša mišljenja. POZDRAV

ti voziš traktor na dva kotača?!?!?!?!?!?
motokultivator.
:mrgreen:
 
Nije motoklutivator , nego Zetor dupljak s 60 ks. a to se sasvim "slućajno" dogodilo, jebiga došel sam u zavoj na parkingu s full brzinom (35) ovak se čini malo al za traktor u zavoju je mnogo (nema amortizere za neupućene) Zavoj je pod 180° . A kaj da vam velim sve kaj ima kotače svim sam neku pizdariju napravil , kad sam imal par mjeseci zaletjel sam se s hodalicom i preletel stepenice. tak mi je bar mama rekla. :oops: :oops: :mrgreen: :roll: