Vjetrobran za Piaggio X8

riba

New member
Ima li kakav zamjenski vjetrobran za X8 - standardni je taman takve visine da mi se pojavljuje gadno vrtloženje oko kacige na brzinama preko 50 km/h, pa je buka nesnošljiva, kao kod vožnje jadranskom magistralom s otvorenim prozorima na autu (uz one kamene zidiće dužine po 2-3 m). Kad ustanem i dignem glavu dovoljno visoko struja zraka je potpuno neporemećena i gušt je voziti, a skutriti se iza vjetrobrana ne mogu (a i neću). Bi li pomoglo nešto više, ili niže?
 
kod mene isto buka ali pocinje kod 70-80km/h
ja ti rabim čepiće za uši to je najjeftinije rješenje :)

a od vlasnika velikog vjetrobrana sam cuo ovo
copy/paste
-----
taj veci vjetrobran i nije nesto pretjerano funkcijonalan
kad postignes brzinu oko 100 km/h on se pocne savijat tako da imas osjecaj da ce puknut,
a i savije se toliko da ti opet puse,
naj korisniji je pri manjim brzinama...
-----
 
ja sam za nexusa dao napraviti isti kakav je orginal samo par cm veći,izgled ostaje isti.....

našao sam jednog dečka koji to radi u fušu tj radi sa pleksijem u više boja i debljina,samo mu je potrebno objasniti što se želi....uzima od 100-200kn,poslao sam mu par ljudi i svi su zadovoljni,eto konačno sutra idem i ja po svoj pa mogu javiti kako mi se sve to čini,inaće meni je sve to tjeralo u vrat na donji dio kod štitnjaće,užas!

I da,može se uzeti deblji i onda nema šanse da se tako nekaj desi tj savine....
 
Vjetrobran od Nexa je ravna ploča, tako da mislim da je lako izvediv kod delaneca, ali vjetrobran od X8 ima kaširani profil koji se nalazi pod oklopom i na koga se hvataju i retrovizori, mislim da če to biti jako teško izvesti.
Glede povišenog vjetrobrana, svaki pravi prodavač treba upozoriti kupca da oni nisu za velike brzine, te da se treba kloniti maximalnih brzina koje su prije postizane, s tim da ujedno gubi na brzini svejedno slijedom otpora zraka, a i povečava se potrošnja goriva za najmanje 10%. Treba obratiti pažnju i na bočni vjetar koji s večim vjetrobranom može bit jak destabilizator skutera. Osnovna namjena povišenih vjetrobrana je za vožnju po lošim vremenskim uvjetima (zima, kiša) kad brzina i nije bitna. Inače kod maxi skutera izmjena predstavlja problem, ali kod manjih skutera kojima je glava upravljača nosač vjetrobrana izmjena vjetrobrana je posao od max. 5 min.
 
Ovaj dečko napravi kalup i izlije ga jer radi u takvoj firmi,meni je rekao recimo da je orginal loše izvedbe jer je napravljen starom tehnologijom i nekaj mi pokazivao ali ja to tak i tak ne kužim,da se napraviti bilo kakav profil kako sam skužio......inaće moj je sad  7cm viši od orginala i iskreno puno bolje ubrzava jer je bolja aerodinamika,vjetar ide na kacigu ili iznad pa nema otpora,prije je lupao sa orginalom u prsa i vrat i stvarao određeni otpor zraka.
 
panthera said:
Ovaj dečko napravi kalup i izlije ga jer radi u takvoj firmi,meni je rekao recimo da je orginal loše izvedbe jer je napravljen starom tehnologijom i nekaj mi pokazivao ali ja to tak i tak ne kužim,da se napraviti bilo kakav profil kako sam skužio......inaće moj je sad  7cm viši od orginala i iskreno puno bolje ubrzava jer je bolja aerodinamika,vjetar ide na kacigu ili iznad pa nema otpora,prije je lupao sa orginalom u prsa i vrat i stvarao određeni otpor zraka.

Nemogu tek tako preč preko napisanih gluposti, možda dio tvoje poruke i stoji, ali da ti bolje ubrzava radi bolje aerodinamike to ne vjerujem i to je totalna glupost, ipak malo promisli prije pisanja ovakvih stvari.
 
Viši vjetrobran može značiti i bolja aerodinamička svojstva ako je riječ o vozaču iznimnih dimenzija. Tvornički vjetrobrani su rađeni za tržišta s ljudima manjih dimenzija od prosječnog motocilkiste Hrvata. Ono s ćim se ti Joke ne slažeš prečesto bezobrazno i vulgarno nazivaš glupošču. Nisam za anarhiju na forumu ali sam još manje za staljinizam. Usput rečeno. Bivši zastupnik Aprilije je moj poznanik kojeg je politika i krah prevrtljive Aprilije, kojoj je previše vjerovao, odvukla u bankrot, a ne njegove poslovne manire. Griješio je istina u izboru svojih djelatnika ali je imao pristojnije cijene nego li ih imamo danas. Iako imaš dosta znanja, malo skrušenosti bi pripomoglo da dio foruma koji kontroliraš bude još bolji. Nadam se da nisam bio jako zločest i da ćeš ovo shvatiti kao dobronamjernu kritiku.
 
Ne govorimo o neospornom djelovanju aerodinamike, pa i vozači na utrkama imaju neznatno veči vjetrobran jer se nemogu sagnuti i zasigurno im je to plus a ne minus u konačnoj brzini, ali u utrkama skutera vozači imaju manji vizir jer se mogu više sagnuti. Ovdje govorimo o izjave panthere da "sad Nexus puno bolje ubrzava" koja je u najmanju ruku smješna.
Inače, ako nekad reagiram oštro, nikad to ne napravim onima koji se po prvi put nađu u toj situaciji, već onima koji su upozoreni prije, direktno u topicu ili pp-om. Biti moderator nije čast nego teret, ako želite disciplinu na forumu netko je treba i provoditi.

P.s. Hvala na kritici, ali ovaj dio s Apriliom mi nije jasan, kakve veze to ima s topicom ili sa mnom osobno?
 
Pec said:
Viši vjetrobran može značiti i bolja aerodinamička svojstva ako je riječ o vozaču iznimnih dimenzija. Tvornički vjetrobrani su rađeni za tržišta s ljudima manjih dimenzija od prosječnog motocilkiste Hrvata. Ono s ćim se ti Joke ne slažeš prečesto bezobrazno i vulgarno nazivaš glupošču. Nisam za anarhiju na forumu ali sam još manje za staljinizam. Usput rečeno. Bivši zastupnik Aprilije je moj poznanik kojeg je politika i krah prevrtljive Aprilije, kojoj je previše vjerovao, odvukla u bankrot, a ne njegove poslovne manire. Griješio je istina u izboru svojih djelatnika ali je imao pristojnije cijene nego li ih imamo danas. Iako imaš dosta znanja, malo skrušenosti bi pripomoglo da dio foruma koji kontroliraš bude još bolji. Nadam se da nisam bio jako zločest i da ćeš ovo shvatiti kao dobronamjernu kritiku.

(y)
 
cortez, razmisli o izjavi koju na engleskom imaš napisanu u potpisu; "Tanka je linija između osobnog stava i trezvenog razmišljanja" i možda dobiješ odgovor na pitanje da li 7 cm viši vjetrobran čini da skuter puno bolje ubrzava. (y)
 
Najbolje bi ubrzavao da je vjetrobran dugacak 2 metra.. i dobro oblikovan, tj. da je skuter kao jaje.

Ako poboljsava aerodinamicka svojstva utjecat ce na maksimalnu brzinu, a i na ubrzanje pri vecim brzinama.
Pitanje je samo koliko i da li se to moze primjetiti.

p.s. Prethodni sig mi je bio "Never underestimate the power of stupid people in large groups."
 
Aj da se malo i ja umiješam...do 90 km/h skoro da ne igra neku ulogu...igra, ali nakon 90 km/h je to izraženije.
Naravno, utječe i na ubrzanja...ali veči vjetrobran može biti i dvosjekli mač. Najbolje bi to mogli utvrditi ispitivanjima u zračnom tunelu...
 
Istina!
Ali radi se o skuteru koji ima 22KS i ubrzanja nisu kao na velikom motoru i nemati vjetrobran i imati je razlika,želim reči da meni puše vjetar u prsa a ne preko glave i nemam 50 kg nego 90kg dakle ima me i osjetim dosta razliku,kad sam na motoru koji ima preko 100KS onda mi ne igra ulogu toliko ni vjetrobran ni te kile jer jednostavno motor ide!
A onih 7cm ima ulogu jer se radi o skuteru,brzine nisu velike pa bočne vjetrove ni ne osjetiš ako ne puše vjetar jako a tada se ni ne voziš.
 
http://tinyurl.com/nar7c
:spank:  :LOL:
 
Sloboda pisanja...
Panthera, moj prijedlog. Imaš oba vjetrobrana. Nađi nekog frenda sa štopericom i fino izmjeri ubrzanje i sa jednim i sa drugim i bez vjetrobrana i rezultate donesi sutra na forum i imat ćeš argumente.
Ja iz iskustva sa oko 7-8 cm većim vjetrobranom spuštenim na najnjiži položaj (rezanim sa strane da ne širi moju siluetu) tvrdim da mi je x9 500 išao 5 km sporije i trošio pola litre više.
 
Ma OK.....nema veze uopće!
Krajnja brzina je ista potpuno,ide po satu oko 130-135,vjetrobran je na srednjoj rupi,meni se čini da ubrza bolje do stotke a ko oče štopati i skidati vjetrobrane nek dođe i nek proba......nek skine i vjetrobran ak tako ide još bolje ali tada ni niz katedralu nebude nakupio 125-isto isprobano