VN750 ne starta

martinx

Member
Jučer sam otiso na vožnju koja je bila jedno 70ak kilometara po autoputu punom brzinom (100-120 km/h), da bi nakon toga nadolio 2/3 rezervoara 98 oktanskog benzina, a nakon par kilometara, na parkiralistu motor se ugasio i nisam ga uspio pokrenuti starterom, već su me gurnuli i kresnuo bi onda instantno.
Vozio sam opet autoputom doma i sve super u vožnji.

Imate li ideju o mogućem uzroku? Jel moguće da alternator ne puni ili ...?

Bio sam ljut na njega pa ga nisam htio palit tjedan dana. Probam nakon tjedan dana i opet isto. Probam dvaput, a za treće verglanje nema snage.

Sad sam ga stavio na pametni punjač, pa da vidim.
 
A ovo kaj si napisao, akumulator nije imao soka... ili ne puni ili je akumulator u banani. Napunit akumulator, ostavit 2-3 sata i izmjerit napon. Ako je napon 12.9 ili više, akumulator je dobar.
Naći na netu service manual (ili ga slučajno imaš u fizičkom obliku) i univerzalnim instrumentom vidjeti propusnosti tj. otpor regulatora, a poslije toga alternatora.
Mala napomena, ako u manualu piše npr. 1.5 mega ohma, a ti mjeriš reda, 1.39M, to je generalno u redu...

EDIT: ovo bi trebalo dati naznaku punjenja, ako nije do toga, onda ćemo, ovako na daljinu trebat malo više informacija :)

EDIT EDITA: pogledat kontakte i spojeve na ruti alternator-regler-akumulator-bendix ima li kakve crnine, da nije negdje loš spoj pa da to ne zeza...
 
  • Like
Reactions: amante
Nakon par dana na punjaču kresno je iz prve i to vrlo veselo. Dakle nešto je sa punjenjem struje.
Budem probao za par sati kakvo je stanje sa naponom na akumulatoru.
 
Za početak kad kresne bi trebao provjeriti kakav ti je napon dok motor radi. Napon bi trebao skočiti s cca 12.5 na 14V što bi značilo da ti alternator i regler ispravno rade i pune akumulator. Ako napon i dalje stoji na 12.5V, ne puni akumulator. Ako napon skače preko 15V na leru ili kad dodaš gas, imaš vjerojatno problem s reglerom.
 
  • Like
Reactions: martinx
Slijedeće ti je mjerenje na ulazu u regler, da vidiš što ti alternator daje. Proguglaj koji napon ti izlazi iz alternatora na regler i provjeri, onda znaš jel ti problem u statoru ili regleru.