Vozi neko ovdje Triumph

Ovo je moj 2009, Special edition black matt...ovakav dodje u orginalu sa Arrow. Ima sam i Street Tripla 675 prije 2008.
Capture.JPG
 
Jel ko prati kako se pokaza tiger sport 1050?? Novijeg godista 2016.g.
Testovi ga hvale, al kolko vidim kod nas je rijedak da se saznaju iskustva sta se tice kvalitete makine i struje....
 
Motor (1050) je robustan i nepoderiv. K tome klasicna izvedba bez djindja i svakakvih skalamerija.
 
Jel ko prati kako se pokaza tiger sport 1050?? Novijeg godista 2016.g.
Testovi ga hvale, al kolko vidim kod nas je rijedak da se saznaju iskustva sta se tice kvalitete makine i struje....
da, ima li ovdje kakvih iskustava sa tim 1050? gledam tigera, ali ovi 800 su skoro duplo skuplji od 1050... doduše osim dizajna (koji meni osobno ide na ruku 800tki), sigurno postoji dodatni razlog zašto je 1050 toliko manje na cijeni?
 
Ja bih rekao da Tiger sport 1050 nije više jako interesantan publici prvenstveno zbog dizajna.
On je, po mom viđenju, nešto kao TDM 900 ali s puno jačim motorom, boljim ovjesom i kočnicama ali nikako nisam mogao progutati tu njegovu masku..
Mislim da je odličan motor, koji izaziva na življu vožnju i može to pratit. Tiger 800 je više adventure đir, bez obzira da li ima 19 ili 21 prednju felgu.
Kada ih gledam paralelno to su mi dva skroz različita motora.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: e39 and amante
1050 je nesto ko Stara suza uljara...nista osobito tehnicki moderno i novo, nego staro i proizvodi se valjda vec 20 godina gotovo bez promjena i stavlja u razlicite modele Triumfa. Pa je valjda zato jeftinija proizvodnja.... Ali samo moja teorija
 
  • Like
Reactions: alpine and amante
Vjerojatno, kad otpišeš alate i troškove razvoja, onda u bilanci proizvodnje ostanu samo materijal i rad, i profit jako naraste... i zašto mijenjati šta je dobro. Samo T. ipak stalno radi na tim motorima, najviše zbog toga da ispune sve oštrije norme...
 
Gledam novog street triple r.
Ima li ovdje netko street triple novijeg godista za insight kakvi su po pitanju pouzdanosti?
Kolko sam se uspio informirat rani modeli 2000 su navodno problematicni bili a od 2012 na dalje jedini problem su bili prazni akumulatori i da se to recallom rjesavalo.
Nisam naiso na nikakve horor storije.
 
Gledam novog street triple r.
Ima li ovdje netko street triple novijeg godista za insight kakvi su po pitanju pouzdanosti?
Kolko sam se uspio informirat rani modeli 2000 su navodno problematicni bili a od 2012 na dalje jedini problem su bili prazni akumulatori i da se to recallom rjesavalo.
Nisam naiso na nikakve horor storije.
Nisi naišao na horor priče pa si rješio da ih nađeš pošto-poto na forumu gdje su sve skupa 3 triumpha :) (isprike ako ih ima više)
Da ima nešto, već bi našao u bespućima interneta... A i ako sada naiđeš na jednu takvu priču, bi li te to odbilo od motora?
Tako ćeš sigurno za svaki model svakog proizvođača naići na barem jednog koji je, ako ništa drugo, naletio na onaj jedan primjerak koji se raspao bez razloga.
Nema poznatih, čestih problema? Kupi i uživaj ;)

BTW, ovaj video od LCR-a mi se dopao;

lp
P
 
  • Like
Reactions: alpine
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/triumph/street-triple-765-rs/2020/

MCN kaže "Our online owners reviews have nothing but good things to say about the way the Street Triple RS goes and is finished, but some have experienced minor reliability and durability issues."

Kad uzmeš u obzir da je MCN rijetko kada kritičan prema britanskim ili europskim motorima, te da je ovo što su napisali teški eufemizam, dobiješ: Postoji velika šansa da ćeš imati probleme.
 
Na čemu baziraš te gluposti? Na iskustvu vozeći triumph tj. strit triple zadnjih godina?
Triumph radi super motore koju su s vremenom sve bolji, bez obzira na model... imaju probleme kao i svi drugi, znači malo, koje onda u hodu riješe. Kod modernih motora ja najvažniji dobar diler i servis, ostalo je osobna preferencija.

Street triple je super motor, jak, pouzdan, vrhunski se vozi i lagan je.. jedino je više napravljen za po gradu i za kraće ture, nego recimo speed triple. Triumph je inače sa speed tripleom i uspostavio tu kategoriju
 
Last edited:
  • Like
Reactions: toecutter
Na čemu baziraš te gluposti? Na iskustvu vozeći triumph tj. strit triple zadnjih godina?
Triumph radi super motore koju su s vremenom sve bolji, bez obzira na model... imaju probleme kao i svi drugi, znači malo, koje onda u hodu riješe. Kod modernih motora ja najvažniji dobar diler i servis, ostalo je osobna preferencija.

1. Otvori link
2a. Pročitaj mišljenje reviewera s razumijevanjem i između redaka
2b. Pročitaj iskustva korisnika
3. Don't shoot the messenger

Motor koji se intermitentno gasi kad stisneš kuplung u drugoj, je potencijalno opasan i nije nešto što bih kupio. Meni je kod modernih motora najvažnije da rade i da nemam potrebu upoznavat previše intimno ni dilere ni servisere.
 
1. Otvori link
2a. Pročitaj mišljenje reviewera s razumijevanjem i između redaka
2b. Pročitaj iskustva korisnika
3. Don't shoot the messenger

Motor koji se intermitentno gasi kad stisneš kuplung u drugoj, je potencijalno opasan i nije nešto što bih kupio. Meni je kod modernih motora najvažnije da rade i da nemam potrebu upoznavat previše intimno ni dilere ni servisere.

Kako sam i sam T. korisnik više od 12 godina, i u ekipi vozim duge ture sa drugim Triumphima, od kojih je jedan i sam mehaničar za T., a koji put i sam sjednem na druge modele i odvozim dionicu (Thruxton 900 i 1200, Bonneville 1200, Speed triple, Thunderbird i mala Daytona), nikad nisam čuo ni sam imao nikakav problem. Članci na netu i rekao-kazao-poznanik mi nisu izvor kojim bi onda "savjetovao" druge.
 
Kako sam i sam T. korisnik više od 12 godina, i u ekipi vozim duge ture sa drugim Triumphima, od kojih je jedan i sam mehaničar za T., a koji put i sam sjednem na druge modele i odvozim dionicu (Thruxton 900 i 1200, Bonneville 1200, Speed triple, Thunderbird i mala Daytona), nikad nisam čuo ni sam imao nikakav problem. Članci na netu i rekao-kazao-poznanik mi nisu izvor kojim bi onda "savjetovao" druge.

Čovjek je pitao za konkretan i određeni model, koji ima konkretne i dokumentirane probleme. Kako po forumima specifičnim za taj model, tako i na stranicama MCNa. Ne vidim kako je tvoje korištenje triumpha, među koje ne spada navedeni model, relevantnije od iskustava korisnika konkretnog modela? Sama činjenica da voziš triumphe sugerira bias i neobjektivnost, dopusti da radije vjerujem nekome čija prosudba nije pomućena brand patriotizmom.
 
Čovjek je pitao za konkretan i određeni model, koji ima konkretne i dokumentirane probleme. Kako po forumima specifičnim za taj model, tako i na stranicama MCNa. Ne vidim kako je tvoje korištenje triumpha, među koje ne spada navedeni model, relevantnije od iskustava korisnika konkretnog modela? Sama činjenica da voziš triumphe sugerira bias i neobjektivnost, dopusti da radije vjerujem nekome čija prosudba nije pomućena brand patriotizmom.
Jesi ti ti predsjednik ili premijer? 🤓 Čovik je pita za iskustva iz prve ruke. Inače mala daytona = street triple. Brand volim ali i sve druge... da imam viška imao bi još bar 3 marke u garaži, pa..
 
Iskustva iz prve ruke su na onom linku. Svakako relevantnije od druženja s mehaničarem i đira na daytoni.